פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
פרסם תגובה

Re: דני אבדיה וקבוצתו החדשה פורטלנד

09 נובמבר 2025, 14:13

מי מבניהם שיתפוס את המקום האחרון באולסטאר יהיה המשתפר

Re: דני אבדיה וקבוצתו החדשה פורטלנד

09 נובמבר 2025, 14:41

Shay_uzan כתב:מי מבניהם שיתפוס את המקום האחרון באולסטאר יהיה המשתפר


למה אחרון, בעצם?

יש 5 שהם באנקר (כל עוד לא יהיו פציעות וכו' חלילה): שיי, וומבי, יאניס, יוקיץ', דונצ'יץ'

אם יש רק 8 מקומות באולסטאר לשחקנים בינלאומיים, זה אומר 3 מקומות פנויים. עליהם מתחרים דני, גידי, סיאקם, מרקאנן, שנגון ואולי עוד כמה שאני לא יכול לחשוב עליהם כרגע, לא מתמצא עד כדי כך.

בכל מקרה דני כרגע נראה לגיטימי לגמרי בתוך מקומות 6-8 לעומת שאר התחרות, זה נראה פתוח. שוב, הכל עוד יכול להשתנות ותלוי כמה ישמור על הרמה. גידי ודני גם יכולים להיבחר ביחד לאולסטאר, זה לא נראה מופרך כרגע.

Re: דני אבדיה וקבוצתו החדשה פורטלנד

09 נובמבר 2025, 15:25

עידן כתב:
Shay_uzan כתב:מי מבניהם שיתפוס את המקום האחרון באולסטאר יהיה המשתפר


למה אחרון, בעצם?

יש 5 שהם באנקר (כל עוד לא יהיו פציעות וכו' חלילה): שיי, וומבי, יאניס, יוקיץ', דונצ'יץ'

אם יש רק 8 מקומות באולסטאר לשחקנים בינלאומיים, זה אומר 3 מקומות פנויים. עליהם מתחרים דני, גידי, סיאקם, מרקאנן, שנגון ואולי עוד כמה שאני לא יכול לחשוב עליהם כרגע, לא מתמצא עד כדי כך.
בכל מקרה דני כרגע נראה לגיטימי לגמרי בתוך מקומות 6-8 לעומת שאר התחרות, זה נראה פתוח. שוב, הכל עוד יכול להשתנות ותלוי כמה ישמור על הרמה. גידי ודני גם יכולים להיבחר ביחד לאולסטאר, זה לא נראה מופרך כרגע.

ראיתי דיווח על המירוץ לMVP לפי הNBA (סורי הרשימה הזאת מרגישה מונפצת מידי שאני אאמין לזה),
ה6 הראשונים זרים:
שיי, יאניס, יוקיץ, וונבניאמה, לוקה, גידי (מה?).
אחרי זה 3 אמריקאים:
מקסי, מיצשל, קריי
ושנגון הזר שסוגר את הרשימה.

אז נניח וזאת הרשימה, התחרות בין דני למארקנן לדעתי, אלא אם שנינו פספסנו זר חדש שהתפוצץ (סיאקם אם אני לא טועה לא במירוץ כרגע, אינדיאנה המצב רע).

בסוף צריך שדני ימשיך ככה ובתקווה שגם פורטלנד תהיה קבוצה מנצחת. אם זה באמת בין דני למארקנן לדעתי יקחו את השחקן מפורטלנד ולא מיוטה.
אני מקווה שהNBA יבין שנה הבאה שהם לא יכולים לשים 7 שחקנים זרים במרוץ לMVP ולבחור רק 8 לאולסטאר

Re: דני אבדיה וקבוצתו החדשה פורטלנד

09 נובמבר 2025, 16:48

Shay_uzan כתב:
עידן כתב:
Shay_uzan כתב:מי מבניהם שיתפוס את המקום האחרון באולסטאר יהיה המשתפר


למה אחרון, בעצם?

