refael כתב:תשמעו
זה כנראה היה
הבזבוז כסף הכי טיפשי בהיסטוריה של מכבי
אפילו לא שיחק
על בריימו שילמו בייאאוט
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
refael כתב:תשמעו
זה כנראה היה
הבזבוז כסף הכי טיפשי בהיסטוריה של מכבי
אפילו לא שיחק
refael כתב:תשמעו
זה כנראה היה
הבזבוז כסף הכי טיפשי בהיסטוריה של מכבי
אפילו לא שיחק
משתמשים הגולשים בפורום זה: A.Parker, Avi1508, felix_r, Jack55 ו־23 אורחים