08 יולי 2020, 17:50
מגיע לו, מאד מוערך מבחינתי.אדגר פו כתב:בדרך לספרד
https://www.israelhayom.co.il/article/778885
08 יולי 2020, 17:51
08 יולי 2020, 17:52
08 יולי 2020, 17:55
08 יולי 2020, 17:55
Jack55 כתב:תגידו.. מה עם דאריוס אדאמס, יכול להיות אופציה?
08 יולי 2020, 18:45
שמוליק כתב:Jack55 כתב:תגידו.. מה עם דאריוס אדאמס, יכול להיות אופציה?
אמן
08 יולי 2020, 22:10
08 יולי 2020, 23:00
אם אין מנויים בעונה הבאה, ווילבקין לא ימשיך. אולי גם מכבי לא.divarx כתב:יש לי הרגשה שבעלי מכבי לא ישלחו יד לכיס בשום מצב, וחבל, אחרי עונה שבה מכבי חוזרת למרכז הבמה ביורוליג ובגלל קמצנות של הבעלים נחזור להיות מכבי של 2014 ואילך, כלומר פח, כן כן חוסר ודאות, בסדר, אבל עונות "קורונה" קורות פעם במאה שנה אז אפשר חד פעמי להביא כסף מהבית בשביל להעמיד קבוצה רצינית.
בעיקר חבל לי על ווילביקין, מת על השחקן הזה, אם הבעלים לא מביאים כסף מהבית והולכים לעונה כלכלית (שנראה שזה מה שקורה), שישחררו את ווילביקין ויתנו לו לפרוח בקבוצה אחרת ולא להיות חלק מקבוצה פח שלא תעלה לפלייאוף.
08 יולי 2020, 23:01
שמואל1 כתב:אם אין מנויים בעונה הבאה, ווילבקין לא ימשיך. אולי גם מכבי לא.divarx כתב:יש לי הרגשה שבעלי מכבי לא ישלחו יד לכיס בשום מצב, וחבל, אחרי עונה שבה מכבי חוזרת למרכז הבמה ביורוליג ובגלל קמצנות של הבעלים נחזור להיות מכבי של 2014 ואילך, כלומר פח, כן כן חוסר ודאות, בסדר, אבל עונות "קורונה" קורות פעם במאה שנה אז אפשר חד פעמי להביא כסף מהבית בשביל להעמיד קבוצה רצינית.
בעיקר חבל לי על ווילביקין, מת על השחקן הזה, אם הבעלים לא מביאים כסף מהבית והולכים לעונה כלכלית (שנראה שזה מה שקורה), שישחררו את ווילביקין ויתנו לו לפרוח בקבוצה אחרת ולא להיות חלק מקבוצה פח שלא תעלה לפלייאוף.
09 יולי 2020, 01:56
my man כתב:שמואל1 כתב:אם אין מנויים בעונה הבאה, ווילבקין לא ימשיך. אולי גם מכבי לא.divarx כתב:יש לי הרגשה שבעלי מכבי לא ישלחו יד לכיס בשום מצב, וחבל, אחרי עונה שבה מכבי חוזרת למרכז הבמה ביורוליג ובגלל קמצנות של הבעלים נחזור להיות מכבי של 2014 ואילך, כלומר פח, כן כן חוסר ודאות, בסדר, אבל עונות "קורונה" קורות פעם במאה שנה אז אפשר חד פעמי להביא כסף מהבית בשביל להעמיד קבוצה רצינית.
בעיקר חבל לי על ווילביקין, מת על השחקן הזה, אם הבעלים לא מביאים כסף מהבית והולכים לעונה כלכלית (שנראה שזה מה שקורה), שישחררו את ווילביקין ויתנו לו לפרוח בקבוצה אחרת ולא להיות חלק מקבוצה פח שלא תעלה לפלייאוף.
הסיפור הוא - שהם יפילו את מכבי יחד איתם ולא ימכרו..
09 יולי 2020, 18:00
09 יולי 2020, 23:32
10 יולי 2020, 00:08
500KTAYO כתב:קלויארו חייב להישאר. אני לא יודע כמה הוא אמור לעלות, אבל הוא כל כך חשוב למאזן הכללי של הקבוצה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
10 יולי 2020, 10:03
10 יולי 2020, 10:18
החציל האצטקי כתב:יש לי הרגשה שהרכז שמכבי תביא יהיה ג׳ייקובן בראון.
10 יולי 2020, 10:18
itai7 כתב:החציל האצטקי כתב:יש לי הרגשה שהרכז שמכבי תביא יהיה ג׳ייקובן בראון.
נקווה שלא
10 יולי 2020, 10:32
החציל האצטקי כתב:יש לי הרגשה שהרכז שמכבי תביא יהיה ג׳ייקובן בראון.
10 יולי 2020, 10:33
החציל האצטקי כתב:itai7 כתב:החציל האצטקי כתב:יש לי הרגשה שהרכז שמכבי תביא יהיה ג׳ייקובן בראון.
נקווה שלא
אני דווקא מאוד בעד
10 יולי 2020, 10:43
שופי שוף כתב:בגדול אני די מתעב את הבחור ואת השחקנים בסגנון שלו (אלו שיכלו להיות בNBA אם היו שמים על משהו בחיים המקצועיים שלהם).
הוא ווינר ללא ספק, אבל הוא חור רציני בהגנה והוא מסוגל להצליח בקונסטלציות מאוד מסוימות (עובדה שהוא דשדש באירופה המשך שש או שבע עונות עד שהגיע לירושלים).
יש טובים ממנו בשוק ואני לא רואה אותו משתלב בקבוצה הגנתית כמו מכבי ועם מאמן כמו יאניס.
10 יולי 2020, 10:48