פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
פרסם תגובה

Re: מחשבות לעונת 2026/27

04 מאי 2026, 18:37

היה נחמד בעונה הזאת, ניפגש בעונה הבאה

Re: מחשבות לעונת 2026/27

05 מאי 2026, 02:22

גיא כתב:אנחנו חייבים מאמן הגנה לקבוצה.
אני רואה את מדריד מסיימים משחקים ברבע שלישי על ידי העלאת אינטנסיביות בהגנה
אצלנו זה בכלל לא קיים בסיסטם.
אי אפשר שנהיה שום מקום אחרון בהגנה. זה פשוט לא רציני.

היה לנו מאמן הגנה נהדר לפני שנתיים שרצה להישאר... אבל זה לא בתקציב של הקבוצה יותר

Re: מחשבות לעונת 2026/27

06 מאי 2026, 23:09

על מי הייתם הולכים ,שורטס ,קראקן אדוארדס,או מונטרו שמכבי ישימו 2 וחצי ותוכל לבחור מי שתרצה מהם ולא להישאר אם שאריות ,זה יוכיח אם רציניים או לא .
או בכלל על גארד אחר.
מכבי צריכה גארד סקורר נוסף ,סנטר אתלטי ואגרסיבי וסווינגמן נוסף כן אני יודע שווקר יכול לשחק 3.
זרים ,הורד ,קלארק ,ווקר אני לא בטוח לגביו אבל סבבה ,לונדברג,בריסט,5 זרים אליהם להוסיף סקורר תותח ,סנטר ושחקן על התפר עמדה 3 סווינגמן .
8 זרים סך הכל אם נפגע ב3 זרים הבאים אני חושב שנוכל לדבר חזק בעיני .
אני חושב שעצם זה שבחרו בשבילנו זה מתנה משמיים שלקחו את סנטוס אוי ואבוי שהיה נשאר ועוד שילמו לנו כזה בייאווט יותר ממה שקיבלנו על כוכבים כמו קולסון בולדווין .
תראו בהפועל כמה גארדים ,מיציץ ,ג׳ונס ,בלייקני ,בראיינט ,מדר ,טיילר אניס .
מכבי בלאט ,קלארק ,לונדברג ,ווקר לא בדיוק ,גונדי ,חייב להוסיף לפה סקורר גארד ברמה גבוהה כמו שארסן או מונטרו או שורטס אחרון אצלי בתור

Re: מחשבות לעונת 2026/27

06 מאי 2026, 23:15

אני יודע שאני בדעת מיעוט פה אבל בלי למצמץ אני לוקח את קארסן אדוארדס.
יש לו אופי של ווינר. ומכבי משוועת לאחד כזה
הוא סקורר אדיר עם ממוצעים נהדרים.
אם ההנהלה הזו לא היתה ההנהלה הזו אז היא היתה מביאה גם את טימותי לואו קאברו ואת ראשון הולמס ואז היה על מה לדבר..

אבל כל זה חלומות באספמיה

Re: מחשבות לעונת 2026/27

06 מאי 2026, 23:43

my man כתב:אני יודע שאני בדעת מיעוט פה אבל בלי למצמץ אני לוקח את קארסן אדוארדס.
יש לו אופי של ווינר. ומכבי משוועת לאחד כזה
הוא סקורר אדיר עם ממוצעים נהדרים.
אם ההנהלה הזו לא היתה ההנהלה הזו אז היא היתה מביאה גם את טימותי לואו קאברו ואת ראשון הולמס ואז היה על מה לדבר..

אבל כל זה חלומות באספמיה


הוא אחלה סקורר, לכאורה. יש לו רק 31.9% לשלוש שזה מעט מאוד. יש לו 46.7% לשתיים שזה לא נורא אבל גם לא משהו להתגאות בו. אבל לא פחות חשוב שיש לו רק 79.8% מהקו. גם זה לא נורא, אבל גם לא מספיק עבור שחקן שהולך להיות הסקורר הראשי שלך, שייקח את הכדור ברגעיי האמת. יש לו גם יותר איבודים מאשר אסיסטים, שזה ממש לא מחמיא לשחקן שלא פעם מוביל את הכדור בהתקפה (ולא קוראים לו אסטבן באטיסטה).

ואני כבר לא מדבר על זה שהוא אנדרסייז ושומר רע...

