פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
פרסם תגובה

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

08 יולי 2020, 17:50

אדגר פו כתב:בדרך לספרד
https://www.israelhayom.co.il/article/778885
מגיע לו, מאד מוערך מבחינתי.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

08 יולי 2020, 17:51

אם כבר מביאים סתם שחקנים לא משמעותיים אז אולי בשבילי יביאו את ארל קלארק?

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

08 יולי 2020, 17:52

לא משנה עכשיו אני רואה שהוא חתם בליגה הקוריאנית(מה?)..

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

08 יולי 2020, 17:55

דרום או צפון קוריאה ? ;)

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

08 יולי 2020, 17:55

Jack55 כתב:תגידו.. מה עם דאריוס אדאמס, יכול להיות אופציה?

אמן

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

08 יולי 2020, 18:45

שמוליק כתב:
Jack55 כתב:תגידו.. מה עם דאריוס אדאמס, יכול להיות אופציה?

אמן

אסון אם יבוא , בן 31, כבר כמה שנים בסין יושב ומתבטל והשחקן נמוך ואני בספק אם הוא בכושר
אם הוא יחתום פה זה נטו החתמה של ארון ג׳קסון, זה רק כדי להגיד הנה החתמנו

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

08 יולי 2020, 22:10

יש לי הרגשה שבעלי מכבי לא ישלחו יד לכיס בשום מצב, וחבל, אחרי עונה שבה מכבי חוזרת למרכז הבמה ביורוליג ובגלל קמצנות של הבעלים נחזור להיות מכבי של 2014 ואילך, כלומר פח, כן כן חוסר ודאות, בסדר, אבל עונות "קורונה" קורות פעם במאה שנה אז אפשר חד פעמי להביא כסף מהבית בשביל להעמיד קבוצה רצינית.

בעיקר חבל לי על ווילביקין, מת על השחקן הזה, אם הבעלים לא מביאים כסף מהבית והולכים לעונה כלכלית (שנראה שזה מה שקורה), שישחררו את ווילביקין ויתנו לו לפרוח בקבוצה אחרת ולא להיות חלק מקבוצה פח שלא תעלה לפלייאוף.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

08 יולי 2020, 23:00

divarx כתב:יש לי הרגשה שבעלי מכבי לא ישלחו יד לכיס בשום מצב, וחבל, אחרי עונה שבה מכבי חוזרת למרכז הבמה ביורוליג ובגלל קמצנות של הבעלים נחזור להיות מכבי של 2014 ואילך, כלומר פח, כן כן חוסר ודאות, בסדר, אבל עונות "קורונה" קורות פעם במאה שנה אז אפשר חד פעמי להביא כסף מהבית בשביל להעמיד קבוצה רצינית.

בעיקר חבל לי על ווילביקין, מת על השחקן הזה, אם הבעלים לא מביאים כסף מהבית והולכים לעונה כלכלית (שנראה שזה מה שקורה), שישחררו את ווילביקין ויתנו לו לפרוח בקבוצה אחרת ולא להיות חלק מקבוצה פח שלא תעלה לפלייאוף.
אם אין מנויים בעונה הבאה, ווילבקין לא ימשיך. אולי גם מכבי לא.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

08 יולי 2020, 23:01

שמואל1 כתב:
divarx כתב:יש לי הרגשה שבעלי מכבי לא ישלחו יד לכיס בשום מצב, וחבל, אחרי עונה שבה מכבי חוזרת למרכז הבמה ביורוליג ובגלל קמצנות של הבעלים נחזור להיות מכבי של 2014 ואילך, כלומר פח, כן כן חוסר ודאות, בסדר, אבל עונות "קורונה" קורות פעם במאה שנה אז אפשר חד פעמי להביא כסף מהבית בשביל להעמיד קבוצה רצינית.

בעיקר חבל לי על ווילביקין, מת על השחקן הזה, אם הבעלים לא מביאים כסף מהבית והולכים לעונה כלכלית (שנראה שזה מה שקורה), שישחררו את ווילביקין ויתנו לו לפרוח בקבוצה אחרת ולא להיות חלק מקבוצה פח שלא תעלה לפלייאוף.
אם אין מנויים בעונה הבאה, ווילבקין לא ימשיך. אולי גם מכבי לא.

הסיפור הוא - שהם יפילו את מכבי יחד איתם ולא ימכרו..

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

09 יולי 2020, 01:56

my man כתב:
שמואל1 כתב:
divarx כתב:יש לי הרגשה שבעלי מכבי לא ישלחו יד לכיס בשום מצב, וחבל, אחרי עונה שבה מכבי חוזרת למרכז הבמה ביורוליג ובגלל קמצנות של הבעלים נחזור להיות מכבי של 2014 ואילך, כלומר פח, כן כן חוסר ודאות, בסדר, אבל עונות "קורונה" קורות פעם במאה שנה אז אפשר חד פעמי להביא כסף מהבית בשביל להעמיד קבוצה רצינית.

