פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
פרסם תגובה

Re: סקוטי ווילבקין חתם לשלוש שנים נוספות!!!

02 פברואר 2020, 15:55

כל שעה חודש בחוץ..אז גמר את העונה?

Re: סקוטי ווילבקין חתם לשלוש שנים נוספות!!!

02 פברואר 2020, 16:00

my man כתב:אשכרה כל החמישיה פלוס השחקן השישי פצועים.. זה מטורף לחלוטין.. אין לזה תקדים..

קשה לי להאמין שהיה דבר כזה בהיסטוריה של הכדורסל, בלי להגזים.

Re: סקוטי ווילבקין חתם לשלוש שנים נוספות!!!

02 פברואר 2020, 17:18

my man כתב:אשכרה כל החמישיה פלוס השחקן השישי פצועים.. זה מטורף לחלוטין.. אין לזה תקדים..
ממש חוסר מזל


*אמוג'י מוריד מכנסיים וחושף תחת אדום*

Re: סקוטי ווילבקין חתם לשלוש שנים נוספות!!!

02 פברואר 2020, 17:56

מכבי הודיעו שנשלל חשש לשבר ושכרגע הוא בספק למשחק נגד חימקי.
מזל.

Re: סקוטי ווילבקין חתם לשלוש שנים נוספות!!!

02 פברואר 2020, 18:08

שלא יעלו אותו בכוח

Re: סקוטי ווילבקין חתם לשלוש שנים נוספות!!!

02 פברואר 2020, 18:39

לפי רועי כהן זו " הקלה קטנה ", באמת ? שבר היה גומר לו את העונה, לפחות את עונת היורוליג ( וגם את העונה של מכבי ).
זו הקלה גדולה שזה לא שבר.

Re: סקוטי ווילבקין חתם לשלוש שנים נוספות!!!

02 פברואר 2020, 18:50

אני לא מאמין לשום הודעה עד שאני רואה את השחקן חוזר לפרקט ומשחק.
לא למדנו כלום ממקרי העבר?

Re: סקוטי ווילבקין חתם לשלוש שנים נוספות!!!

02 פברואר 2020, 18:50

שלא ישחק נגד חימקי ופנר. פעם אחת שלא יקחו סיכונים. כן, גם אם עם זריקות ומאמץ ועבודה מסביב לשעון הוא יוכל לשחק. די, תחשבו פעם אחת לטווח הרחוק.

Re: סקוטי ווילבקין חתם לשלוש שנים נוספות!!!

02 פברואר 2020, 19:06

לא הקלה ולא נעליים. הסיכוי שהוא לא יפצע שוב עד השלבים הסופיים של העונה עם כל העומס הבלתי הגיוני עליו, שואף למינוס. אנחנו נמשיך לחיות בחרדה לגביו כל עוד המצב נשאר כמו שהוא.

Re: סקוטי ווילבקין חתם לשלוש שנים נוספות!!!

02 פברואר 2020, 19:13

ShiriV כתב:לא הקלה ולא נעליים. הסיכוי שהוא לא יפצע שוב עד השלבים הסופיים של העונה עם כל העומס הבלתי הגיוני עליו, שואף למינוס. אנחנו נמשיך לחיות בחרדה לגביו כל עוד המצב נשאר כמו שהוא.

העונה הזה כנראה תיגמר בבכי בכל מקרה. אבל צריך לרשום את ג'קסון לליגה ואולי להביא עוד גארד ישראלי לליגה, ולתת לסקוטי זמן לנוח. בעיקר למען הבריאות שלו לשנים הבאות בחוזה. שיגיע לקיץ בריא כדי להתחזק פיזית.

Re: סקוטי ווילבקין חתם לשלוש שנים נוספות!!!

