פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
פרסם תגובה

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 16:25

החציל האצטקי כתב:יש לי הרגשה שהרכז שמכבי תביא יהיה ג׳ייקובן בראון.

אני חד משמעית מעדיף את אניס על פניו.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 16:27

לא רוצה את אף אחד מהשמות שהועלו..
לא לורנזו בראון(שבכ"מ כבר לא רלוונטי) לא אניס ובטח שלא ג'ייקובן..

אבל עזבו שטויות בסוף יביאו לנו את אוחיון כרכז ואת פניני במקום קלויארו..

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 16:31

בראון לא יחזיק עונת יורוליג שלמה, יתפרק בדרך. גם אניס מועמד להתפרקות.

אוחיון :laugh1

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 16:40

3 זרים יגיעו בוודאות - רכז (וולטרס), סנטר (בלאק) וקומבו פורוורד (קלויארו).
השאלה מה יעשו עם אייסי, מקווה שהוא לא ימשיך ואז יביאו גם 4 פותח במקומו.

בכל מקרה זה מרגיש שמכבי לגמרי מחוץ למשחק בקיץ הזה.
אם אני לא טועה הליגה מסתיימת רק ב30.7, בוא נראה אם יחתימו שחקן עד אז.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 16:42

בוודאות

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 16:45

my man כתב:בוודאות

יגיעו 3 זרים, תהייה בטוח בזה שלא ישאירו אותך בלי שחקנים מחליף ל3 שיעזבו בטוח.
השאלה מי הם יהיו...

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 16:46

my man כתב:בוודאות

כל פעם מחדש

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 16:49

על מה אנחנו מדברים?
כרגע הדיבור היחיד שנשמע הגיוני מכיוון מכבי זה זה שרצו להחזיר את פניני..

בוא נראה שתיגמר ה'עונה' הזו ונשמע איזה בשורות יהיו להנהלה שלנו..

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 16:49

שמכבי לא יספרו סיפורים שהם לא מחתימים שחקנים כי העונה עדיין משוחקת.
בעונות קודמות הם ידעו להחתים שחקנים באמצע העונה יפה מאוד (קווינסי מילר וצירבס).
הסיבה היחידה שמכבי לא עושה מהלכים היא חוסר הוודאות התקציבית בעונה הבאה.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 16:50

MTA2311 כתב:
my man כתב:בוודאות

כל פעם מחדש

כל הודעה שנכתבת פה על ידי משתמש כלשהו בפורום זה על פי דעתו האישית.
בעיניי יגיעו לפה 3 זרים בוודאות.
כואב לך? נראה מה יהיה בסוף הקיץ, ואם אני אטעה לא אכפת לי גם לעמוד מאחורי הדברים שלי.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 16:52

my man כתב:על מה אנחנו מדברים?
כרגע הדיבור היחיד שנשמע הגיוני מכיוון מכבי זה זה שרצו להחזיר את פניני..

בוא נראה שתיגמר ה'עונה' הזו ונשמע איזה בשורות יהיו להנהלה שלנו..

המצב נראה רע, אבל מן הסתם שכן יחתימו שחקנים במקום אלה שעוזבים ולא יבנו חצי סגל לעונה הבאה.
שוב השאלה באיזה רמה השחקנים האלה יהיו כי פשוט לא יודעים כלום מבחינת תקציב וכרגע דיי מסבנים אותנו.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 16:57

"בעיני בוודאות"

אפילו לא מבין את הסתירה הלוגית פה, אלוהים ישמור.

היית יכול לעשות לעצמך חיים הרבה יותר קלים אם היית פשוט מדבר פחות, ובצורה הרבה יותר מסוייגת.

לא כל אחד חייב להיות הכי חכם בחדר, אבל למה להתעקש שכולם יראו את זה בכל הודעה מחדש?

"לדעתי הגיוני שיגיעו שלושה זרים". כל כך קשה? מה נותן לך הניסוח הדטרמיניסטי (תעשה גוגל) הזה כל פעם מחדש? עוד לא התאוששנו מההחתמה הנהדרת של זיזיץ ש"ללא ספק יהיה במכבי אני לא רואה שום סרט אחר" וכבר אתה מפציץ מחדש. למה?

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 17:09

MTA2311 כתב:"בעיני בוודאות"

אפילו לא מבין את הסתירה הלוגית פה, אלוהים ישמור.

היית יכול לעשות לעצמך חיים הרבה יותר קלים אם היית פשוט מדבר פחות, ובצורה הרבה יותר מסוייגת.

לא כל אחד חייב להיות הכי חכם בחדר, אבל למה להתעקש שכולם יראו את זה בכל הודעה מחדש?

