המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
שמואל1 כתב:יופי של הגנה
ShiriV כתב:ההתקפה העומדת השתפרה פלאים בתקופה האחרונה. תענוג לראות אותנו
ShiriV כתב:דיבה נכנס. התקפה עומדת ז"ל

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], felix_r, Google [Bot], Google Adsense [Bot], מרסר ו־21 אורחים