המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
יוסי22 כתב:זיו , דיבה ובלייזר היו מתחת לכל ביקורת במשחקי הפתיחה של העונה , כל עוד הם בכושר הזה הם לא אמורים לקבל דקה .
itai7 כתב:ראיתי את התקציר, נראה שמשהו השתחרר או בעיקר היריבה העייפה שנתנה למכבי להכנס למשחק, מקווה שזה ימשיך ויחבר את הקבוצה להמשך המשחקים הנוחים יחסית שיש בבית בקרוב.