פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
נושא נעול

Re: ת'רד הסקאוטינג

01 דצמבר 2015, 18:30

למה שתביא עוד רכז כשיש לך את טיילור רוצ׳סטי ויוגב אוחיון ב-3 שנים הקרובות?
אתה לא מבין מה קורה פה כאילו?

Re: ת'רד הסקאוטינג

01 דצמבר 2015, 18:53

החציל האצטקי כתב:למה שתביא עוד רכז כשיש לך את טיילור רוצ׳סטי ויוגב אוחיון ב-3 שנים הקרובות?
אתה לא מבין מה קורה פה כאילו?



אני לא בטוח שרוצ'סטי חתום פה ל 3 שנים , בכל מקרה לדעתי רוב הסיכויים שהוא לא ממשיך איתנו בשנה הבאה , יהיו לו הרבה קופצים לעכברוש הלבן הזה.

Re: ת'רד הסקאוטינג

01 דצמבר 2015, 19:02

ankram כתב:לא יודע על הגארד הזה חצילנו , אבל לדעתי מכבי צריכה לחזור ולמצוא שחקנים מתאימים ולאו דווקא בכסף הגדול, עם הכסף הגדול די נכשלנו (לא אנחנו , המועדון) , עם הכסף הקטן יצא לנו 50/50 , אנחנו רואים איך קבוצות מוציאות כסף קטן ומביאים אחלה שחקנים , לא חייבים שמות , חייבים פיסיות , אתלטיות, אופי , רוצ'סטי זה שם , המילטון מוולנסייה זאת נוכחות , פיסיות.
חובה אבל חובה להביא לפה 2 שחקנים 2.08 ומעלה לתפקידי 4-5 , גארדים חזקים ששומרים , ו 3 שעושה הכל ביחוד הגנה , בלי בלבולי מוח בלי למצוא זהות יהודית , בלי לעשות פעילויות מתחת לשולחן. מכבי צריכה להתבסס על 8-9 שחקנים ברוטציה ותו לא , אם יהיו פציעות , אז יהיו , אם יהיו בעיות עבירות אז יהיו , אבל סגל קבוע , עם רוטציה ברורה , היררכיה ברורה , זה מאסט. כמובן ששחקנים כאלו צריכים להיות FIT בכל הקשור למצבם הפיסי.
צריך להגיד לפיני ולאנסברג שלום יפה , פיני כבר גמור לחלוטין , לאנסברג הוא one trick pony ואך ורק בליגה (אם מתעקשם על סוג כזה , ליאור אליהו עולה עליו ב 10 דרגות) , ואך ורק במשחקים חסרי חשיבות , וללכת על קונספט של ישראלים לוחמים שיעלו מהספסל ויתנו אנרגיה , בלייזר כזה , שמחון כזה , בריתילומאו כזה. לתת את הדגש על 5-6 זרים ששיהיו השלד של הקבוצה , בלי חמשיות שונות ליורוליג , בלי לשנות כל משחק מי פותח ומי לא
אישית הייתי משחרר את כל הזרים החתומים (כן גם מדווין) , ומביא לפה שחקנים שאין להם מחלות , פצחעות , גם אם הם היו פעם שחקנים גדולים.

הרבה דברים נכונים אבל לא מסכים ב100%.

לצערנו, אכלנו אותה עם החוק הרוסי.
העניין עם הישראלים הוא גזירה. ברתולומאו או שמחון או בלייזר או אמו- אף אחד מהם לא ברמה של לשחק ביורוליג, או אפילו להיות באנקר לליגה.
מקל, טיוס, אליהו, טימור, יוגב וסילבן- כולם יכולים בשיא שיאם להיות שחקנים משלימים סבירים. חלקם מסורסים בהתקפה וחלקם בהגנה כך שהם מביאים איתם נזק כמו תועלת.
דוסון הוא הישראלי הכי מוכשר בליגה ביי-פאר, התקווה הגדולה, ועם הכי הרבה סיכויים להתאים למכבי מתישהו. הבן אדם שחקן של 7 נקודות למשחק ביורופקאפ ו15% לשלוש. נראה כמו שיט בנבחרת.
בכל מקרה, אף אחד מהם בכלל לא רלוונטי. אתה תקוע עם מה שיש ותזדיין עם זה. תגיד תודה שגם נותנים לך לשחק עם המתאזרחים כי תכף גם זה אין.
אין עתיד, אין תקווה, אין חלום.

