המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
itai7 כתב:הנהלת היורוליג הכריעה: המשחקים חוזרים לישראל
https://www.ynet.co.il/sport/israelibas ... n=copy_url

JarJarBinx כתב:כמו שמכבי נראית זה הולך להיות מביך מאד. מה יעשו עכשיו בלי התירוץ של "אין משחקי בית"?
felix_r כתב:JarJarBinx כתב:כמו שמכבי נראית זה הולך להיות מביך מאד. מה יעשו עכשיו בלי התירוץ של "אין משחקי בית"?
אני עדיין לא בטוח שזה יקרה. לאחרונה המצב הביטחוני שוב מתחיל להתחמם.