פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
18 יוני 2026, 22:36
זמן ג׳ימי לגמור את המשחק
18 יוני 2026, 22:39
איזה שופטים מגעילים
צריך לפוצץ את המשחק
18 יוני 2026, 22:40
כןכן בלייזר היה יציב וזה לא חיסול ממוקד...
18 יוני 2026, 22:41
מכרו את זה
איזה עבירה מומצאת ללונדברג
18 יוני 2026, 22:41
עכשיו לונדברג
18 יוני 2026, 22:42
באסה. זה זמן נשיכות. בריסט, דיבה, ריימן.
ובהתקפה לונדברג.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
18 יוני 2026, 22:43
Shay_uzan כתב:כןכן בלייזר היה יציב וזה לא חיסול ממוקד...
בלייזר רץ לתוך הנתיב שלו בבירור. ממש בעיה עם השיפוט ככל שמתקרב לסוף המשחק
18 יוני 2026, 22:44
לודנברג גבר אחושרמוטה
18 יוני 2026, 22:46
ואו בריסט
18 יוני 2026, 22:50
מאיפה זה בא
18 יוני 2026, 22:54
למדר מותר לעשות עבירות
18 יוני 2026, 22:57
ככה זה ששופטים נותנים לשחקן לעשות מה שבא לו בהגנה, הבלתי ספורטיבית תבוא ורק אז ישרקו רגיל
18 יוני 2026, 22:57
איך זה לא בלתי ??
18 יוני 2026, 22:57
בריסט עם ריבאונד של עונה בהחטאה של מדר
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
18 יוני 2026, 23:01
יששששש
18 יוני 2026, 23:01
אין גברים כאלה.
18 יוני 2026, 23:01
עוד אחד!
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
18 יוני 2026, 23:05
השיפוט היום היה ברמת מונאקו משחק שתיים
אם ספי שמש מעיז להופיע ליד אליהו בראשון הוא צריך לצאת באלונקה
18 יוני 2026, 23:07
אני מאוהב באיפה.
18 יוני 2026, 23:11
my man כתב:אני מאוהב באיפה.
ברמות קשות. הוא גם משחק טוב בשני הצדדים. שחקן הגנה טוב.
וגבר על.
סגרו איתו כבר חוזה.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.