יש 5 שהם באנקר (כל עוד לא יהיו פציעות וכו' חלילה): שיי, וומבי, יאניס, יוקיץ', דונצ'יץ'

אם יש רק 8 מקומות באולסטאר לשחקנים בינלאומיים, זה אומר 3 מקומות פנויים. עליהם מתחרים דני, גידי, סיאקם, מרקאנן, שנגון ואולי עוד כמה שאני לא יכול לחשוב עליהם כרגע, לא מתמצא עד כדי כך.
בכל מקרה דני כרגע נראה לגיטימי לגמרי בתוך מקומות 6-8 לעומת שאר התחרות, זה נראה פתוח. שוב, הכל עוד יכול להשתנות ותלוי כמה ישמור על הרמה. גידי ודני גם יכולים להיבחר ביחד לאולסטאר, זה לא נראה מופרך כרגע.

ראיתי דיווח על המירוץ לMVP לפי הNBA (סורי הרשימה הזאת מרגישה מונפצת מידי שאני אאמין לזה),
ה6 הראשונים זרים:
שיי, יאניס, יוקיץ, וונבניאמה, לוקה, גידי (מה?).
אחרי זה 3 אמריקאים:
מקסי, מיצשל, קריי
ושנגון הזר שסוגר את הרשימה.

אז נניח וזאת הרשימה, התחרות בין דני למארקנן לדעתי, אלא אם שנינו פספסנו זר חדש שהתפוצץ (סיאקם אם אני לא טועה לא במירוץ כרגע, אינדיאנה המצב רע).

בסוף צריך שדני ימשיך ככה ובתקווה שגם פורטלנד תהיה קבוצה מנצחת. אם זה באמת בין דני למארקנן לדעתי יקחו את השחקן מפורטלנד ולא מיוטה.
אני מקווה שהNBA יבין שנה הבאה שהם לא יכולים לשים 7 שחקנים זרים במרוץ לMVP ולבחור רק 8 לאולסטאר


צודק, ראיתי עכשיו. מרקאנן מקום 15 ברשימה הזו, אז בתכל'ס 8 זרים ברשימה...הזוי.

Re: דני אבדיה וקבוצתו החדשה פורטלנד

09 נובמבר 2025, 17:21

עידן כתב:
Shay_uzan כתב:
עידן כתב:
Shay_uzan כתב:מי מבניהם שיתפוס את המקום האחרון באולסטאר יהיה המשתפר


למה אחרון, בעצם?

יש 5 שהם באנקר (כל עוד לא יהיו פציעות וכו' חלילה): שיי, וומבי, יאניס, יוקיץ', דונצ'יץ'

אם יש רק 8 מקומות באולסטאר לשחקנים בינלאומיים, זה אומר 3 מקומות פנויים. עליהם מתחרים דני, גידי, סיאקם, מרקאנן, שנגון ואולי עוד כמה שאני לא יכול לחשוב עליהם כרגע, לא מתמצא עד כדי כך.
בכל מקרה דני כרגע נראה לגיטימי לגמרי בתוך מקומות 6-8 לעומת שאר התחרות, זה נראה פתוח. שוב, הכל עוד יכול להשתנות ותלוי כמה ישמור על הרמה. גידי ודני גם יכולים להיבחר ביחד לאולסטאר, זה לא נראה מופרך כרגע.

ראיתי דיווח על המירוץ לMVP לפי הNBA (סורי הרשימה הזאת מרגישה מונפצת מידי שאני אאמין לזה),
ה6 הראשונים זרים:
שיי, יאניס, יוקיץ, וונבניאמה, לוקה, גידי (מה?).
אחרי זה 3 אמריקאים:
מקסי, מיצשל, קריי
ושנגון הזר שסוגר את הרשימה.

אז נניח וזאת הרשימה, התחרות בין דני למארקנן לדעתי, אלא אם שנינו פספסנו זר חדש שהתפוצץ (סיאקם אם אני לא טועה לא במירוץ כרגע, אינדיאנה המצב רע).