Re: מחשבות לעונת 2026/27

06 מאי 2026, 23:54

עד שקראתי את ה"אנדר-סייזד" הייתי בטוח שאתה מדבר על לוני ווקר.
בתחושה האישית - כמעט אותם מספרים ואחוזים מכל הטווחים :)

Re: מחשבות לעונת 2026/27

06 מאי 2026, 23:55

felix_r כתב:
my man כתב:אני יודע שאני בדעת מיעוט פה אבל בלי למצמץ אני לוקח את קארסן אדוארדס.
יש לו אופי של ווינר. ומכבי משוועת לאחד כזה
הוא סקורר אדיר עם ממוצעים נהדרים.
אם ההנהלה הזו לא היתה ההנהלה הזו אז היא היתה מביאה גם את טימותי לואו קאברו ואת ראשון הולמס ואז היה על מה לדבר..

אבל כל זה חלומות באספמיה


הוא אחלה סקורר, לכאורה. יש לו רק 31.9% לשלוש שזה מעט מאוד. יש לו 46.7% לשתיים שזה לא נורא אבל גם לא משהו להתגאות בו. אבל לא פחות חשוב שיש לו רק 79.8% מהקו. גם זה לא נורא, אבל גם לא מספיק עבור שחקן שהולך להיות הסקורר הראשי שלך, שייקח את הכדור ברגעיי האמת. יש לו גם יותר איבודים מאשר אסיסטים, שזה ממש לא מחמיא לשחקן שלא פעם מוביל את הכדור בהתקפה (ולא קוראים לו אסטבן באטיסטה).

ואני כבר לא מדבר על זה שהוא אנדרסייז ושומר רע...

בשנתיים האחרונות: בבאיירן מינכן: 20.4 למשחק (הוביל את היורוליג).
בעונה הנוכחית בוירטוס: 17.3 למשחק..

סקורר סקורר...
אני אוהב אותו ולדעתי על אף הדעה הרווחת שהוא לא מתאים לכדורסל של קטש הוא דווקא יהיה מדהים איתו

Re: מחשבות לעונת 2026/27

07 מאי 2026, 00:16

my man כתב:
felix_r כתב:
my man כתב:אני יודע שאני בדעת מיעוט פה אבל בלי למצמץ אני לוקח את קארסן אדוארדס.
יש לו אופי של ווינר. ומכבי משוועת לאחד כזה
הוא סקורר אדיר עם ממוצעים נהדרים.
אם ההנהלה הזו לא היתה ההנהלה הזו אז היא היתה מביאה גם את טימותי לואו קאברו ואת ראשון הולמס ואז היה על מה לדבר..

אבל כל זה חלומות באספמיה


הוא אחלה סקורר, לכאורה. יש לו רק 31.9% לשלוש שזה מעט מאוד. יש לו 46.7% לשתיים שזה לא נורא אבל גם לא משהו להתגאות בו. אבל לא פחות חשוב שיש לו רק 79.8% מהקו. גם זה לא נורא, אבל גם לא מספיק עבור שחקן שהולך להיות הסקורר הראשי שלך, שייקח את הכדור ברגעיי האמת. יש לו גם יותר איבודים מאשר אסיסטים, שזה ממש לא מחמיא לשחקן שלא פעם מוביל את הכדור בהתקפה (ולא קוראים לו אסטבן באטיסטה).

ואני כבר לא מדבר על זה שהוא אנדרסייז ושומר רע...

בשנתיים האחרונות: בבאיירן מינכן: 20.4 למשחק (הוביל את היורוליג).
בעונה הנוכחית בוירטוס: 17.3 למשחק..

סקורר סקורר...
אני אוהב אותו ולדעתי על אף הדעה הרווחת שהוא לא מתאים לכדורסל של קטש הוא דווקא יהיה מדהים איתו


אחלה סקורר לקבוצות קטנות. הוא באמת מזכיר את ווקר. לא רוצה עוד שחקן בסגנון הזה במכבי.

Re: מחשבות לעונת 2026/27

07 מאי 2026, 09:48

הייתי רוצה לראות את קלוסון חזרה במכבי, אני רואה שתחת שאראס הוא לא מתפתח להיות מה שחשבו אחרי שעזב את מכבי בשיא שלו, הוא ובריסט בעמדה 3 זה הרבה קשיחות ואתלטיות.

