אני חושב שהפציעה של בלאט פשוט טרפה את הקלפים מבחינת קטש. אי הרישום שלו לסגל לא קשור למלחמה או לא, פשוט עובדתית אם בסוף גור לביא וליף פצועים, אז אי אפשר לוותר על סנטר זר, בריסט הוא עוגן הגנתי ואי אפשר להגיע לסדרה מול הפועל כשריימן ה3 היחידי שלנו, הורד הוא באנקר בעמדה 4 ואז נשארו שני מקומות פנויים וברור שבהעדר בלאט, חייבים מוביל כדור נוסף, ולכן הרישום של איפה. אני חושב שאולי ההתלבטות היחידה של עודד זה הנקינס או סנטוס, ולאור היכולות של שניהם לאחרונה, תומך בבחירה של הנקינס.
קיצור זה לא אישי ולא עונש על המלחמה, פשוט אין ברירה אחרת עם כל הפציעות של הישראלים.