בסוף צריך שדני ימשיך ככה ובתקווה שגם פורטלנד תהיה קבוצה מנצחת. אם זה באמת בין דני למארקנן לדעתי יקחו את השחקן מפורטלנד ולא מיוטה.
אני מקווה שהNBA יבין שנה הבאה שהם לא יכולים לשים 7 שחקנים זרים במרוץ לMVP ולבחור רק 8 לאולסטאר


צודק, ראיתי עכשיו. מרקאנן מקום 15 ברשימה הזו, אז בתכל'ס 8 זרים ברשימה...הזוי.

לא יודע לי הייתה רשימה אחרת בראש...

לדעתי לראות את הרשימה הזאת והסטטיסטיקה שלה (אני כן מדבר על מקומות 6 פלוס) וזה גורם לי לחשוב כמה דני אנדרייטד

Re: דני אבדיה וקבוצתו החדשה פורטלנד

09 נובמבר 2025, 17:54

Shay_uzan כתב:
עידן כתב:
Shay_uzan כתב:מי מבניהם שיתפוס את המקום האחרון באולסטאר יהיה המשתפר


למה אחרון, בעצם?

יש 5 שהם באנקר (כל עוד לא יהיו פציעות וכו' חלילה): שיי, וומבי, יאניס, יוקיץ', דונצ'יץ'

אם יש רק 8 מקומות באולסטאר לשחקנים בינלאומיים, זה אומר 3 מקומות פנויים. עליהם מתחרים דני, גידי, סיאקם, מרקאנן, שנגון ואולי עוד כמה שאני לא יכול לחשוב עליהם כרגע, לא מתמצא עד כדי כך.
בכל מקרה דני כרגע נראה לגיטימי לגמרי בתוך מקומות 6-8 לעומת שאר התחרות, זה נראה פתוח. שוב, הכל עוד יכול להשתנות ותלוי כמה ישמור על הרמה. גידי ודני גם יכולים להיבחר ביחד לאולסטאר, זה לא נראה מופרך כרגע.

ראיתי דיווח על המירוץ לMVP לפי הNBA (סורי הרשימה הזאת מרגישה מונפצת מידי שאני אאמין לזה),
ה6 הראשונים זרים:
שיי, יאניס, יוקיץ, וונבניאמה, לוקה, גידי (מה?).
אחרי זה 3 אמריקאים:
מקסי, מיצשל, קריי
ושנגון הזר שסוגר את הרשימה.

אז נניח וזאת הרשימה, התחרות בין דני למארקנן לדעתי, אלא אם שנינו פספסנו זר חדש שהתפוצץ (סיאקם אם אני לא טועה לא במירוץ כרגע, אינדיאנה המצב רע).

בסוף צריך שדני ימשיך ככה ובתקווה שגם פורטלנד תהיה קבוצה מנצחת. אם זה באמת בין דני למארקנן לדעתי יקחו את השחקן מפורטלנד ולא מיוטה.
אני מקווה שהNBA יבין שנה הבאה שהם לא יכולים לשים 7 שחקנים זרים במרוץ לMVP ולבחור רק 8 לאולסטאר

קנדים נחשבים אמריקאיים או זרים לצורך האולסטאר? כי ממה שזכור לי כשראיתי את כל הדיונים תמיד על שאלת אבדיה והאולסטאר אז דיברו שיהיה לו קשה כי יש כמה שחקנים שהם "בונקר" ולא חושב ששיי היה אחד מהם.

Re: דני אבדיה וקבוצתו החדשה פורטלנד

09 נובמבר 2025, 18:39

omerk כתב:
Shay_uzan כתב:
עידן כתב:
Shay_uzan כתב:מי מבניהם שיתפוס את המקום האחרון באולסטאר יהיה המשתפר


למה אחרון, בעצם?

