המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
מרסר כתב:קלארק לא מרוכז חבל שלונדברג חסר

Avi1508 כתב:יצאנו בזול מהרבע הזה
עודד חייב להרכיב חמישיות יותר טובות וגם לתת דקות לדאוטין
A.Parker כתב:סנטוס טיפש
מרסר כתב:מה יהיה עם השיפוט, מה הם לא עושים עבירות
A.Parker כתב:רק זה היה חסר לנו
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, felix_r, Google [Bot] ו־56 אורחים