02 פברואר 2020, 19:25

Mitelka כתב:שלא ישחק נגד חימקי ופנר. פעם אחת שלא יקחו סיכונים. כן, גם אם עם זריקות ומאמץ ועבודה מסביב לשעון הוא יוכל לשחק. די, תחשבו פעם אחת לטווח הרחוק.
שני הפסדים השבוע והפלייאוף בסכנה ממשית.
כמובן שאם הוא לא החלים אז שלא ישחק, אבל צריך לעשות את מירב המאמצים להכשיר אותו. במיוחד למשחק הבית נגד חימקי שהוא מאסט ווין.

Re: סקוטי ווילבקין חתם לשלוש שנים נוספות!!!

02 פברואר 2020, 19:43

ShiriV כתב:לא הקלה ולא נעליים. הסיכוי שהוא לא יפצע שוב עד השלבים הסופיים של העונה עם כל העומס הבלתי הגיוני עליו, שואף למינוס. אנחנו נמשיך לחיות בחרדה לגביו כל עוד המצב נשאר כמו שהוא.

והכל בגלל שממשיכים לרשום אותו למשחקי ליגה..

Re: סקוטי ווילבקין חתם לשלוש שנים נוספות!!!

02 פברואר 2020, 19:45

שמואל1 כתב:
Mitelka כתב:שלא ישחק נגד חימקי ופנר. פעם אחת שלא יקחו סיכונים. כן, גם אם עם זריקות ומאמץ ועבודה מסביב לשעון הוא יוכל לשחק. די, תחשבו פעם אחת לטווח הרחוק.
שני הפסדים השבוע והפלייאוף בסכנה ממשית.
כמובן שאם הוא לא החלים אז שלא ישחק, אבל צריך לעשות את מירב המאמצים להכשיר אותו. במיוחד למשחק הבית נגד חימקי שהוא מאסט ווין.

בוא, חימקי זו לא ריאל..אנחנו אמורים לנצח..
אנחנו לא פייבוריטים אבל הגיע הזמן שהחבר'ה המשניים יקחו איזה משחק על הגב..
עכשיו, אם ננצח את חימקי בבית אז אפשר 'להפסיד בשקט' לפנר בחוץ..

Re: סקוטי ווילבקין חתם לשלוש שנים נוספות!!!

02 פברואר 2020, 19:58

my man כתב:
שמואל1 כתב:
Mitelka כתב:שלא ישחק נגד חימקי ופנר. פעם אחת שלא יקחו סיכונים. כן, גם אם עם זריקות ומאמץ ועבודה מסביב לשעון הוא יוכל לשחק. די, תחשבו פעם אחת לטווח הרחוק.
שני הפסדים השבוע והפלייאוף בסכנה ממשית.
כמובן שאם הוא לא החלים אז שלא ישחק, אבל צריך לעשות את מירב המאמצים להכשיר אותו. במיוחד למשחק הבית נגד חימקי שהוא מאסט ווין.

בוא, חימקי זו לא ריאל..אנחנו אמורים לנצח..
אנחנו לא פייבוריטים אבל הגיע הזמן שהחבר'ה המשניים יקחו איזה משחק על הגב..
עכשיו, אם ננצח את חימקי בבית אז אפשר 'להפסיד בשקט' לפנר בחוץ..
בלי ווילבקין מכבי לא קבוצה שמסוגלת לנצח. לא בבית ולא בחוץ.
ובוא, הפסדנו כבר לחימקי העונה בסגל מלא.

Re: סקוטי ווילבקין חתם לשלוש שנים נוספות!!!

02 פברואר 2020, 19:59

שמואל1 כתב:
my man כתב:
שמואל1 כתב:
Mitelka כתב:שלא ישחק נגד חימקי ופנר. פעם אחת שלא יקחו סיכונים. כן, גם אם עם זריקות ומאמץ ועבודה מסביב לשעון הוא יוכל לשחק. די, תחשבו פעם אחת לטווח הרחוק.
שני הפסדים השבוע והפלייאוף בסכנה ממשית.
כמובן שאם הוא לא החלים אז שלא ישחק, אבל צריך לעשות את מירב המאמצים להכשיר אותו. במיוחד למשחק הבית נגד חימקי שהוא מאסט ווין.