יש 5 שהם באנקר (כל עוד לא יהיו פציעות וכו' חלילה): שיי, וומבי, יאניס, יוקיץ', דונצ'יץ'

אם יש רק 8 מקומות באולסטאר לשחקנים בינלאומיים, זה אומר 3 מקומות פנויים. עליהם מתחרים דני, גידי, סיאקם, מרקאנן, שנגון ואולי עוד כמה שאני לא יכול לחשוב עליהם כרגע, לא מתמצא עד כדי כך.
בכל מקרה דני כרגע נראה לגיטימי לגמרי בתוך מקומות 6-8 לעומת שאר התחרות, זה נראה פתוח. שוב, הכל עוד יכול להשתנות ותלוי כמה ישמור על הרמה. גידי ודני גם יכולים להיבחר ביחד לאולסטאר, זה לא נראה מופרך כרגע.

ראיתי דיווח על המירוץ לMVP לפי הNBA (סורי הרשימה הזאת מרגישה מונפצת מידי שאני אאמין לזה),
ה6 הראשונים זרים:
שיי, יאניס, יוקיץ, וונבניאמה, לוקה, גידי (מה?).
אחרי זה 3 אמריקאים:
מקסי, מיצשל, קריי
ושנגון הזר שסוגר את הרשימה.

אז נניח וזאת הרשימה, התחרות בין דני למארקנן לדעתי, אלא אם שנינו פספסנו זר חדש שהתפוצץ (סיאקם אם אני לא טועה לא במירוץ כרגע, אינדיאנה המצב רע).

בסוף צריך שדני ימשיך ככה ובתקווה שגם פורטלנד תהיה קבוצה מנצחת. אם זה באמת בין דני למארקנן לדעתי יקחו את השחקן מפורטלנד ולא מיוטה.
אני מקווה שהNBA יבין שנה הבאה שהם לא יכולים לשים 7 שחקנים זרים במרוץ לMVP ולבחור רק 8 לאולסטאר

קנדים נחשבים אמריקאיים או זרים לצורך האולסטאר? כי ממה שזכור לי כשראיתי את כל הדיונים תמיד על שאלת אבדיה והאולסטאר אז דיברו שיהיה לו קשה כי יש כמה שחקנים שהם "בונקר" ולא חושב ששיי היה אחד מהם.


קנדים נחשבים זרים

Re: דני אבדיה וקבוצתו החדשה פורטלנד

09 נובמבר 2025, 19:28

עידן כתב:
omerk כתב:
Shay_uzan כתב:
עידן כתב:
Shay_uzan כתב:מי מבניהם שיתפוס את המקום האחרון באולסטאר יהיה המשתפר


למה אחרון, בעצם?

יש 5 שהם באנקר (כל עוד לא יהיו פציעות וכו' חלילה): שיי, וומבי, יאניס, יוקיץ', דונצ'יץ'

אם יש רק 8 מקומות באולסטאר לשחקנים בינלאומיים, זה אומר 3 מקומות פנויים. עליהם מתחרים דני, גידי, סיאקם, מרקאנן, שנגון ואולי עוד כמה שאני לא יכול לחשוב עליהם כרגע, לא מתמצא עד כדי כך.
בכל מקרה דני כרגע נראה לגיטימי לגמרי בתוך מקומות 6-8 לעומת שאר התחרות, זה נראה פתוח. שוב, הכל עוד יכול להשתנות ותלוי כמה ישמור על הרמה. גידי ודני גם יכולים להיבחר ביחד לאולסטאר, זה לא נראה מופרך כרגע.

ראיתי דיווח על המירוץ לMVP לפי הNBA (סורי הרשימה הזאת מרגישה מונפצת מידי שאני אאמין לזה),
ה6 הראשונים זרים:
שיי, יאניס, יוקיץ, וונבניאמה, לוקה, גידי (מה?).
אחרי זה 3 אמריקאים:
מקסי, מיצשל, קריי
ושנגון הזר שסוגר את הרשימה.