Re: מחשבות לעונת 2026/27

07 מאי 2026, 10:01

מרסר כתב:הייתי רוצה לראות את קלוסון חזרה במכבי, אני רואה שתחת שאראס הוא לא מתפתח להיות מה שחשבו אחרי שעזב את מכבי בשיא שלו, הוא ובריסט בעמדה 3 זה הרבה קשיחות ואתלטיות.


אולי לא מתפתח כמו שחשבו, אבל הוא מרוויח לא מעט, יש לו חוזה לעוד עונה, ויש לו ביקוש. פרטיזן בעקבותיו על פי דיווח ממש לא מזמן, ומוכנה לשלם לו בערך 2 מיליון דולר לעונה הקרובה (כולל בייאאוט).

בשורה התחתונה - לא רואה אותו חוזר למכבי.

Re: מחשבות לעונת 2026/27

07 מאי 2026, 10:02

עידן כתב:
מרסר כתב:הייתי רוצה לראות את קלוסון חזרה במכבי, אני רואה שתחת שאראס הוא לא מתפתח להיות מה שחשבו אחרי שעזב את מכבי בשיא שלו, הוא ובריסט בעמדה 3 זה הרבה קשיחות ואתלטיות.


אולי לא מתפתח כמו שחשבו, אבל הוא מרוויח לא מעט, יש לו חוזה לעוד עונה, ויש לו ביקוש. פרטיזן בעקבותיו על פי דיווח ממש לא מזמן, ומוכנה לשלם לו בערך 2 מיליון דולר לעונה הקרובה (כולל בייאאוט).

בשורה התחתונה - לא רואה אותו חוזר למכבי.



הלוואי וזה יצא לפועל, אבל צריך עוד שחקן עם קליעה בעמדה 3 לצד בריסט .

Re: מחשבות לעונת 2026/27

07 מאי 2026, 10:28

אם היה לקבוצה הזאת שכל הם היו מנסים להביא שחקנים איכותיים, כולל ניסיונות להחזיר את בולדווין וקולסון (עוד במהלך העונה לדבר קצת שלא ימהרו להאריך חוזים), במקום לשלם את אותם סכומים לסורקין, בלאט והורד

Re: מחשבות לעונת 2026/27

07 מאי 2026, 12:16

A.Parker כתב:אם היה לקבוצה הזאת שכל הם היו מנסים להביא שחקנים איכותיים, כולל ניסיונות להחזיר את בולדווין וקולסון (עוד במהלך העונה לדבר קצת שלא ימהרו להאריך חוזים), במקום לשלם את אותם סכומים לסורקין, בלאט והורד


כן, כי בולדווין וקולסון הם מפגרים, וירצו לעבור מקבוצה אלופה לקבוצה שאפילו לא מארחת את משחקיה הביתיים בגלל מלחמה, ובפחות כסף. צודק! איזה סתומים יושבים בהנהלת מכבי :laugh2

Re: מחשבות לעונת 2026/27

07 מאי 2026, 18:48

felix_r כתב:
A.Parker כתב:אם היה לקבוצה הזאת שכל הם היו מנסים להביא שחקנים איכותיים, כולל ניסיונות להחזיר את בולדווין וקולסון (עוד במהלך העונה לדבר קצת שלא ימהרו להאריך חוזים), במקום לשלם את אותם סכומים לסורקין, בלאט והורד


כן, כי בולדווין וקולסון הם מפגרים, וירצו לעבור מקבוצה אלופה לקבוצה שאפילו לא מארחת את משחקיה הביתיים בגלל מלחמה, ובפחות כסף. צודק! איזה סתומים יושבים בהנהלת מכבי :laugh2

שחקנים עוברים לקבוצות פחות מרשימות
העניין עם המלחמה צפוי להסתיים עד העונה הבאה
לא מדובר בפחות כסף
הם מאוד אוהבים את המועדון
לא אמרתי שיבואו, כתבתי לנסות ברצינות

אבל כן, בטח שאשמע הטפות ממר "מה אתם מתלוננים? העלו את התקציב", "בראיינט וג'ונס טובים אז למכבי יש מחלקת סקאוטינג טובה" ו-"בגלל חוסר הסבלנות שלכם סנטוס לא יהפוך לווזנקוב" :laugh1

