12 יוני 2026, 09:06
12 יוני 2026, 10:01
12 יוני 2026, 10:03
Avi1508 כתב:הסגל למשחק:
לונדברג, הורד, קלארק, בריסט והנקינס
קלארק כצפוי בפנים, לוני ווקר בחוץ
12 יוני 2026, 10:14
12 יוני 2026, 10:22
Avi1508 כתב:זה לא הגיוני החוקים האלה של הליגה
אני לא מכיר אף ליגה בעולם שקבוצה תצטרך להסתדר עם 8 שחקנים לסדרת גמר
שיתנו לרשום עוד זר או לצרף עוד ישראלי במקרה הזה
גם מכבי אשמה בזה שלא הביאה חיזוק ישראלי כשראתה את הפציעות של גור לביא, טי ג׳יי ליף ועמית עבו
12 יוני 2026, 10:28
מרסר כתב:Avi1508 כתב:זה לא הגיוני החוקים האלה של הליגה
אני לא מכיר אף ליגה בעולם שקבוצה תצטרך להסתדר עם 8 שחקנים לסדרת גמר
שיתנו לרשום עוד זר או לצרף עוד ישראלי במקרה הזה
גם מכבי אשמה בזה שלא הביאה חיזוק ישראלי כשראתה את הפציעות של גור לביא, טי ג׳יי ליף ועמית עבו
עודד חייב לתת לאורן סהר לשחק ולא רק שהמשחק גמור הוא חייב לקבל ביטחון לקראת סדרת הגמר ויש לסהר מה לתת כי הוא משחק בצורת בוגרת, כי אני לא רואה את בלאט חוזר ביום שלישי למשחק 1 בגמר אם וכאשר נעלה לגמר.
12 יוני 2026, 10:37
12 יוני 2026, 11:37
12 יוני 2026, 12:01
Avi1508 כתב:מרסר כתב:Avi1508 כתב:זה לא הגיוני החוקים האלה של הליגה
אני לא מכיר אף ליגה בעולם שקבוצה תצטרך להסתדר עם 8 שחקנים לסדרת גמר
שיתנו לרשום עוד זר או לצרף עוד ישראלי במקרה הזה
גם מכבי אשמה בזה שלא הביאה חיזוק ישראלי כשראתה את הפציעות של גור לביא, טי ג׳יי ליף ועמית עבו
עודד חייב לתת לאורן סהר לשחק ולא רק שהמשחק גמור הוא חייב לקבל ביטחון לקראת סדרת הגמר ויש לסהר מה לתת כי הוא משחק בצורת בוגרת, כי אני לא רואה את בלאט חוזר ביום שלישי למשחק 1 בגמר אם וכאשר נעלה לגמר.
אני לא יודע כמה אורן סהר יכול לתרום בסדרת גמר פלייאוף,
היה צריך להביא במהלך העונה עוד ישראלי, הפועל ירושלים התחזקה בשני ישראלים לקראת סוף העונה ולהפועל תל אביב יש 100 ישראלים מתחילת העונה
12 יוני 2026, 12:38
קרע חלקי בתאומים . עוד יומיים לא יתנו כלום. הוא סיים. כל ה"הערכת מצב בעוד שבוע" היא בולשיט. סיים.felix_r כתב:האם יש סיכוי שמכבי תפסיד בכוונה, כדי לתת לבלאט זמן נוסף להבריא מהפציעה?
12 יוני 2026, 12:39
12 יוני 2026, 13:13
12 יוני 2026, 13:24
12 יוני 2026, 13:58
12 יוני 2026, 14:00
Avi1508 כתב:זה לא הגיוני החוקים האלה של הליגה
אני לא מכיר אף ליגה בעולם שקבוצה תצטרך להסתדר עם 8 שחקנים לסדרת גמר
שיתנו לרשום עוד זר או לצרף עוד ישראלי במקרה הזה
גם מכבי אשמה בזה שלא הביאה חיזוק ישראלי כשראתה את הפציעות של גור לביא, טי ג׳יי ליף ועמית עבו
12 יוני 2026, 14:01
Avi1508 כתב:תפסיקו להיות תבוסתניים
זה לא מכבי
חוץ מזה שגם הפועל באה עם חצי סגל, בר טימור פצוע, תומר גינת נראה כמו הצל של עצמו והוא לא כשיר במאת האחוזים, בלייקני פצוע ובחו״ל, אוטורו לא מוכן לחזור, רנדולף פצוע, מלקולם פצוע, אניס פצוע,
בכל הסדרה מול הפועל ירושלים הם שיחקו עם דיאנדרה קוק שהגיע לפני חודש
12 יוני 2026, 15:08
12 יוני 2026, 15:10
12 יוני 2026, 15:11
12 יוני 2026, 15:12