המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
כן. מהרגעים במשחק שמשנים את כל התמונהShiriV כתב:טוב זה כנראה גמור. השלשה הזאת היא כמו סכין ועוד אחרי מומנטום שלנו


משתמשים הגולשים בפורום זה: felix_r, Google [Bot], Google Adsense [Bot], omerk, מרסר ו־12 אורחים