המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
קובי כתב:4 סטופים. תמשיכו.
קובי כתב:למה הגארדים כאלה מחורבנים מהקו???
אדגר פו כתב:קובי כתב:למה הגארדים כאלה מחורבנים מהקו???
רע מאוד, בעיקר במשחקים צמודים אבל לא רק.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Baidu [Spider], Google [Bot], Google Adsense [Bot], אליאור ו־11 אורחים