my man כתב:ממוצעים ביורוליג:
2.8 PTS
1.9 REB
0.0 AST
0.2 STL
0.1 BLK
2.7 PIR
אתם באמת חושבים שהוא שחקן טוב? בחיאת....400000? לא שווה.
7 + 4 כ"ח היום במחצית מול ולנסיה
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
my man כתב:ממוצעים ביורוליג:
2.8 PTS
1.9 REB
0.0 AST
0.2 STL
0.1 BLK
2.7 PIR
אתם באמת חושבים שהוא שחקן טוב? בחיאת....400000? לא שווה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Bing [Bot], Google [Bot], omerk ו־64 אורחים