המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
Avi1508 כתב:זה נראה שגם הארפר לא יהיה בעונה הבאה בירושלים
זה לא אותו שחקן ששיחק בירושלים בעונות שעברו, זה היה נראה שהראש שלו כבר לא פע
felix_r כתב:הארפר זרק היום 0 זריקות מקו העונשין. השופטים מכרו.
מרסר כתב:Avi1508 כתב:זה נראה שגם הארפר לא יהיה בעונה הבאה בירושלים
זה לא אותו שחקן ששיחק בירושלים בעונות שעברו, זה היה נראה שהראש שלו כבר לא פע
לפי מה שהבנתי הוא רוצה להישאר בירושלים ומתנהל משא ומתן בין הצדדים, אבל ירושלים תשחק בעונה הבאה ביורוקאפ וזה חבל בשבילו כי הוא שחקן יורוליג ושם הוא צריך להיות, לא מעט קבוצות יתנו לו הצעות אם הוא רק ירצה, אני במקום קולדבלה שם לו הצעה יפה ומביא אותו למכבי.
Avi1508 כתב:בסרביה מדווחים שג׳ארד הארפר סיכם בהפועל תל אביב לעונה הבאה עם שכר של 2 מיליון לעונה
https://sports.walla.co.il/item/3845439
זה אמנם מסביר את היכולת שלו בחצי הגמר אבל הבעיה היא שיש לו חוזה מובטח לעונה הבאה ואין סיכוי שהפועל ירושלים תשחרר אותו להפועל תל אביב
Gevaudan כתב:אני לא מאמין שאנשים אשכרה לוקחים את הידיעה השטותית הזו ברצינות.
יש לעופר קו חם ב"מוצארט", הוא מתראיין שם בלי הפסקה. זה כ"כ שקוף שהוא הדליף את הידיעה כדי לבלום את הדיווחים שירושלים מעוניינת בגינת.
למיטב ידיעתי הארפר אמר בכל מקום שהוא רוצה להישאר בירושלים, ולדעתי אין בחוזה שלו סעיף יציאה.
הוא ישאר בבירה.
מרסר כתב:הפועל ת"א מציעה לים מדר חוזה חדש, בסך 8 מיליון דולר ל 3 שנים.
https://x.com/i/status/2066062778419311068
A.Parker כתב:כבר היום הוא מרוויח שני מיליון בערך, שזה כמובן פי כמה ממה שהוא שווה
אני עדיין מעדיף אותו על בלאט
my man כתב:לתת לים מדר 2.6 לעונה זו הזייה מוחלטת
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Google [Bot], omerk ו־34 אורחים