המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
sroeyz כתב:קטש לא איתנו מאז ה7/10, רואים שהוא לא מרוכז.
חבל מאוד, מכבי נראית משמעותית פחות מאומנת מכל קבוצה שפגשה עד כה
משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot], Google Adsense [Bot], JarJarBinx, אליאור ו־56 אורחים