פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
על ידי גיא » 16 ינואר 2026, 09:08
felix_r כתב:הינה, עופר שלח לא שידר ושוב ניצחנו
על ידי omerk » 16 ינואר 2026, 11:35
על ידי מרסר » 16 ינואר 2026, 11:44
omerk כתב:דאוטין היה כשיר?
חזור אל פורום אוהדים
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, עידן ו־70 אורחים