בוא, חימקי זו לא ריאל..אנחנו אמורים לנצח..
אנחנו לא פייבוריטים אבל הגיע הזמן שהחבר'ה המשניים יקחו איזה משחק על הגב..
עכשיו, אם ננצח את חימקי בבית אז אפשר 'להפסיד בשקט' לפנר בחוץ..
בלי ווילבקין מכבי לא קבוצה שמסוגלת לנצח. לא בבית ולא בחוץ.
ובוא, הפסדנו כבר לחימקי העונה בסגל מלא.

זו היתה תחילת העונה..

מאמין שננצח את זה..

Re: סקוטי ווילבקין חתם לשלוש שנים נוספות!!!

02 פברואר 2020, 20:00

my man כתב:
שמואל1 כתב:
my man כתב:
שמואל1 כתב:
Mitelka כתב:שלא ישחק נגד חימקי ופנר. פעם אחת שלא יקחו סיכונים. כן, גם אם עם זריקות ומאמץ ועבודה מסביב לשעון הוא יוכל לשחק. די, תחשבו פעם אחת לטווח הרחוק.
שני הפסדים השבוע והפלייאוף בסכנה ממשית.
כמובן שאם הוא לא החלים אז שלא ישחק, אבל צריך לעשות את מירב המאמצים להכשיר אותו. במיוחד למשחק הבית נגד חימקי שהוא מאסט ווין.

בוא, חימקי זו לא ריאל..אנחנו אמורים לנצח..
אנחנו לא פייבוריטים אבל הגיע הזמן שהחבר'ה המשניים יקחו איזה משחק על הגב..
עכשיו, אם ננצח את חימקי בבית אז אפשר 'להפסיד בשקט' לפנר בחוץ..
בלי ווילבקין מכבי לא קבוצה שמסוגלת לנצח. לא בבית ולא בחוץ.
ובוא, הפסדנו כבר לחימקי העונה בסגל מלא.

זו היתה תחילת העונה..

מאמין שננצח את זה..
אל תשכח שזה לא רק ווילבקין שיהיה חסר אלא גם זוסמן. השחקן היחיד שיכול לעצור את אלכסיי שבד.

Re: סקוטי ווילבקין חתם לשלוש שנים נוספות!!!

02 פברואר 2020, 20:27

אנחנו מפסידים משחקים כי כרגע הדבר היחידי שקבוצות עושות מול מכבי זה סוגרות את סקוטי בכל מחיר . בתקופה שכל שאר השחקנים שאמורים לשים את הכדור בסל בקו האחורי מסריחים את הפרקט (בריאנט / דורסי) אין לנו מה למכור. השחקנים שיכלו לשים סל בעמדות 1 ו 4 גמרו את העונה.
בקיצור אם רוצים לנצח צריך להחזיק אצבעות שהשניים יתעוררו בהקדם

Sent from my MI 8 using Tapatalk

Re: סקוטי ווילבקין חתם לשלוש שנים נוספות!!!

06 פברואר 2020, 00:29

חייבים אותך בשישי, אבל אם יש חשש קל לא שווה לסכן.

Re: סקוטי ווילבקין חתם לשלוש שנים נוספות!!!

06 פברואר 2020, 00:31

ביום שנקבל את בראיינט, ווילבקין ודורסי בכושר קליעה טוב...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: סקוטי ווילבקין חתם לשלוש שנים נוספות!!!

06 פברואר 2020, 00:33

TAYO כתב:ביום שנקבל את בראיינט, ווילבקין ודורסי בכושר קליעה טוב...


Sent from my iPhone using Tapatalk

אני מאמין שלדורסי ולבראיינט יש עוד הרבה מה להראות ושלושתם עובדים טוב יחדיו.
בעיניי הם באנקר לעונה הבאה.
פרסם תגובה