02 פברואר 2020, 15:55
02 פברואר 2020, 16:00
my man כתב:אשכרה כל החמישיה פלוס השחקן השישי פצועים.. זה מטורף לחלוטין.. אין לזה תקדים..
02 פברואר 2020, 17:18
ממש חוסר מזלmy man כתב:אשכרה כל החמישיה פלוס השחקן השישי פצועים.. זה מטורף לחלוטין.. אין לזה תקדים..
02 פברואר 2020, 17:56
02 פברואר 2020, 18:08
02 פברואר 2020, 18:39
02 פברואר 2020, 18:50
02 פברואר 2020, 18:50
02 פברואר 2020, 19:06
02 פברואר 2020, 19:13
ShiriV כתב:לא הקלה ולא נעליים. הסיכוי שהוא לא יפצע שוב עד השלבים הסופיים של העונה עם כל העומס הבלתי הגיוני עליו, שואף למינוס. אנחנו נמשיך לחיות בחרדה לגביו כל עוד המצב נשאר כמו שהוא.
02 פברואר 2020, 19:25
שני הפסדים השבוע והפלייאוף בסכנה ממשית.Mitelka כתב:שלא ישחק נגד חימקי ופנר. פעם אחת שלא יקחו סיכונים. כן, גם אם עם זריקות ומאמץ ועבודה מסביב לשעון הוא יוכל לשחק. די, תחשבו פעם אחת לטווח הרחוק.
02 פברואר 2020, 19:43
ShiriV כתב:לא הקלה ולא נעליים. הסיכוי שהוא לא יפצע שוב עד השלבים הסופיים של העונה עם כל העומס הבלתי הגיוני עליו, שואף למינוס. אנחנו נמשיך לחיות בחרדה לגביו כל עוד המצב נשאר כמו שהוא.
02 פברואר 2020, 19:45
שמואל1 כתב:שני הפסדים השבוע והפלייאוף בסכנה ממשית.Mitelka כתב:שלא ישחק נגד חימקי ופנר. פעם אחת שלא יקחו סיכונים. כן, גם אם עם זריקות ומאמץ ועבודה מסביב לשעון הוא יוכל לשחק. די, תחשבו פעם אחת לטווח הרחוק.
כמובן שאם הוא לא החלים אז שלא ישחק, אבל צריך לעשות את מירב המאמצים להכשיר אותו. במיוחד למשחק הבית נגד חימקי שהוא מאסט ווין.
02 פברואר 2020, 19:58
בלי ווילבקין מכבי לא קבוצה שמסוגלת לנצח. לא בבית ולא בחוץ.my man כתב:שמואל1 כתב:שני הפסדים השבוע והפלייאוף בסכנה ממשית.Mitelka כתב:שלא ישחק נגד חימקי ופנר. פעם אחת שלא יקחו סיכונים. כן, גם אם עם זריקות ומאמץ ועבודה מסביב לשעון הוא יוכל לשחק. די, תחשבו פעם אחת לטווח הרחוק.
כמובן שאם הוא לא החלים אז שלא ישחק, אבל צריך לעשות את מירב המאמצים להכשיר אותו. במיוחד למשחק הבית נגד חימקי שהוא מאסט ווין.
בוא, חימקי זו לא ריאל..אנחנו אמורים לנצח..
אנחנו לא פייבוריטים אבל הגיע הזמן שהחבר'ה המשניים יקחו איזה משחק על הגב..
עכשיו, אם ננצח את חימקי בבית אז אפשר 'להפסיד בשקט' לפנר בחוץ..
02 פברואר 2020, 19:59
שמואל1 כתב:בלי ווילבקין מכבי לא קבוצה שמסוגלת לנצח. לא בבית ולא בחוץ.my man כתב:שמואל1 כתב:שני הפסדים השבוע והפלייאוף בסכנה ממשית.Mitelka כתב:שלא ישחק נגד חימקי ופנר. פעם אחת שלא יקחו סיכונים. כן, גם אם עם זריקות ומאמץ ועבודה מסביב לשעון הוא יוכל לשחק. די, תחשבו פעם אחת לטווח הרחוק.
כמובן שאם הוא לא החלים אז שלא ישחק, אבל צריך לעשות את מירב המאמצים להכשיר אותו. במיוחד למשחק הבית נגד חימקי שהוא מאסט ווין.
בוא, חימקי זו לא ריאל..אנחנו אמורים לנצח..
אנחנו לא פייבוריטים אבל הגיע הזמן שהחבר'ה המשניים יקחו איזה משחק על הגב..
עכשיו, אם ננצח את חימקי בבית אז אפשר 'להפסיד בשקט' לפנר בחוץ..
ובוא, הפסדנו כבר לחימקי העונה בסגל מלא.
02 פברואר 2020, 20:00
אל תשכח שזה לא רק ווילבקין שיהיה חסר אלא גם זוסמן. השחקן היחיד שיכול לעצור את אלכסיי שבד.my man כתב:שמואל1 כתב:בלי ווילבקין מכבי לא קבוצה שמסוגלת לנצח. לא בבית ולא בחוץ.my man כתב:שמואל1 כתב:שני הפסדים השבוע והפלייאוף בסכנה ממשית.Mitelka כתב:שלא ישחק נגד חימקי ופנר. פעם אחת שלא יקחו סיכונים. כן, גם אם עם זריקות ומאמץ ועבודה מסביב לשעון הוא יוכל לשחק. די, תחשבו פעם אחת לטווח הרחוק.
כמובן שאם הוא לא החלים אז שלא ישחק, אבל צריך לעשות את מירב המאמצים להכשיר אותו. במיוחד למשחק הבית נגד חימקי שהוא מאסט ווין.
בוא, חימקי זו לא ריאל..אנחנו אמורים לנצח..
אנחנו לא פייבוריטים אבל הגיע הזמן שהחבר'ה המשניים יקחו איזה משחק על הגב..
עכשיו, אם ננצח את חימקי בבית אז אפשר 'להפסיד בשקט' לפנר בחוץ..
ובוא, הפסדנו כבר לחימקי העונה בסגל מלא.
זו היתה תחילת העונה..
מאמין שננצח את זה..
02 פברואר 2020, 20:27
06 פברואר 2020, 00:29
06 פברואר 2020, 00:31
06 פברואר 2020, 00:33
TAYO כתב:ביום שנקבל את בראיינט, ווילבקין ודורסי בכושר קליעה טוב...
Sent from my iPhone using Tapatalk