לוני ווקר חתם במכבי

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי omerk » 16 יוני 2026, 14:40

אני חושב שהפציעה של בלאט פשוט טרפה את הקלפים מבחינת קטש. אי הרישום שלו לסגל לא קשור למלחמה או לא, פשוט עובדתית אם בסוף גור לביא וליף פצועים, אז אי אפשר לוותר על סנטר זר, בריסט הוא עוגן הגנתי ואי אפשר להגיע לסדרה מול הפועל כשריימן ה3 היחידי שלנו, הורד הוא באנקר בעמדה 4 ואז נשארו שני מקומות פנויים וברור שבהעדר בלאט, חייבים מוביל כדור נוסף, ולכן הרישום של איפה. אני חושב שאולי ההתלבטות היחידה של עודד זה הנקינס או סנטוס, ולאור היכולות של שניהם לאחרונה, תומך בבחירה של הנקינס.

קיצור זה לא אישי ולא עונש על המלחמה, פשוט אין ברירה אחרת עם כל הפציעות של הישראלים.
omerk
 
הודעות: 1927
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53



Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי שועל » 16 יוני 2026, 20:28

החלטה נכונה בסהכ. אני למרות זאת הייתי הולך איתו. מרגיש לי שבמעמדים כאלו צריך לפחות שחקן אחד ברוסטר שאי אפשר לעצור בלי שמירות כפולות ויחס מיוחד של ההגנה ולוני על כל חסרונותיו הוא היחיד שמביא את זה
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16130
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי מרסר » 24 יוני 2026, 01:07

לפי ערוץ הספורט, יש לו אופציית יציאה ל NBA עד ל 15/7
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי Avi1508 » 24 יוני 2026, 01:45

עודד בראיון אחרי המשחק מכחיש את כל השמועות בנוגע ללוני ואומר שהוא לא נרשם בעיקר בגלל הפציעה של תמיר בלאט
ודווקא הוא נשמע די מרוצה ממנו
Avi1508
 
הודעות: 4535
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 02:11

מרסר כתב:לפי ערוץ הספורט, יש לו אופציית יציאה ל NBA עד ל 15/7

פחחח מי תיקח אותו?
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31648
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 02:11

Avi1508 כתב:עודד בראיון אחרי המשחק מכחיש את כל השמועות בנוגע ללוני ואומר שהוא לא נרשם בעיקר בגלל הפציעה של תמיר בלאט
ודווקא הוא נשמע די מרוצה ממנו

כן גם קלאודיו היה נשמע שהוא מרוצה ממנו...לא מבין מה הם רואים שאנחנו לא? פשוט לא שחקן שאפר לסמוך עליו..
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31648
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי omerk » 24 יוני 2026, 10:15

my man כתב:
Avi1508 כתב:עודד בראיון אחרי המשחק מכחיש את כל השמועות בנוגע ללוני ואומר שהוא לא נרשם בעיקר בגלל הפציעה של תמיר בלאט
ודווקא הוא נשמע די מרוצה ממנו

כן גם קלאודיו היה נשמע שהוא מרוצה ממנו...לא מבין מה הם רואים שאנחנו לא? פשוט לא שחקן שאפר לסמוך עליו..

קלאודיו כבר לא פה מה אכפת לו לחרטט.

בכל מקרה, כנראה עודד מבין שלצאת מהחוזה של ווקר זה אירוע והוא לא רוצה לשרוף את מערכת היחסים במידה ויתקע איתו.
omerk
 
הודעות: 1927
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

הקודם

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Google Adsense [Bot] ו־81 אורחים