"לדעתי הגיוני שיגיעו שלושה זרים". כל כך קשה? מה נותן לך הניסוח הדטרמיניסטי (תעשה גוגל) הזה כל פעם מחדש? עוד לא התאוששנו מההחתמה הנהדרת של זיזיץ ש"ללא ספק יהיה במכבי אני לא רואה שום סרט אחר" וכבר אתה מפציץ מחדש. למה?

לא אמורה להיות פה סתירה לוגית, כי אם אני אישית בטוח בזה שיגיעו 3 זרים כי נשמע לי הגיוני שברגע ש3 שחקנים עוזבים אז צריכים להגיע 3 אחרים במקומם, אז איפה בדיוק הבעיה פה?
הדבר היחיד שאני מסכים זה שאולי כן אפשר לנסח את זה טיפה אחרת, אבל ככה או ככה הכוונה תישאר פחות או יותר אותה כוונה.

אגב אור כפרה עלייך, אם אתה מנסה לצטט משהו אז קודם כל כדאי שהציטוט יהיה מדויק, ודבר שני גם כדאי שהוא יהיה נכון.
אני אף פעם לא כתבתי דבר דומה לזה, כן חשבתי שהוא יהיה פה וגם אמרתי שיש לי תחושה מאוד חזקה שהוא יגיע לפה, ואגב כתבתי באופן מפורש "רק אם תבוא איזה קבוצה מתחת לאף ותציע חוזה ענק זה יחמוק לנו מהידיים"
וזה בדיוק מה שקרה עם ריאל, היא הציעה חוזה הרבה יותר גדול ממה שמכבי הייתה יכולה להציע ופה נגמר הסיפור.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 20:38

אראל כפרוני, כשאתה משתמש במילה "בוודאות" עליך לאמת את העניין כוודאי. מה זה אומר? בעיניך מכבי תחתים 3 שחקנים, זאת ההשערה שלך על סמך איך שאתה קורא את הסיטואציה סביב הקבוצה, יש לך וודאות לגבי זה? לא. מישהו מהנהלת מכבי אמר לך שבטוח ב100% יחתימו שלושה זרים? לא. אז אתה לא יכול להשתמש במילה הזאת כל עוד זה נשאר בגדר השערה ואין אישור אמיתי ומוחלט לדברים מגורם מוסמך. זאת הסתירה.
גם לי זה צורם לקרוא את זה. זה הכל עניין של בחירת מילים נכונה.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 20:46

ShiriV כתב:אראל כפרוני, כשאתה משתמש במילה "בוודאות" עליך לאמת את העניין כוודאי. מה זה אומר? בעיניך מכבי תחתים 3 שחקנים, זאת ההשערה שלך על סמך איך שאתה קורא את הסיטואציה סביב הקבוצה, יש לך וודאות לגבי זה? לא. מישהו מהנהלת מכבי אמר לך שבטוח ב100% יחתימו שלושה זרים? לא. אז אתה לא יכול להשתמש במילה הזאת כל עוד זה נשאר בגדר השערה ואין אישור אמיתי ומוחלט לדברים מגורם מוסמך. זאת הסתירה.
גם לי זה צורם לקרוא את זה. זה הכל עניין של בחירת מילים נכונה.

מבין מה את אומרת ומסכים שאפשר לנסח את הדברים בצורה יותר נכונה, אקח את ההערות של שניכם לתשומת ליבי.
אבל מצד שני מרגיש שיותר מדי קטנוניים פה ומתעכבים על דברים, אם משהו כל כך מפריע למישהו הוא יכול לכתוב בפרטי לאותו משתמש ולא לפתוח סוג של מיני דיון מיותר בת'רד כלשהו.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

10 יולי 2020, 21:17

מסכים איתך, לא צריך להתעכב על שטויות ולהיתפס על כל מילה כל פעם.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

11 יולי 2020, 18:45

אני חושב שכדאי למכבי ללכת על שני שחקני ז'לגיריס
וולקאפ וגוק לנדל
יכול להיות שמצב הכלכלי של זלגריס הם ישחררו.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

11 יולי 2020, 18:49

אחריי צפייה במשחקים של מלקולם היל בעיניי הוא לגמרי אופציה שצריך לשקול אותה.
הוא נראה כמו שחקן מאוד מעניין עם פוטנציאל להתפתח למשהו מיוחד (בסהכ בן 24), מה שגם אני לא חושב שהוא יהיה מאוד יקר.

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

11 יולי 2020, 18:50

מפגן תכונות אנושיות לא נעים לקריאה

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

11 יולי 2020, 20:57

אין רשת ביטחון של האוצר :
https://www.one.co.il/Article/19-20/2,6 ... tml?ref=hp
פרסם תגובה