Mac McClung שמונה אסיסטים למשחק 30 נקודות 29 מדד יעילות בג'יליג, קלארק,נועם יעקב/ים מדר דוויין וושינגטון, Jared Butler,שארפ, גונדי סי.ג'יי אלבי, בריסט, ספנסר וייס/בן גולד מאשדוד הורד,סורקין, ליף Moses Brown2.18, אוסקר צ׳יבווה, Tyrell Harrison 2:13
התחלנו... געגועים לבראון. מכבי חושך בלעדיו. בולדווין לא יכול לרכז. חייב להגיד שאני מופתע לרעה מכמה קל ללחוץ לו את הכדור (עוד ראו את זה מול אלבה ואחר"כ נגד הפועל). מאכזב מאוד בקטע הזה. איזה כיף שמכבי החתימה את אדאמס ואת בריימו אה? בדיוק מה שהיה חסר לנו. במקום להביא את וילזודה או רכז נוסף מביאים לנו קומבו גארד לא ברמת יורוליג. במקום להביא לנו 4 עם אוריינטציה הגנתית וקליעה מבחוץ, מביאים לנו את בריימו. מכעיס ממש כל ההתנהלות של מכבי העונה בהבאת שחקנים (שהתחילה עוד מהקיץ).
מכבי תל אביב 23/24: PG: בראון, בלאט SG: בולדווין, דיברתולומאו, קליבלנד SF: קולסון, מנקו, פניני PF: ווב, סורקין, כהן C: ניבו, ריברו
כל עוד קטש לא היה צריך לעשות חילופים, הכל היה בסדר. איך שהתחיל בחילופים, נהיה הטמטום הרגיל
- דוקטור, תעזור לי! - ממה אתה סובל? - אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן. - אתה אוהד מכבי בכדורסל? - כן, דוקטור, איך ידעת? - חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
אני יכול להבין כשההתקפה לא מתפקדת כשבראון לא נמצא, אבל מה שקורה במחצית הזאת עם מכבי בהגנה זה חתיכת שערוריה. עוד פעם מעל 50 נק' במחצית, עוד פעם מבוא ל100 נק' שאנחנו חוטפים. כהן מסריח את הפרקט, לא יכול לראות אותו דקה אחת אפילו. אדאמס לא מתפקד והולינס מיותר. למה לא לנסות עם היליארד? גם ככה אנחנו נובס במשחק הזה, למה לא לנסות לתת קצת ביטחון? זה לגמרי על קטש, הוא צריך להתבייש בזה.
מכבי תל אביב 23/24: PG: בראון, בלאט SG: בולדווין, דיברתולומאו, קליבלנד SF: קולסון, מנקו, פניני PF: ווב, סורקין, כהן C: ניבו, ריברו