אז נניח וזאת הרשימה, התחרות בין דני למארקנן לדעתי, אלא אם שנינו פספסנו זר חדש שהתפוצץ (סיאקם אם אני לא טועה לא במירוץ כרגע, אינדיאנה המצב רע).

בסוף צריך שדני ימשיך ככה ובתקווה שגם פורטלנד תהיה קבוצה מנצחת. אם זה באמת בין דני למארקנן לדעתי יקחו את השחקן מפורטלנד ולא מיוטה.
אני מקווה שהNBA יבין שנה הבאה שהם לא יכולים לשים 7 שחקנים זרים במרוץ לMVP ולבחור רק 8 לאולסטאר

קנדים נחשבים אמריקאיים או זרים לצורך האולסטאר? כי ממה שזכור לי כשראיתי את כל הדיונים תמיד על שאלת אבדיה והאולסטאר אז דיברו שיהיה לו קשה כי יש כמה שחקנים שהם "בונקר" ולא חושב ששיי היה אחד מהם.


קנדים נחשבים זרים

כן כידוע לי שיי הוא זר והוא בונקר.
יש חמישה בונקרים (אם לא יהיה משהו חריג או פציעה), ויש 3 מקומות שהם גמישים. אם זה היה היום אז כנראה גידי, לארי ודני היו לוקחים את ה3 מקומות האלו אבל יש עוד המון מועמדים טובים שאני מאמין שיתחרו על זה וזה יהיה צמוד מאוד. אנחנו רק בשבוע השלישי והתקווה שלנו הייתה שדני יהיה בורדרליין אולסטאר (וכרגע הוא כזה) והוא צריך לשמור על הרמה הזאת ואפילו לעלות אותה עד פברואר בשביל זה

------
אגב צריך לציין שאני מאמין שיש בחירה לפי עמדות, משהו כמו 2 סנטרים, 3 מכל אחד אחר.
יוקיץ, ו-וומבי בסנטר, שיי, גידי בגארד, יאניס פארוורד ודונציץ אין לי מושג איפה ישחק. שאנגון? לא יודע איפה יהיה אולי יוזיזו את וומבי עמדה

Re: דני אבדיה וקבוצתו החדשה פורטלנד

10 נובמבר 2025, 03:41

Gevaudan כתב:
ועדיין, האשם המרכזי מבחינתי הוא ספליטר עם רוטציית החילופים ההזויה שלו, כאילו הוא עוד מאמן בפריז. כשאתה מספסל את הכוכבים שלך אתה חייב לבנות מומנטום או לפחות לבחור טיימינג שבו תוכל לשרוד את הדקות האלה של הנגריאדה. הוא הוריד אותם בדיוק כשלא צריך, והחזיר רק כשזה כבר היה מאוחר מדי.
גם הוא חייב עקומת למידה לרמות האלו.

כל מילה בסלע.

אחלה בן אדם ספליטר, והוא כנראה מאמן יותר טוב מבילאפס, אבל הוא עושה טעויות של מאמן רוקי.

לגבי המירוץ ל MIP ולאולסטאר, גידי נהנה מיחסי הציבור שיש לפרנצ'ייס כמו שיקגו בולס. הוא גם משחק במזרח החלש יותר וייתכן שנהנה מאינפליציה סטטיסטית עקב כך.

לוקח את דני על גידי בלי למצמץ בגלל ההבדל העצום בהגנה וההבדל בעוצמות הפיזיות. כל עוד דני ימשיך לשחק ככה ופורטלנד יהיו בתמונת הפלייאוף, יש לו קייס חזק ביותר גם ל MIP וגם לאולסטאר.