זרים? הכל נכון. אתה צריך זרים תותחים בקבוצה. זה לא יקרה כל עוד מי שמנהל אותה הם האפסים בחתימה שלך. ספליט קרסה ומתה. אנחנו בעקבותיה.

Re: ת'רד הסקאוטינג

01 דצמבר 2015, 19:08

החציל האצטקי כתב:למה שתביא עוד רכז כשיש לך את טיילור רוצ׳סטי ויוגב אוחיון ב-3 שנים הקרובות?
אתה לא מבין מה קורה פה כאילו?

אני חושב שהוא יכול לשחק איתו ביחד
בעצם עם העונה הנוכחית אני כבר לא בטוח בכלום

Re: ת'רד הסקאוטינג

01 דצמבר 2015, 20:29

החציל האצטקי כתב:
ankram כתב:לא יודע על הגארד הזה חצילנו , אבל לדעתי מכבי צריכה לחזור ולמצוא שחקנים מתאימים ולאו דווקא בכסף הגדול, עם הכסף הגדול די נכשלנו (לא אנחנו , המועדון) , עם הכסף הקטן יצא לנו 50/50 , אנחנו רואים איך קבוצות מוציאות כסף קטן ומביאים אחלה שחקנים , לא חייבים שמות , חייבים פיסיות , אתלטיות, אופי , רוצ'סטי זה שם , המילטון מוולנסייה זאת נוכחות , פיסיות.
חובה אבל חובה להביא לפה 2 שחקנים 2.08 ומעלה לתפקידי 4-5 , גארדים חזקים ששומרים , ו 3 שעושה הכל ביחוד הגנה , בלי בלבולי מוח בלי למצוא זהות יהודית , בלי לעשות פעילויות מתחת לשולחן. מכבי צריכה להתבסס על 8-9 שחקנים ברוטציה ותו לא , אם יהיו פציעות , אז יהיו , אם יהיו בעיות עבירות אז יהיו , אבל סגל קבוע , עם רוטציה ברורה , היררכיה ברורה , זה מאסט. כמובן ששחקנים כאלו צריכים להיות FIT בכל הקשור למצבם הפיסי.
צריך להגיד לפיני ולאנסברג שלום יפה , פיני כבר גמור לחלוטין , לאנסברג הוא one trick pony ואך ורק בליגה (אם מתעקשם על סוג כזה , ליאור אליהו עולה עליו ב 10 דרגות) , ואך ורק במשחקים חסרי חשיבות , וללכת על קונספט של ישראלים לוחמים שיעלו מהספסל ויתנו אנרגיה , בלייזר כזה , שמחון כזה , בריתילומאו כזה. לתת את הדגש על 5-6 זרים ששיהיו השלד של הקבוצה , בלי חמשיות שונות ליורוליג , בלי לשנות כל משחק מי פותח ומי לא
אישית הייתי משחרר את כל הזרים החתומים (כן גם מדווין) , ומביא לפה שחקנים שאין להם מחלות , פצחעות , גם אם הם היו פעם שחקנים גדולים.

הרבה דברים נכונים אבל לא מסכים ב100%.

