פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
29 אפריל 2026, 20:20
לא כול מי שהולך למכללות בימינו הוא שחקן חלש. הינה שחקנה המוכשר של וירטוס ניאנג כנראה הולך לשחק בלואיזיאנה סטייט, וזה למרות שנבחר כבר בדראפט.
לדעתי, השינויים האלה בחוק (למי מותר לשחק במכללות) הולכים להרוס את זה לגמרי
29 אפריל 2026, 21:12
דפק לנו את הסיכויים להשתחרר ממנו
29 אפריל 2026, 22:01
בתור זר תשיעי הוא אחלה, אשמח שיישאר
29 אפריל 2026, 23:31
my man כתב:כמובן שהמשחק הערב יהיה הגרוע בקריירה שלו ומאמן קנטאקי לא יבין בכלל למה הוא בזבז את הזמן שלו
כמובן
30 אפריל 2026, 08:08
סנטוס נחוש לעבור למכללות, אם זה יקרה מכבי תקבל פיצוי.
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=542892
30 אפריל 2026, 08:32
הגיע בזמן לראות במכללות כאיום משמעותי על הכדורסל האירופי. אם מישהו כמו סנטוס מחוזר ככה ומוצע לו הרבה כסף, מה יקרה עם שחקנים באמת טובים?
30 אפריל 2026, 09:22
A.Parker כתב:הגיע בזמן לראות במכללות כאיום משמעותי על הכדורסל האירופי. אם מישהו כמו סנטוס מחוזר ככה ומוצע לו הרבה כסף, מה יקרה עם שחקנים באמת טובים?
קווין אליס ממילאנו שהוא שחקן מצוין שיכול להתפתח עוד ישחק בעונה הבאה במכללות, יקבל 5 מיליון דולר לעונה שם.
30 אפריל 2026, 16:14
מי היה מאמין שכסף מושך כשרונות?
דני וקולדובלה אמרו הרי שזה לא חשוב
06 מאי 2026, 16:23
https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/20480012https://www.one.co.il/Article/521889.htmlלפי הדיווחים מרסיו סנטוס בחר להתחייב ל LSU (מכללת לואיזיאנה) ולא לקנטאקי
נערך לאחרונה על ידי
Avi1508 בתאריך 06 מאי 2026, 16:25, נערך פעם אחת בסך הכל.
06 מאי 2026, 16:24
Avi1508 כתב:https://www.israelhayom.co.il/sport/israeli-basketball/article/20480012
לפי הדיווח הזה אז מרסיו סנטוס בחר להתחייב ל LSU (אוניברסיטת לואיזיאנה) ולא לקנטאקי
שיתחייב מצידי גם לעופר ינאי רק שיעזוב.
06 מאי 2026, 16:52
נורא ואיום אם המכללות יכולות לשלם 3 מיליון לשחקן כמוהו, ועוד לפנות אליו כשהוא תחת חוזה
מפחיד מאוד מה זה יעשה לאירופה
06 מאי 2026, 17:07
מרסר כתב:Avi1508 כתב:https://www.israelhayom.co.il/sport/israeli-basketball/article/20480012
לפי הדיווח הזה אז מרסיו סנטוס בחר להתחייב ל LSU (אוניברסיטת לואיזיאנה) ולא לקנטאקי
שיתחייב מצידי גם לעופר ינאי רק שיעזוב.
מדויק
06 מאי 2026, 17:17
מכבי מקבלת מיליון דולר ביי אאוט.
חלום.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
06 מאי 2026, 18:04
Mitelka כתב:מכבי מקבלת מיליון דולר ביי אאוט.
חלום.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
750 אלף דולר על פי ערוץ הספורט. עדיין פינוק.
06 מאי 2026, 18:16
הולך לקבל 3 מיליון ברוטו לעונה ומכבי הולכת לקבל 750 אלף דולר נטו? מאז ימי יניב גרין לא היה שוד כזה גדול.
06 מאי 2026, 18:37
איחלתי לחייל בהצלחה.
מטורף ששחקן מחליף בינוני מינוס באירופה, בלי ביקוש מיוחד, הולך לקבל במכללות כמו שחקן יורוליג בכיר.
06 מאי 2026, 19:48
omerk כתב:איחלתי לחייל בהצלחה.
מטורף ששחקן מחליף בינוני מינוס באירופה, בלי ביקוש מיוחד, הולך לקבל במכללות כמו שחקן יורוליג בכיר.
אנחנו פשוט לא יכולים לתפוס את הסכומים שמוציאים בספורט האמריקאי בכלל, ובפרט בכדורסל האמריקאי. זה יקום אחר לחלוטין מאשר מה שהולך באירופה.
06 מאי 2026, 19:55
Win win
06 מאי 2026, 19:55
Avi1508 כתב:Win win
עבורנו זה win, לא יודע כמה עבורם
06 מאי 2026, 20:35
מיליון דולר פיצוי זה מצחיק ברמות
כמובן שהכסף ינוצל בתבונה לשיפור החוזים של בלאט וסורקין
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.