אגב, גם דני עצמו היום, למרות שלפרקים הוא נראה כמו סופרסטאר וזה שהוא סיים עם פלוס 24 למרות שהקבוצה הפסידה ב5 הפרש זה סופר-מרשים, צריך ללמוד להיות יותר קר רוח, אם הוא במיטבו בדקות האחרונות הבלייזרס מנצחים את המשחק הזה. הוא עדיין לא מנצח מספיק משחקים צמודים למרות שמבחינת יכולות הוא כבר יכול.

Re: דני אבדיה וקבוצתו החדשה פורטלנד

10 נובמבר 2025, 18:02

כותרת בספורט 5: "הישראלי קרוב מתמיד לזכות בתואר שחקן השבוע"

בגוף הכתבה: "בהתחשב בכך שפורטלנד הפסידה ללייקרס ולמיאמי לא סביר שדני יזכה"

עוד פנינים מהכתבה: "סביר שגילג'ס אלכסנדר יזכה". פסקה בהמשך הכתבה: "לא נהוג לתת לאותו שחקן את הפרס שבועיים ברציפות, ולכן סביר שגילג'ס אלכסנדר לא יזכה"

בשורה התחתונה של הכתבה: "סביר שיוקיץ' יזכה בפרס בו עדיין לא זכה העונה אחרי שבוע פשוט מצוין שמיצב אותו בתור המועמד המוביל ל-MVP"

איזו רכבת הרים מדהימה זו הכתבה הזו, עיתונאות במיטבה

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=524346

Re: דני אבדיה וקבוצתו החדשה פורטלנד

10 נובמבר 2025, 19:31

עידן כתב:כותרת בספורט 5: "הישראלי קרוב מתמיד לזכות בתואר שחקן השבוע"

בגוף הכתבה: "בהתחשב בכך שפורטלנד הפסידה ללייקרס ולמיאמי לא סביר שדני יזכה"

עוד פנינים מהכתבה: "סביר שגילג'ס אלכסנדר יזכה". פסקה בהמשך הכתבה: "לא נהוג לתת לאותו שחקן את הפרס שבועיים ברציפות, ולכן סביר שגילג'ס אלכסנדר לא יזכה"

בשורה התחתונה של הכתבה: "סביר שיוקיץ' יזכה בפרס בו עדיין לא זכה העונה אחרי שבוע פשוט מצוין שמיצב אותו בתור המועמד המוביל ל-MVP"

איזו רכבת הרים מדהימה זו הכתבה הזו, עיתונאות במיטבה

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=524346

איך הם אוהבים...
לפחות עכשיו הרעש על דני מוצדק לעומת כמות האייטמים המגוכחים שהוציאו עליו בשנים האחרונות.

Re: דני אבדיה וקבוצתו החדשה פורטלנד

10 נובמבר 2025, 21:04

אגב הפודיום אמרו שיעשו בפודקאסט דירוג עוצמה של הזרים בNBA לקראת האולסטואר (מי שמעוניין לשמוע את השיחה שלהם בנושא זה בפרק האחרון של שוט, בערך ב1:05:00)
הם בסוף לא באמת עשו את הדירוג הזה אבל כן נתנו את השמות שלהם והסדר הכללי.
בסיכום הם נתנו 5 באנקרים של שיי, יאניס, יוקיץ, וומבי ולוקה (אין משמעות לסדר), אחרי זה נתנו באנקר נוסף של שנגון. אחרי זה נתנו הרבה מעומדים שגידי, דני, מארקנן, סיאקם, מארי... והם אמרו שמבין השלושה הראשונים זה לדעתם גידי ודני שמארקנן קרוב אליהם.
בנוסף ציינו שלא יודעים מה יהיה השיטת הצבעה וזה ישפיע על שחקנים כמו האנסן כי עוקבים אחריו יותר אנשים מהגמר הNBA האחרון

Re: דני אבדיה וקבוצתו החדשה פורטלנד

11 נובמבר 2025, 01:55

עידן כתב:כותרת בספורט 5: "הישראלי קרוב מתמיד לזכות בתואר שחקן השבוע"

