פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
פרסם תגובה

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 10:49

חחח...

תמונה

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 12:02

החציל האצטקי כתב:יש לי הרגשה שהרכז שמכבי תביא יהיה ג׳ייקובן בראון.


אתה חושב שיתאים לקבוצה פלייאוף ביורוליג?
אישית אני גם מחבב את הבחור מאוד, אבל לא הייתי לוקח סיכון ושם אותו כרכז ראשון במכבי.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 12:03

אני השנה בכלל מנסה להפוך את אלייז'ה לרכז במשרה חלקית , להפוך אותו למין פוינט\פורוורד........לא מבין למה יאניס לא חשב על זה
בכלל מרגיש שאלייז'ה לא מנוצל מספיק ,יש לו את כל החבילה

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 12:05

Neo כתב:אני השנה בכלל מנסה להפוך את אלייז'ה לרכז במשרה חלקית , להפוך אותו למין פוינט\פורוורד........לא מבין למה יאניס לא חשב על זה
בכלל מרגיש שאלייז'ה לא מנוצל מספיק ,יש לו את כל החבילה


יאניס ניסה את זה עוד בתרום עונה. אבל אז ראה את אלייז'ה מאבד 6 כדורים מול קבוצה צרפתית (אם אינני טועה) דרג ז', וממש ירד לו מהרעיון הזה.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 12:10

לדעתי יאניס בודק עכשיו אם אפשר לעשות שיפט בעמדות-
להזיז את יובל ל2 ואת אלייז׳ה ל3 (יקבל את המבטים שדני מקבל כרגע בליגה, נגיד)- אבל זה לא ממש קשור לדיון.

רפאל- אני חושב שכרכז מחליף הוא יכול להיות מצויין.
ווילבקין יכול להיות רכז פותח.

הרבה תלוי במי עוד משחקים מסביב.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 12:17

יובל לא צריך לעשות שיפט בעמדות, הוא צריך שיפט בראש וביכולת. זו לא יכולת של שחקן חמישייה במכבי, מאוד מצטער.
שנה הבאה זו שנת מבחן עבורו אחרי שהפוקוס יעבור מאבדיה אליו. אם לא יתעורר זה יכול להיות מאוחר בשבילו.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 12:21

החציל האצטקי כתב:לדעתי יאניס בודק עכשיו אם אפשר לעשות שיפט בעמדות-
להזיז את יובל ל2 ואת אלייז׳ה ל3 (יקבל את המבטים שדני מקבל כרגע בליגה, נגיד)- אבל זה לא ממש קשור לדיון.

רפאל- אני חושב שכרכז מחליף הוא יכול להיות מצויין.
ווילבקין יכול להיות רכז פותח.

הרבה תלוי במי עוד משחקים מסביב.

לי זה נראה דווקא שהוא מנסה להפוך אותו יותר לקומבו-גארד. במשחק נגד הפועל-ירושלים ראינו אותו מוביל כדור לא מעט.
הבעיה עם זוסמן זה שהוא לא יציב מבחינה מנטלית. הוא יכול משחק אחד לתקוף את הטבעת לא מעט (כמו שהיה עכשיו במשחק האחרון) ומשחק אחר פשוט להיעלם התקפית. זה יכול לבוא לידי ביטוי גם בעניין הובלת הכדור..

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 12:41

לפי מה שיאניס אמר, לדעתי ינסו להשאיר את אייסי ויחתימו עוד 3 שחקנים - סנטר, רכז וקומבו פורוורד במקום קלויארו.
מקווה שהמגעים עם אייסי לא יצליחו, כי אם כן הדבר היחיד שיציל אותנו זה ליף (חחחח), או שהמצב באמת יהיה רע.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 13:23

Jack55 כתב:לפי מה שיאניס אמר, לדעתי ינסו להשאיר את אייסי ויחתימו עוד 3 שחקנים - סנטר, רכז וקומבו פורוורד במקום קלויארו.
מקווה שהמגעים עם אייסי לא יצליחו, כי אם כן הדבר היחיד שיציל אותנו זה ליף (חחחח), או שהמצב באמת יהיה רע.