Re: מחשבות לעונת 2026/27

07 מאי 2026, 19:15

A.Parker כתב:
felix_r כתב:
A.Parker כתב:אם היה לקבוצה הזאת שכל הם היו מנסים להביא שחקנים איכותיים, כולל ניסיונות להחזיר את בולדווין וקולסון (עוד במהלך העונה לדבר קצת שלא ימהרו להאריך חוזים), במקום לשלם את אותם סכומים לסורקין, בלאט והורד


כן, כי בולדווין וקולסון הם מפגרים, וירצו לעבור מקבוצה אלופה לקבוצה שאפילו לא מארחת את משחקיה הביתיים בגלל מלחמה, ובפחות כסף. צודק! איזה סתומים יושבים בהנהלת מכבי :laugh2

שחקנים עוברים לקבוצות פחות מרשימות
העניין עם המלחמה צפוי להסתיים עד העונה הבאה
לא מדובר בפחות כסף
הם מאוד אוהבים את המועדון
לא אמרתי שיבואו, כתבתי לנסות ברצינות

אבל כן, בטח שאשמע הטפות ממר "מה אתם מתלוננים? העלו את התקציב", "בראיינט וג'ונס טובים אז למכבי יש מחלקת סקאוטינג טובה" ו-"בגלל חוסר הסבלנות שלכם סנטוס לא יהפוך לווזנקוב" :laugh1


מילא יש לך הבנת הנקרא ברמה של ילד בן 10, אבל איך היא מתחברת לסניליות של זקן בן 90? שכחת כבר מה הייתה הסיבה לכך שבולדווין וקולסון עזבו את מכבי? :laugh2

כמה חבל שדני פדרמן לא מכר לך את חלקו במכבי. כבר הייתה מתחים לנו את פרציסקו, נאן ודני אבדיה

Re: מחשבות לעונת 2026/27

07 מאי 2026, 19:41

felix_r כתב:
A.Parker כתב:
felix_r כתב:
A.Parker כתב:אם היה לקבוצה הזאת שכל הם היו מנסים להביא שחקנים איכותיים, כולל ניסיונות להחזיר את בולדווין וקולסון (עוד במהלך העונה לדבר קצת שלא ימהרו להאריך חוזים), במקום לשלם את אותם סכומים לסורקין, בלאט והורד


כן, כי בולדווין וקולסון הם מפגרים, וירצו לעבור מקבוצה אלופה לקבוצה שאפילו לא מארחת את משחקיה הביתיים בגלל מלחמה, ובפחות כסף. צודק! איזה סתומים יושבים בהנהלת מכבי :laugh2

שחקנים עוברים לקבוצות פחות מרשימות
העניין עם המלחמה צפוי להסתיים עד העונה הבאה
לא מדובר בפחות כסף
הם מאוד אוהבים את המועדון
לא אמרתי שיבואו, כתבתי לנסות ברצינות

אבל כן, בטח שאשמע הטפות ממר "מה אתם מתלוננים? העלו את התקציב", "בראיינט וג'ונס טובים אז למכבי יש מחלקת סקאוטינג טובה" ו-"בגלל חוסר הסבלנות שלכם סנטוס לא יהפוך לווזנקוב" :laugh1


מילא יש לך הבנת הנקרא ברמה של ילד בן 10, אבל איך היא מתחברת לסניליות של זקן בן 90? שכחת כבר מה הייתה הסיבה לכך שבולדווין וקולסון עזבו את מכבי? :laugh2

כמה חבל שדני פדרמן לא מכר לך את חלקו במכבי. כבר הייתה מתחים לנו את פרציסקו, נאן ודני אבדיה

בניגוד לויכוח על כך שסנטוס לא יהפוך לווזנקוב בגלל אוהדים חסרי סבלנות, הפעם לא אגרר לדיון הדבילי
נתראה בטענה המטומטמת הבאה שלך

Re: מחשבות לעונת 2026/27

07 מאי 2026, 20:00

A.Parker כתב:
felix_r כתב:
A.Parker כתב:
felix_r כתב:
A.Parker כתב:אם היה לקבוצה הזאת שכל הם היו מנסים להביא שחקנים איכותיים, כולל ניסיונות להחזיר את בולדווין וקולסון (עוד במהלך העונה לדבר קצת שלא ימהרו להאריך חוזים), במקום לשלם את אותם סכומים לסורקין, בלאט והורד