בגוף הכתבה: "בהתחשב בכך שפורטלנד הפסידה ללייקרס ולמיאמי לא סביר שדני יזכה"

עוד פנינים מהכתבה: "סביר שגילג'ס אלכסנדר יזכה". פסקה בהמשך הכתבה: "לא נהוג לתת לאותו שחקן את הפרס שבועיים ברציפות, ולכן סביר שגילג'ס אלכסנדר לא יזכה"

בשורה התחתונה של הכתבה: "סביר שיוקיץ' יזכה בפרס בו עדיין לא זכה העונה אחרי שבוע פשוט מצוין שמיצב אותו בתור המועמד המוביל ל-MVP"

איזו רכבת הרים מדהימה זו הכתבה הזו, עיתונאות במיטבה

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=524346


יוקיץ' אכן נבחר, אבדיה אפילו לא היה מועמד (בניגוד לשבוע לפני כן, אז היה מועמד)

Re: דני אבדיה וקבוצתו החדשה פורטלנד

11 נובמבר 2025, 05:48

משחק לא טוב של דני אבל סיום משחק מהטובים שזכורים לי

Re: דני אבדיה וקבוצתו החדשה פורטלנד

11 נובמבר 2025, 05:50

A.Parker כתב:
עידן כתב:כותרת בספורט 5: "הישראלי קרוב מתמיד לזכות בתואר שחקן השבוע"

בגוף הכתבה: "בהתחשב בכך שפורטלנד הפסידה ללייקרס ולמיאמי לא סביר שדני יזכה"

עוד פנינים מהכתבה: "סביר שגילג'ס אלכסנדר יזכה". פסקה בהמשך הכתבה: "לא נהוג לתת לאותו שחקן את הפרס שבועיים ברציפות, ולכן סביר שגילג'ס אלכסנדר לא יזכה"

בשורה התחתונה של הכתבה: "סביר שיוקיץ' יזכה בפרס בו עדיין לא זכה העונה אחרי שבוע פשוט מצוין שמיצב אותו בתור המועמד המוביל ל-MVP"

איזו רכבת הרים מדהימה זו הכתבה הזו, עיתונאות במיטבה

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=524346

איך הם אוהבים...
לפחות עכשיו הרעש על דני מוצדק לעומת כמות האייטמים המגוכחים שהוציאו עליו בשנים האחרונות.

הם דווקא שומרים עדיין יפה על הפער מהמציאות

Re: דני אבדיה וקבוצתו החדשה פורטלנד

11 נובמבר 2025, 06:28

שועל כתב:משחק לא טוב של דני אבל סיום משחק מהטובים שזכורים לי

מסכים ובכל זאת 27P 5A 5R

Re: דני אבדיה וקבוצתו החדשה פורטלנד

11 נובמבר 2025, 10:42

זה לא היה משחק טוב של דני, אבל אכתוב ביושר שהמג'יק קרעו אותו בפאולים והוא קיבל אולי שליש מהשריקות שמגיעות לו. עוד שריקה שתיים, והוא עובר את ה-30 נק' למשחק. אלו ממוצעים של כוכב בכל קבוצה בליגה.

קשה לי עם ספליטר, וזה כבר לא רק מחלת החילופים שלו. הוא מציב שחקנים במיקומים לא הגיוניים, מתעקש על הולידיי בכל פוזשן קריטי גם כשהוא בקושי מזכיר שחקן, ויוצר ציוותים שדוחפים את פורטלנד להפרשים דו ספרתיים על בסיס קבוע.

השיא הוא קלינגן. שחקן בממדים שלו אמור לחנות בצבע בכל הזדמנות, לא לרוץ סביב הקשת כאילו הוא סטראץ' פור. כשגרנט ודני נמצאים בצבע יותר ממנו זו שגיאת כדורסל בסיסית שעולה לפורטלנד גם בריבאונד התקפה, גם ביכולת להפיק תרגילים בפיק אנד רול וגם בריווח. לא מובן.