לצערנו, אכלנו אותה עם החוק הרוסי.
העניין עם הישראלים הוא גזירה. ברתולומאו או שמחון או בלייזר או אמו- אף אחד מהם לא ברמה של לשחק ביורוליג, או אפילו להיות באנקר לליגה.
מקל, טיוס, אליהו, טימור, יוגב וסילבן- כולם יכולים בשיא שיאם להיות שחקנים משלימים סבירים. חלקם מסורסים בהתקפה וחלקם בהגנה כך שהם מביאים איתם נזק כמו תועלת.
דוסון הוא הישראלי הכי מוכשר בליגה ביי-פאר, התקווה הגדולה, ועם הכי הרבה סיכויים להתאים למכבי מתישהו. הבן אדם שחקן של 7 נקודות למשחק ביורופקאפ ו15% לשלוש. נראה כמו שיט בנבחרת.
בכל מקרה, אף אחד מהם בכלל לא רלוונטי. אתה תקוע עם מה שיש ותזדיין עם זה. תגיד תודה שגם נותנים לך לשחק עם המתאזרחים כי תכף גם זה אין.
אין עתיד, אין תקווה, אין חלום.

זרים? הכל נכון. אתה צריך זרים תותחים בקבוצה. זה לא יקרה כל עוד מי שמנהל אותה הם האפסים בחתימה שלך. ספליט קרסה ומתה. אנחנו בעקבותיה.


לגבי הישראלים , זה בגלל שאתה מחפש כוכבים , דאוסן הוא כוכב , אבל הוא כוכב ישראלי , וככזה הוא לא שווה הרבה באירופה , כנ"ל סילבן , אתה לא צריך למצוא כוכבים בין הישראלים כי אין כאלו ברמת יורוליג או אפילו יורוקאפ+ (אולי למעט יוגי, טיוס ומקל) , אתה צריך בעמדות של הישראלים להביא לוחמים , כאלו שלא אכפת להם לשבת קצת על הספסל ולקבל דקות של אנרגיה , כאלו שלא כמו סילבן יופיעו למשחק כן 10 לא , כאלו שתדע בדיוק מה אתה מקבל מהם , כמו שהיה שארפ , שיכנסו , ינשכו בהגנה ויקלעו מדי פעם שלשה , את הכוכבים תשאיר לזרים , לא זרים אפורים ומוגבלים כמו רנדל או אמבקווה , זרים שהם כפי שהוגדר פעם "שחקני חיזוק" , כדי לחזק , לא כדי להחליש.

Re: ת'רד הסקאוטינג

01 דצמבר 2015, 23:19

גרג אודום משחק בליגה הסינית, יכול להיות סטיל?

Re: ת'רד הסקאוטינג

01 דצמבר 2015, 23:25

refael כתב:גרג אודום משחק בליגה הסינית, יכול להיות סטיל?

אודן מרוויח מעל מיליון דולר לעונה, וכבר הספיק לא לפתוח את העונה בסין בגלל שבר ביד.
עזוב את בעיות השתיה, הברכיים, והראש הדפוק שלו. לא מתאים.

Re: ת'רד הסקאוטינג

01 דצמבר 2015, 23:34

קאון סתם רשום בקליבלנד ולא משחק בכלל. אולי בלאט יעשה טובה וישחרר אותו למכבי :D

Re: ת'רד הסקאוטינג

01 דצמבר 2015, 23:36

refael כתב:גרג אודום משחק בליגה הסינית, יכול להיות סטיל?


גרג אודן או למאר אודום? כי למאר אודום במצב פיזי יותר טוב

Re: ת'רד הסקאוטינג

03 דצמבר 2015, 15:42

בואו נדבר ברצינות רגע.
נניח הנחה סבירה שארינזה נחתך ביום-יומיים-שבוע-שבועיים הקרובים.
את מי אתם מביאים במקומו?

או אולי בואו נתקוף את זה מכיוון אחר. איזה תכונות אתם חושבים שמכבי צריכה, חייבת לקבל מהסנטר שלה, כך שהוא יוכל לעזור לה להתקדם העונה?
(אני אומר להתקדם כי אני לא מצפה לגדולות. להתקדם זה נגיד לעבור שלב ביורוקאפ או לא לעוף במשחק השמינית בגביע)

אולי בכלל אתם נשארים עם אמבקווה, אופוובו ושגב ומביאים גארד?

