Switch to full style
פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
פרסם תגובה

גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:50

21 יוני 2026, 23:16

23/6, אולם: היכל מנורה מבטחים, שידור ישיר ספורט 5.

סגל הזרים מכבי: הורד, לונדברג, קלארק, בריסט, הנקינס

סגל הזרים הפועל ת"א: קוק, ויינרייט, אוטורו, מיצ'יץ, אודיאסי.
נערך לאחרונה על ידי מרסר בתאריך 23 יוני 2026, 10:11, נערך פעם אחת בסך הכל.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

21 יוני 2026, 23:59

מפסידים קל

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

22 יוני 2026, 00:05

A.Parker כתב:מפסידים קל



כול הלחץ על מכבי.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

22 יוני 2026, 09:33

במכבי עובדים כדי לנסות ולהחזיר את תמיר בלאט לסדרה, ייתכן שלמשחק ביום שלישי, ואם לא אז במידת הצורך למשחק ההכרעה. בשלב הזה הצהובים לא צפויים לבצע שינוי במצבת הזרים לקראת המשחק הבא.

https://sports.walla.co.il/item/3847532

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

22 יוני 2026, 16:46

Avi1508 כתב:
במכבי עובדים כדי לנסות ולהחזיר את תמיר בלאט לסדרה, ייתכן שלמשחק ביום שלישי, ואם לא אז במידת הצורך למשחק ההכרעה. בשלב הזה הצהובים לא צפויים לבצע שינוי במצבת הזרים לקראת המשחק הבא.

https://sports.walla.co.il/item/3847532



עודד התייחס לזה, ואמר שהוא לא יהיה כשיר למשחק מחר.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

23 יוני 2026, 08:47

מדהים איך אוהדים מכוונים משחק אחרון. שני משחקים ראשונים - מכבי קולעת 96 ו102
מי צריך את תמיר בלאט, רק נזק.
רומן סורקין הוא השובר שיוויון הישראלי הכי גדול בכל הזמנים.

משחק שלישי - מכבי תקועה בהתקפה. מגרדת 70 נק'. סורקין 0 נקודות.
סורקין נקטל בכל מקום. החיסרון ההתקפי של בלאט והנקודות הקלות שהוא מייצר באסיסיטים זועק לשמיים. חייבים את תמיר, רומן לגרדום.


האמת כרגיל איפשהי באמצע. זה היום שמכבי צריכה להיות סולידית, באמצע . היא לא תנצח עם 74 נקודות, אבל גם לא חייבת לקלוע 102. אם מכבי תמשיך לשחק על היתרונות שלה בעיקר בריבאונד התקפה אבל הכדורים טיפה יכנסו טוב יותר ממשחק 3 שהרבה החטאות מריבאונד התקפה וקרוב לסל, ושלשות חופשיות - אפשר לקחת היום אליפות. זה לא בשמיים. לא צריך פה ריקודים וקונצרטים. במשחק קליעה מחריד לא היינו רחוקים במשחק הקודם. האמצע של מכבי יספיק מול הפועל הנוכחית.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

23 יוני 2026, 10:02

הסגל של מכבי למשחק נשאר זהה. אוטרו במקום מוטלי אצל הפועל.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

23 יוני 2026, 11:34

אפשר לראות את ההבדל בין מאמן פחדן ומקובע למאמן שלא מפחד לעשות שינוים.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

23 יוני 2026, 12:03

יוסי22 כתב:אפשר לראות את ההבדל בין מאמן פחדן ומקובע למאמן שלא מפחד לעשות שינוים.


עדיין לא הבנתי איזה שינויים אתה רוצה שהוא יעשה. אין לקטש במקום מי להכניס את ווקר.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

23 יוני 2026, 12:08

המפתח להיום זה קודם כל לקלוע את השלשות
זה כולל את ג'ונדי, בריסט, לונדברג וסורקין שהגיע הזמן שיתחילו לקלוע שלשות במקום ליידות אבנים

לוני ווקר היה יכול לעזור בנושא

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

23 יוני 2026, 12:53

Avi1508 כתב:המפתח להיום זה קודם כל לקלוע את השלשות
זה כולל את ג'ונדי, בריסט, לונדברג וסורקין שהגיע הזמן שיתחילו לקלוע שלשות במקום ליידות אבנים

לוני ווקר היה יכול לעזור בנושא


בשני הניצחונות לא קלענו שלשות מי יודע מה ועדיין ניצחנו. אז לא הייתי אומר שזה המפתח.

