על ידי שמוליק » 14 אוקטובר 2020, 21:44
TAYO כתב:Holiday_Armadillo כתב:חוזרת למה שאמרתי ברבעים הקודמים
אנחנו כרגע לא קבוצת כדורסל טובה, בנינו סגל מאוד לא מאוזן עם חלקים לא נכונים במקומות הלא נכונים וההשתוללויות האלה של ווילבקין ברבעים האחרונים זה לא כדורסל, זה בטח לא יכול להחזיק קבוצה
כשאנחנו צריכים לשחק ''כדורסל'' אנחנו נראים פשוט נורא, אנחנו בטח לא נראים כמו קבוצה ששמרה על רוב הסגל שלה
בדיוק. אבל אני הבטחתי לך שתגעגעי לאייסי ולג׳ייק כהן. ואם לא הם, אז למה ולנסיה יכולה להחתים את קאליניץ׳ ודריק וויליאמס ואנחנו תקועים עם בנדר וקלויארו שחקן חמישיה מרכזי?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אל תגיד ג'ייק כהן. לפחות בלייזר מראה הגנה.
Mac McClung שמונה אסיסטים למשחק 30 נקודות 29 מדד יעילות בג'יליג, קלארק,נועם יעקב/ים מדר
דוויין וושינגטון, Jared Butler,שארפ, גונדי
סי.ג'יי אלבי, בריסט, ספנסר וייס/בן גולד מאשדוד
הורד,סורקין, ליף
Moses Brown2.18, אוסקר צ׳יבווה, Tyrell Harrison 2:13