- דוקטור, תעזור לי! - ממה אתה סובל? - אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן. - אתה אוהד מכבי בכדורסל? - כן, דוקטור, איך ידעת? - חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
מרסר כתב:מכבי חייבת להחתים רכז, בלאט וקלארק זה לא מספיק אם רוצים איכשהו להגדיל את הסיכויים לפלייאין
עדיף שיחתימו שופט, זה יגדיל משמעותית את הסיכויים לפליי-אין
- דוקטור, תעזור לי! - ממה אתה סובל? - אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן. - אתה אוהד מכבי בכדורסל? - כן, דוקטור, איך ידעת? - חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!