כן, כי בולדווין וקולסון הם מפגרים, וירצו לעבור מקבוצה אלופה לקבוצה שאפילו לא מארחת את משחקיה הביתיים בגלל מלחמה, ובפחות כסף. צודק! איזה סתומים יושבים בהנהלת מכבי :laugh2

שחקנים עוברים לקבוצות פחות מרשימות
העניין עם המלחמה צפוי להסתיים עד העונה הבאה
לא מדובר בפחות כסף
הם מאוד אוהבים את המועדון
לא אמרתי שיבואו, כתבתי לנסות ברצינות

אבל כן, בטח שאשמע הטפות ממר "מה אתם מתלוננים? העלו את התקציב", "בראיינט וג'ונס טובים אז למכבי יש מחלקת סקאוטינג טובה" ו-"בגלל חוסר הסבלנות שלכם סנטוס לא יהפוך לווזנקוב" :laugh1


מילא יש לך הבנת הנקרא ברמה של ילד בן 10, אבל איך היא מתחברת לסניליות של זקן בן 90? שכחת כבר מה הייתה הסיבה לכך שבולדווין וקולסון עזבו את מכבי? :laugh2

כמה חבל שדני פדרמן לא מכר לך את חלקו במכבי. כבר הייתה מתחים לנו את פרציסקו, נאן ודני אבדיה

בניגוד לויכוח על כך שסנטוס לא יהפוך לווזנקוב בגלל אוהדים חסרי סבלנות, הפעם לא אגרר לדיון הדבילי
נתראה בטענה המטומטמת הבאה שלך


זה אפילו לא מצחיק. טענה שלי? משהו שהמצאת או הבנת ככה בגלל 0 בהבנת הנקרא אתה משייך לי?

הטענה המטומטמת היחידה פה היא הטענה שמכבי צריכה לנסות להחזיר את בולדווין וקולסון, כאילו משהו בתנאים השתנה לטובת מכבי. כאילו אנחנו כבר בשלום עולמי. כאילו מכבי הפכה להיות עשירה יותר מפנרבחצ'ה. כאילו בולדווין וקולסון לא זכו עם פנר באליפות ומחפשים מקום אחר בו יהיה להם יותר מזל. כאילו בולדווין לא אמר שהוא צריך מאמן שהוכיח את עצמו בהגעה לפיינל-פור....

הייתי קורא לך ליצן אם לא היית עצוב כול כך.

Re: מחשבות לעונת 2026/27

07 מאי 2026, 20:02

הסיפור הוא שבאותו הכסף שמשקיעים בצורה כל כך מטופשת בישראלים הבינוניים שלנו והזרים חסרי הכישרון שלנו היה אפשר להביא זרים מאד איכותיים שהיו באמת מביאים אותנו למקומות שאנחנו רוצים להגיע אליהם.
ההתנהלות הכלכלית במכבי היא אולי הכי גרועה באירופה.

Re: מחשבות לעונת 2026/27

07 מאי 2026, 20:02

my man כתב:הסיפור הוא שבאותו הכסף שמשקיעים בצורה כל כך מטופשת בישראלים הבינוניים שלנו היה אפשר להביא זרים מאד איכותיים שהיו באמת מביאים אותנו למקומות שאנחנו רוצים להגיע אליהם.
ההתנהלות הכלכלית במכבי היא אולי הכי גרועה באירופה.

אכן

Re: מחשבות לעונת 2026/27

08 מאי 2026, 13:12

מכבי חזק בשוק אחרי ש נ י גבוהים .

Chimezie Metu 2.11 PF\C
הייתי הופך אותו למטרה מספר 1 לקראת העונה הבאה
שחקן שיכול להחליף את הורד וגם לשחק איתו ביחד בתור סטרץ' 5 סופר איכותי
גבוה 2.11 מאוד מוכשר (יותר מהורד ) אבל ברנש לא קל לעיכול
אחרי שנים בנ.ב.א חתם בשנה שעברה בברצלונה בהרבה כסף , נתן עונה טובה בעייני ....אבל שוחרר
אחרי שניהל משא ומתן עם כמה קבוצות יורוליג בכירות פתאום חתם בקנריה בספרד
משחק כדורסל פנטסטי העונה בליגה הספרדית ..... מכבי צריכה לסגור איתו אחרי צאת השבת
https://www.youtube.com/watch?v=_sgakX-o_ts
https://www.youtube.com/watch?v=usDHjr5wHaI&t=14s
פרסם תגובה