ברור לך שיאניס לא יגיד עכשיו שרוצים להעיף את אייסי, נכון?

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 13:28

אני לא מחזיק מג'ייקובן בראון.
הוא לא רכז טבעי, בעיקר מחפש את הסל. הוא צריך את הכדור אצלו ביד כל הזמן, לפעמים על חשבון כל הקבוצה.
ועוד בעיה - הוא סובל ממשקל יתר, והוא מתעייף מהר. נגד מכבי באחד המשחקים הוא היה על סף עלפון.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 13:31

Adam כתב:
החציל האצטקי כתב:לדעתי יאניס בודק עכשיו אם אפשר לעשות שיפט בעמדות-
להזיז את יובל ל2 ואת אלייז׳ה ל3 (יקבל את המבטים שדני מקבל כרגע בליגה, נגיד)- אבל זה לא ממש קשור לדיון.

רפאל- אני חושב שכרכז מחליף הוא יכול להיות מצויין.
ווילבקין יכול להיות רכז פותח.

הרבה תלוי במי עוד משחקים מסביב.

לי זה נראה דווקא שהוא מנסה להפוך אותו יותר לקומבו-גארד. במשחק נגד הפועל-ירושלים ראינו אותו מוביל כדור לא מעט.
הבעיה עם זוסמן זה שהוא לא יציב מבחינה מנטלית. הוא יכול משחק אחד לתקוף את הטבעת לא מעט (כמו שהיה עכשיו במשחק האחרון) ומשחק אחר פשוט להיעלם התקפית. זה יכול לבוא לידי ביטוי גם בעניין הובלת הכדור..

אני חושב שהבעיה העיקרית של זוס היא היכולת לתקוף את הטבעת.
הוא גם קולע ב55% מהקו בליגה, גם בקושי מייצר מגע וגם פינישר רע מאוד.

אני חושב שהוא קודם כל צריך ללמוד לנצל את היתרונות שלו מול גארדים קטנים.
לא יכול להיות שאתה עולה לג׳אמפים מחצי מרחק על תמיר בלאט.

אם ישפר את האלמנט הזה, זה יכול לפתוח הרבה מאוד בכל משחק ההתקפה שלו.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 13:42

שמואל1 כתב:אני לא מחזיק מג'ייקובן בראון.
הוא לא רכז טבעי, בעיקר מחפש את הסל. הוא צריך את הכדור אצלו ביד כל הזמן, לפעמים על חשבון כל הקבוצה.
ועוד בעיה - הוא סובל ממשקל יתר, והוא מתעייף מהר. נגד מכבי באחד המשחקים הוא היה על סף עלפון.

הוא רכז לכל דבר ועניין היום.
השלים את ההסבה לפוינט גארד במהלך הדרך (הממש לא קצרה) שעשה באירופה.
גם מבחינת המספרים וגם מבחינת איך שזה נראה על המגרש. הוא משחק כמו בעל בית ואתה רואה איך הפועל ירושלים נראית בלי בעל הבית.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 13:51

שוב אני אומר שכספי פרש מכדורסל וכל סגל שאתם בונים ושלוקח אותו כעובדה מוגמרת פשוט לא רלוונטי.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 13:53

MTA2311 כתב:שוב אני אומר שכספי פרש מכדורסל וכל סגל שאתם בונים ושלוקח אותו כעובדה מוגמרת פשוט לא רלוונטי.
הולך חזק על קריירת ראיונות עומק..
שבוע הבא מראיין את סטיב קר, יהיה מעניין

