המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

גל גל כתב:תגידו נדפקתם ?
מה הקשר בין זה שהוא עיקם את הקרסול לעייפות מהמשחק נגד גליל ?

גל גל כתב:תגידו נדפקתם ?
מה הקשר בין זה שהוא עיקם את הקרסול לעייפות מהמשחק נגד גליל ?


משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google Adsense [Bot], yon1 ו־18 אורחים