המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
A.Parker כתב:אוהב את האנרגיות של דגוליוס. סורקין סוף סוף משחק בצבע והביצועים בהתאם.
Avi1508 כתב:מסקנה מהירה מהמשחק עד עכשיו: לרומן שוסרקין אסור לשחק ב4
A.Parker כתב:Avi1508 כתב:מסקנה מהירה מהמשחק עד עכשיו: לרומן שוסרקין אסור לשחק ב4
אצל קטש אין משמעות בעמדות הגבוהים. זה סורקין שבוחר לעמוד בחוץ ולחפש את החיים הקלים של זריקות שלוש.
משתמשים הגולשים בפורום זה: A.Parker, Avi1508, felix_r, Jack55 ו־22 אורחים