בעיקר חבל לי על ווילביקין, מת על השחקן הזה, אם הבעלים לא מביאים כסף מהבית והולכים לעונה כלכלית (שנראה שזה מה שקורה), שישחררו את ווילביקין ויתנו לו לפרוח בקבוצה אחרת ולא להיות חלק מקבוצה פח שלא תעלה לפלייאוף.
אם אין מנויים בעונה הבאה, ווילבקין לא ימשיך. אולי גם מכבי לא.

הסיפור הוא - שהם יפילו את מכבי יחד איתם ולא ימכרו..

פרצופה של המדינה אולי

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

09 יולי 2020, 18:00

בכדי לחסוך בשחקנים (כסף) מכבי צריכה להביא שחקנים ורסיטלים שיכולים לשחק במספר עמדות.
לדוגמא:
בהנחה של טיילור טניס יחליף את וולטרס וקאליניץ יחליף את קולויארו.
וולקאפ יכול לבוא במקום ג'קסון ודורסי.
מיקי יכול לשחק 4 ו5 במקום אייסי ובלאק.
הרכב יכול להיות:

אניס דיבא
ווליבקין וולקאפ
בריינט זוסמן
קאלניץ כספי כהן
מיקי האנטר.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

09 יולי 2020, 23:32

קלויארו חייב להישאר. אני לא יודע כמה הוא אמור לעלות, אבל הוא כל כך חשוב למאזן הכללי של הקבוצה.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 00:08

TAYO כתב:קלויארו חייב להישאר. אני לא יודע כמה הוא אמור לעלות, אבל הוא כל כך חשוב למאזן הכללי של הקבוצה.


Sent from my iPhone using Tapatalk
500K

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 10:03

יש לי הרגשה שהרכז שמכבי תביא יהיה ג׳ייקובן בראון.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 10:18

החציל האצטקי כתב:יש לי הרגשה שהרכז שמכבי תביא יהיה ג׳ייקובן בראון.


נקווה שלא

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 10:18

itai7 כתב:
החציל האצטקי כתב:יש לי הרגשה שהרכז שמכבי תביא יהיה ג׳ייקובן בראון.


נקווה שלא

אני דווקא מאוד בעד

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 10:32

החציל האצטקי כתב:יש לי הרגשה שהרכז שמכבי תביא יהיה ג׳ייקובן בראון.


אני העלתי את ההשערה הזאת כבר לפני חודש :)

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 10:33

החציל האצטקי כתב:
itai7 כתב:
החציל האצטקי כתב:יש לי הרגשה שהרכז שמכבי תביא יהיה ג׳ייקובן בראון.


נקווה שלא

אני דווקא מאוד בעד

בגדול אני די מתעב את הבחור ואת השחקנים בסגנון שלו (אלו שיכלו להיות בNBA אם היו שמים על משהו בחיים המקצועיים שלהם).
הוא ווינר ללא ספק, אבל הוא חור רציני בהגנה והוא מסוגל להצליח בקונסטלציות מאוד מסוימות (עובדה שהוא דשדש באירופה המשך שש או שבע עונות עד שהגיע לירושלים).

יש טובים ממנו בשוק ואני לא רואה אותו משתלב בקבוצה הגנתית כמו מכבי ועם מאמן כמו יאניס.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 10:43

שופי שוף כתב:בגדול אני די מתעב את הבחור ואת השחקנים בסגנון שלו (אלו שיכלו להיות בNBA אם היו שמים על משהו בחיים המקצועיים שלהם).
הוא ווינר ללא ספק, אבל הוא חור רציני בהגנה והוא מסוגל להצליח בקונסטלציות מאוד מסוימות (עובדה שהוא דשדש באירופה המשך שש או שבע עונות עד שהגיע לירושלים).

יש טובים ממנו בשוק ואני לא רואה אותו משתלב בקבוצה הגנתית כמו מכבי ועם מאמן כמו יאניס.

הוא מאדרפאקר רציני.
לא רואה אותו כחור גדול בהגנה. הוא פיזי מאוד ויש לו ידיים די ארוכות (1.94 מ׳).
הוא יכול לשמור טוב, גם אם לא להיות ה-סטופר ההגנתי שלך (ספק אם שומר פחות טוב מאניס או וולטרס, לצורך העניין).

הוא עולה מצויין מהספסל, שיפר את היכולות שלו כפוינט גארד עד לרמה שהוא לגמרי מסוגל לשלוט בקצב של משחק.
קורא מצבים, מוסר, יודע מתי לשתף את האחרים ומתי לקחת על עצמו, קלאץ׳. יד טובה מכל הטווחים, יכולת חדירה. חבילה די שלמה.

אני רואה את יאניס הולך עם ווילבקין בתור הרכז שלו.
ג׳ייקובן יכול להיות רכז מחליף מצוייין, ויוכל להיות האיש שיזיז את ווילבקין לאוף-גארד (אה לה מה שעשה עם פלדין).

שיחק אצל קטש כבר המון עם 3 גארדים, ככה שאני חושב שזה לגמרי יכול לעבוד.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 10:48

ג'ייקובן בראון - לא לא לא ועוד הפעם לא
בבקשה לא
פרסם תגובה