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 14:10

אהבתי בעיקר את הראיון עם דרשוביץ, העורך דין והסרסור השותף של אפשטיין

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 14:12

MTA2311 כתב:אהבתי בעיקר את הראיון עם דרשוביץ, העורך דין והסרסור השותף של אפשטיין

תוקע תוקע גם בחיובים

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 14:16

שמואל1 כתב:
MTA2311 כתב:שוב אני אומר שכספי פרש מכדורסל וכל סגל שאתם בונים ושלוקח אותו כעובדה מוגמרת פשוט לא רלוונטי.
הולך חזק על קריירת ראיונות עומק..
שבוע הבא מראיין את סטיב קר, יהיה מעניין

הוא מנסה ליצור לעצמו תדמית חיובית מעבר לכדורסלן. לדעתי בונה את השטח לקריירה הבאה ומציג בינתיים שהוא יותר מבן אדם שרק יודע לזרוק לסל.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 14:17

גם בלו ניסה בהתחלה ללכת לכיוון התקשורת

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 14:24

החציל האצטקי כתב:
Adam כתב:
החציל האצטקי כתב:לדעתי יאניס בודק עכשיו אם אפשר לעשות שיפט בעמדות-
להזיז את יובל ל2 ואת אלייז׳ה ל3 (יקבל את המבטים שדני מקבל כרגע בליגה, נגיד)- אבל זה לא ממש קשור לדיון.

רפאל- אני חושב שכרכז מחליף הוא יכול להיות מצויין.
ווילבקין יכול להיות רכז פותח.

הרבה תלוי במי עוד משחקים מסביב.

לי זה נראה דווקא שהוא מנסה להפוך אותו יותר לקומבו-גארד. במשחק נגד הפועל-ירושלים ראינו אותו מוביל כדור לא מעט.
הבעיה עם זוסמן זה שהוא לא יציב מבחינה מנטלית. הוא יכול משחק אחד לתקוף את הטבעת לא מעט (כמו שהיה עכשיו במשחק האחרון) ומשחק אחר פשוט להיעלם התקפית. זה יכול לבוא לידי ביטוי גם בעניין הובלת הכדור..

אני חושב שהבעיה העיקרית של זוס היא היכולת לתקוף את הטבעת.
הוא גם קולע ב55% מהקו בליגה, גם בקושי מייצר מגע וגם פינישר רע מאוד.

אני חושב שהוא קודם כל צריך ללמוד לנצל את היתרונות שלו מול גארדים קטנים.
לא יכול להיות שאתה עולה לג׳אמפים מחצי מרחק על תמיר בלאט.

אם ישפר את האלמנט הזה, זה יכול לפתוח הרבה מאוד בכל משחק ההתקפה שלו.

האמת שגור שלף אמר את זה יפה: זוסמן זה מרכז השלד של מכבי ל-10 שנים הקרובות. הוא אף פעם לא יהיה כוכב-על.
כן אני מצפה ממנו עונה הבאה לעשות קפיצה משמעותית ביכולת (הרבה בגלל ששנתיים הוא עומד במקום), ביניהם גם הדברים שציינת.
מקווה מאוד לראות אותו הופך יותר לקומבו-גארד ופחות סווינגמן. כמו שאמרת, יש לו שם יתרון משמעותי מבחינה פיזית והוא לא מנצל את זה כלל.
חוץ מזה, אני גם רוצה לראות את יכולות הובלת הכדור שלו שהוא דואג לציין בראיונות כל פעם שהוא רכז.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 15:28

החבר'ה הצעירים יותר אולי לא יודעים, אבל לטל בורשטיין הייתה בעיה של פאסיביות התקפית הדומה לזו של זוסמן. כדי להוציא אותו מזה, פעם בחודש-חודשיים פיני גרשון היה מוציא אותו מהחמישיה הפותחת ושם במקומו את דריק שארפ. בורשטיין היה נעלב, אבל מבין את הרמז "הדק", וחוזר הרבה יותר אקטיבי.
פרסם תגובה