Re: ת'רד הסקאוטינג

03 דצמבר 2015, 15:55

לא מביא אף אחד.
העונה הזאת גמורה. חבל סתם לבזבז.

Re: ת'רד הסקאוטינג

03 דצמבר 2015, 15:58

MTA2311 כתב:לא מביא אף אחד.
העונה הזאת גמורה. חבל סתם לבזבז.

משחרר שחקנים?
את מי?

Re: ת'רד הסקאוטינג

03 דצמבר 2015, 16:23

החציל האצטקי כתב:
MTA2311 כתב:לא מביא אף אחד.
העונה הזאת גמורה. חבל סתם לבזבז.

משחרר שחקנים?
את מי?

פארמר וארינזה. במקומם מביא סנטר איכותי.

Re: ת'רד הסקאוטינג

03 דצמבר 2015, 16:26

החציל האצטקי כתב:בואו נדבר ברצינות רגע.
נניח הנחה סבירה שארינזה נחתך ביום-יומיים-שבוע-שבועיים הקרובים.
את מי אתם מביאים במקומו?

או אולי בואו נתקוף את זה מכיוון אחר. איזה תכונות אתם חושבים שמכבי צריכה, חייבת לקבל מהסנטר שלה, כך שהוא יוכל לעזור לה להתקדם העונה?

(אני אומר להתקדם כי אני לא מצפה לגדולות. להתקדם זה נגיד לעבור שלב ביורוקאפ או לא לעוף במשחק השמינית בגביע)

אולי בכלל אתם נשארים עם אמבקווה, אופוובו ושגב ומביאים גארד?

שמואל- אליך.

״איכותי״ זה לא תכונה.
שמות, או תכונות.

Re: ת'רד הסקאוטינג

03 דצמבר 2015, 16:32

החציל האצטקי כתב:
MTA2311 כתב:לא מביא אף אחד.
העונה הזאת גמורה. חבל סתם לבזבז.

משחרר שחקנים?
את מי?


ארינזה.

Re: ת'רד הסקאוטינג

03 דצמבר 2015, 16:34

החציל האצטקי כתב:
החציל האצטקי כתב:בואו נדבר ברצינות רגע.
נניח הנחה סבירה שארינזה נחתך ביום-יומיים-שבוע-שבועיים הקרובים.
את מי אתם מביאים במקומו?

או אולי בואו נתקוף את זה מכיוון אחר. איזה תכונות אתם חושבים שמכבי צריכה, חייבת לקבל מהסנטר שלה, כך שהוא יוכל לעזור לה להתקדם העונה?

(אני אומר להתקדם כי אני לא מצפה לגדולות. להתקדם זה נגיד לעבור שלב ביורוקאפ או לא לעוף במשחק השמינית בגביע)

אולי בכלל אתם נשארים עם אמבקווה, אופוובו ושגב ומביאים גארד?

שמואל- אליך.

״איכותי״ זה לא תכונה.
שמות, או תכונות.

הגנה ונוכחות. לא מצפה לסנטר על.

Re: ת'רד הסקאוטינג

03 דצמבר 2015, 18:01

איכות חסימה וידיים טובות , זה כל מה שצריך בשלב הזה.

Re: ת'רד הסקאוטינג

04 דצמבר 2015, 00:42

הייתי מביא את קולטון אייברסון מקארשיאקה ...

Re: ת'רד הסקאוטינג

04 דצמבר 2015, 01:25

כדאי לשקול את מירו בילאן - 15 נקודות ושבעה וחצי ריבאונדים ולא ירד פעם אחת מדאבל פיגרס
לא ראיתי אותו השנה אבל הוא זכור לי מעונת האדריאטית כסנטר נחמד עם קליעה יפה מחצי מרחק
אני לא חושב שהמספרים האלה באמת משקפים את הרמה שלו אבל עדיין יכול להיות החתמה טובה

Re: ת'רד הסקאוטינג

04 דצמבר 2015, 01:48

אוניקחה החתימה את ג'ק קולי מ D-ליג (במקום הרמאן גבריאל). איך הוא?
נושא נעול