Re: דני אבדיה וקבוצתו החדשה פורטלנד

11 נובמבר 2025, 11:04

Shay_uzan כתב:
שועל כתב:משחק לא טוב של דני אבל סיום משחק מהטובים שזכורים לי

מסכים ובכל זאת 27P 5A 5R


זה מדהים שזה אשכרה הסטנדרט שלו , הוא יכול לזרוק 0-11 , ולהגיע למספרים שכאלה , הוא יכול להיות במשחק לא טוב ולהגיע למספרים האלה
מעניין על עוד כמה שחקנים כאלה שהם הכוכבים של הקבוצה שלהם , ומביאים את המספרים האלה משחק אחרי משחק , אומרים שזה היה משחק לא טוב שלו
רק צריך שהקבוצה שלו תהיה תחרותית במהלך כל העונה , הם מפסידים בזמן האחרון יותר מדי, הוא פשוט שחקן כדורסל עצום.
יש פה בארץ פשוט יותר מדי חיים לוינסונים.

Re: דני אבדיה וקבוצתו החדשה פורטלנד

11 נובמבר 2025, 11:29

ankram כתב:
Shay_uzan כתב:
שועל כתב:משחק לא טוב של דני אבל סיום משחק מהטובים שזכורים לי

מסכים ובכל זאת 27P 5A 5R


זה מדהים שזה אשכרה הסטנדרט שלו , הוא יכול לזרוק 0-11 , ולהגיע למספרים שכאלה , הוא יכול להיות במשחק לא טוב ולהגיע למספרים האלה
מעניין על עוד כמה שחקנים כאלה שהם הכוכבים של הקבוצה שלהם , ומביאים את המספרים האלה משחק אחרי משחק , אומרים שזה היה משחק לא טוב שלו


אני לא מזלזל חלילה בדני והוא נותן מספרים אדירים, אבל בנבא יש לא מעט כמוהו. הייתי אומר לפחות באזור ה-30 שחקנים שאפשר להגיד עליהם מה שכתבת.

Re: דני אבדיה וקבוצתו החדשה פורטלנד

11 נובמבר 2025, 11:55

Gevaudan כתב:זה לא היה משחק טוב של דני, אבל אכתוב ביושר שהמג'יק קרעו אותו בפאולים והוא קיבל אולי שליש מהשריקות שמגיעות לו. עוד שריקה שתיים, והוא עובר את ה-30 נק' למשחק. אלו ממוצעים של כוכב בכל קבוצה בליגה.

קשה לי עם ספליטר, וזה כבר לא רק מחלת החילופים שלו. הוא מציב שחקנים במיקומים לא הגיוניים, מתעקש על הולידיי בכל פוזשן קריטי גם כשהוא בקושי מזכיר שחקן, ויוצר ציוותים שדוחפים את פורטלנד להפרשים דו ספרתיים על בסיס קבוע.

השיא הוא קלינגן. שחקן בממדים שלו אמור לחנות בצבע בכל הזדמנות, לא לרוץ סביב הקשת כאילו הוא סטראץ' פור. כשגרנט ודני נמצאים בצבע יותר ממנו זו שגיאת כדורסל בסיסית שעולה לפורטלנד גם בריבאונד התקפה, גם ביכולת להפיק תרגילים בפיק אנד רול וגם בריווח. לא מובן.

בול. כל מילה.
אמרתי לעצמי שאני אראה מחצית אחת בסוף נסחפתי לכל המשחק.
פיצצו לו את הצורה אתמול כשיטה וזה כמעט לא עבד להם אלמלא הסיום ההזוי של המשחק שבערך נגמר 5 פעמים רק ב30 שניות האחרונות.

דני בא לעבוד העונה ולוקח על עצמו את הקבוצה. ויש לומר שהיא לא משהו הקבוצה הזו שהוא לוקח על עצמו...
פרסם תגובה