לדעתי המפתח הוא שכולם יתרמו, כי אנחנו בסגל קצר, ואם מישהו נעלם (כמו סורקין במשחק האחרון), אז הנקודות שלו חסרונות, ואין מישהו אחר שיקלע אותן

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

23 יוני 2026, 13:11

השופטים להיום: ספי שמש, עמית בלק, אלעד לייבוביץ'

זה כבר מתחיל להיות חריג עם עמית בלק, הוא שפט העונה ב5/6 דרבים

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

23 יוני 2026, 14:05

הבעיה של מכבי היא באחוזים מחוץ לקשת ובפתיחה החלשה.
בשני המשחקים הראשונים - היא הצליחה לסגור את הפער בשלב מוקדם, אולם במשחק השלישי הפועל התעלתה ולא נתנה למכבי לחזור ממש מהפיגור.

אני לא מצפה משחקן כמו בריסט לתקוע שלשות, אבל מג'ונדי, לונדברג, קלארק ואולי גם רומן - אני כן, ויותר מ-2. זה משחק על עונה.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

23 יוני 2026, 14:20

רומן יותר מדי בורח בהתקפה ממשחק הפנים שבו יש לו יתרון ומעדיף לזרוק שלשות. נקווה שניצל יותר את היכולת והיתרונות מתחת לסל וקלארק איפה וג'ונדי יזרקו לשלוש

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

23 יוני 2026, 17:17

Gevaudan כתב:הבעיה של מכבי היא באחוזים מחוץ לקשת ובפתיחה החלשה.
בשני המשחקים הראשונים - היא הצליחה לסגור את הפער בשלב מוקדם, אולם במשחק השלישי הפועל התעלתה ולא נתנה למכבי לחזור ממש מהפיגור.

אני לא מצפה משחקן כמו בריסט לתקוע שלשות, אבל מג'ונדי, לונדברג, קלארק ואולי גם רומן - אני כן, ויותר מ-2. זה משחק על עונה.

מסכים 100%

קלארק גם חייב לקחת זריקות טובות יותר מ-3 זה לא אמור להיות הברירת מחדל שלא, ולצערנו עשה את זה יותר מדי במשחק האחרון

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

23 יוני 2026, 18:55

עידן כתב:
יוסי22 כתב:אפשר לראות את ההבדל בין מאמן פחדן ומקובע למאמן שלא מפחד לעשות שינוים.


עדיין לא הבנתי איזה שינויים אתה רוצה שהוא יעשה. אין לקטש במקום מי להכניס את ווקר.
במקום הנקינס שגם ככה לא תורם

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

23 יוני 2026, 19:09

מסכים

דווקא היום כשהפועל באים במומנטום עם סגל הרבה יותר טרי וכשצריך עוד שחקן שובר שיוויון, ווקר היה חייב להירשם.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

23 יוני 2026, 19:56

שמואל1 כתב:
עידן כתב:
יוסי22 כתב:אפשר לראות את ההבדל בין מאמן פחדן ומקובע למאמן שלא מפחד לעשות שינוים.


עדיין לא הבנתי איזה שינויים אתה רוצה שהוא יעשה. אין לקטש במקום מי להכניס את ווקר.
במקום הנקינס שגם ככה לא תורם


באמת? ומי ישמור על אוטורו ואודיאסי? סורקין?

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

23 יוני 2026, 19:56

שמואל1 כתב:
עידן כתב:
יוסי22 כתב:אפשר לראות את ההבדל בין מאמן פחדן ומקובע למאמן שלא מפחד לעשות שינוים.


עדיין לא הבנתי איזה שינויים אתה רוצה שהוא יעשה. אין לקטש במקום מי להכניס את ווקר.
במקום הנקינס שגם ככה לא תורם


ובמצב כזה תגיע עם סנטר אחד למשחק.

מי יחליף את סורקין מהספסל? אורן סהר יעלה וישחק כסנטר?

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

23 יוני 2026, 20:26

זה הסגל הנכון בעיניי...
המון על הכתפיים של איפה היום...
פרסם תגובה