פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
16 יוני 2026, 20:31
בלייקני סיים ככול הנראה את העונה וחזר לארצות הברית, אוטורו לא התאמן כמעט חודשיים ובהפועל ת"א טוענים שהוא העלה במשקל והסיכויים שהוא ישותף בסדרה הם לא גדולים.
16 יוני 2026, 20:32
A.Parker כתב:אני יכול להבין עם קטש מנסה את בריסט הערב, אבל אם זה לא יצליח אני בהחלט בעד לשים את הזיטונים על ווקר (ואני לא מאוהביו). מה לעשות שהפערים גדולים מדי וחייבים ויילד קארד.
+1
היו לנו שני שחקנים שיכולים להתחמם ולקלוע בלי הכרה, לאחד קראו דאוטין והוא הלך ונשארנו רק עם ווקר, במצב הפציעות שלנו אני גם הייתי מהמר על כל הקופה ומשחק עם לוני ווקר, רק צריך להכניס לו לראש שיעשה הגנה כי הוא לגמרי יכול
נערך לאחרונה על ידי
Avi1508 בתאריך 16 יוני 2026, 20:35, נערך פעם אחת בסך הכל.
16 יוני 2026, 20:34
שועל כתב:עידן כתב:אשכרא הנקינס הוא אחד מ-5 הזרים הבכירים בסדרת גמר. אולי כדאי גם אותו להחתים לעונה נוספת בשם ההמשכיות.
שיהיה לנו בהצלחה.
אחלה שחקן בעיניי
צריך להבדיל בין הנקינס של הליגה להנקינס של היורוליג, ביורוליג אין לו מה למכור כ״כ אבל בליגה אנשים שוכחים שהוא היה אחד הגבוהים הטובים בליגה בהפועל ירושלים
16 יוני 2026, 20:34
במשחק שהפועל הביסה אותנו, ווקר כן שיחק, אבל בריסט וקלארק לא שיחקו
במשחק שניצחנו את הפועל ביורוליג, בריסט היה השחקן המצטיין.
גם בדרבי השני ביורוליג בריסט הצטיין, למרות שהפסדנו אותו.
16 יוני 2026, 20:41
עודד פותח עם לונדברג ולא עם קלארק
לצידו החמישיה הקבועה של ג׳ונדי, ריימן, הורד וסורקין
16 יוני 2026, 20:42
Avi1508 כתב:שועל כתב:עידן כתב:אשכרא הנקינס הוא אחד מ-5 הזרים הבכירים בסדרת גמר. אולי כדאי גם אותו להחתים לעונה נוספת בשם ההמשכיות.
שיהיה לנו בהצלחה.
אחלה שחקן בעיניי
צריך להבדיל בין הנקינס של הליגה להנקינס של היורוליג, ביורוליג אין לו מה למכור כ״כ אבל בליגה אנשים שוכחים שהוא היה אחד הגבוהים הטובים בליגה בהפועל ירושלים
הפועל רשמו 2 גבוהים טובים אז לעודד לא היתה ברירה אלא לרשום את הנקניס, כי אם סנטוס שהוא סנטר נמוך היה נרשם להפועל היה יתרון משמעותי מתחת לסל גם בהגנה וגם בריבאונד.
16 יוני 2026, 20:43
איך ההיכל לא מלא???
די כבר עם ההנהלה הכושלת הזאת
בסופו של דבר יהיו אוהדים שיעזבו ולא יחזרו
16 יוני 2026, 20:47
Avi1508 כתב:איך ההיכל לא מלא???
די כבר עם ההנהלה הכושלת הזאת
בסופו של דבר יהיו אוהדים שיעזבו ולא יחזרו
תמחור מזעזע, וגם מחייבים אוהדים לרכוש כרטיס גם למשחק 3.
16 יוני 2026, 21:04
אני מראש אהבתי את הרישום של מיצ'יץ'
מתוך 3 משחקים שהוא משחק 2 הוא מחריב ובאחד הוא כאילו טוב
16 יוני 2026, 21:06
הפועל כל הזמן עושים פלופים בהגנה
16 יוני 2026, 21:12
איזה ריבאונד של הנתקינס
16 יוני 2026, 21:12
למרות כמה מהלכים חסרי מוח של בריסט בהתקפה, רבע מצוין של מכבי
16 יוני 2026, 21:18
מחליף את קלארק בג'ונס בלי למצמץ
16 יוני 2026, 21:20
שועל כתב:מחליף את קלארק בג'ונס בלי למצמץ
אין סיכוי
ג׳ונס בן 33
קלארק 25, האפסייד שלו גבוה מאוד
Sent from my iPhone using Tapatalk
16 יוני 2026, 21:21
איזה מפלצת נהיה ג׳יילן הורד בפלייאוף
16 יוני 2026, 21:22
הורד רותח
16 יוני 2026, 21:22
וואו הורד
איזה קלאסה
16 יוני 2026, 21:22
מזל שקטש הוריד את ג'ונדי, כי ג'ונדי לא שומר וכריס ג'ונס קלע עליו את כול הנקודות. מרגע שלונדברג נכנס במקום ג'ונדי, מכבי שוב ברחה.
16 יוני 2026, 21:22
שועל כתב:מחליף את קלארק בג'ונס בלי למצמץ
נס שאתה לא המנהל המקצועי שלנו
אולי אפשר לומר שבהתקפה הם שווים והם לא אבל קלארק שתי רמות מעל ג׳ונס בהגנה
נערך לאחרונה על ידי
Avi1508 בתאריך 16 יוני 2026, 21:23, נערך פעם אחת בסך הכל.
16 יוני 2026, 21:22
anthony כתב:שועל כתב:מחליף את קלארק בג'ונס בלי למצמץ
אין סיכוי
ג׳ונס בן 33
קלארק 25, האפסייד שלו גבוה מאוד
Sent from my iPhone using Tapatalk
עזוב אותי מפוטנציאל
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.