פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
פרסם תגובה

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

04 מאי 2026, 15:25

מי לכל הרוחות פותח חוזה ארוך טווח, שלפי מה שפורסם בזמנו לא אמור לכלול סעיף יציאה לשום מקום חוץ מנבא (ובואו, סורקין לא יגיע לנבא)?

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

04 מאי 2026, 17:28

שילוב של פרנויה מעופר ינאי ועצלנות מחשבתית של כל המערכת

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

04 מאי 2026, 18:25

מרסר כתב:
MTA2311 כתב:שילוב של פרנויה מעופר ינאי ועצלנות מחשבתית של כל המערכת



בשונה מבלאט את רומן הייתי משאיר גם במחיר גבוה כי סנטר ישראלי כמוהו אין בנמצא וספק אם יהיה בעתיד הקרוב, מה שכן רומן לא אמור להיות הסנטר הראשון של מכבי, מכבי חייבת להביא סנטר זר ורצוי אחד שיודע לעשות הגנה.

אולי, אבל השאלה היא למה צריך לפתוח לו את החוזה?

וכן, צריך להבין שלא יגיע סנטר מוביל לפניו. מכבי החליטה כבר שנה שעברה שהוא הסנטר המוביל של המועדון, וההחלטה הנוכחית עוד לפתוח לו את החוזה רק מבהירה שזה לא הולך להשתנות.


זאת המציאות של מכבי. בלאט רכז מוביל, סורקין סנטר מוביל.

זה מה יש.

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

04 מאי 2026, 18:26

בשונה מבלאט את רומן הייתי משאיר גם במחיר גבוה כי סנטר ישראלי ברמת יורוליג כמוהו אין בנמצא וספק אם יהיה בעתיד הקרוב, מה שכן רומן לא אמור להיות הסנטר הראשון של מכבי, מכבי חייבת להביא סנטר זר ורצוי אחד שיודע לעשות הגנה.

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

04 מאי 2026, 18:50

רומן מתאים לשחק בציוות עם קוואריוס הייס שמכבי (כך אומרים) מנסה להביא ממונאקו. הייס הוא מומחה להגנה ואמור לחפות על החולשות של רומן.

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

04 מאי 2026, 19:13

מרסר כתב:בשונה מבלאט את רומן הייתי משאיר גם במחיר גבוה כי סנטר ישראלי ברמת יורוליג כמוהו אין בנמצא וספק אם יהיה בעתיד הקרוב, מה שכן רומן לא אמור להיות הסנטר הראשון של מכבי, מכבי חייבת להביא סנטר זר ורצוי אחד שיודע לעשות הגנה.


יש לו חוזה עד 2029 ללא אפשרות יציאה למעט נבא.

אין שום סיבה הגיונית לפתוח לו חוזה כזה, בשלב כזה. ינאי לא יכול "לחטוף" אותו גם אם מאוד ירצה - אלא אם מסתירים מאיתנו תנאים בחוזה כמובן.

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

04 מאי 2026, 20:29

כן, זה באמת לא ברור בשביל מה לפתוח את החוזה

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

04 מאי 2026, 20:38

עידן כתב:
מרסר כתב:בשונה מבלאט את רומן הייתי משאיר גם במחיר גבוה כי סנטר ישראלי ברמת יורוליג כמוהו אין בנמצא וספק אם יהיה בעתיד הקרוב, מה שכן רומן לא אמור להיות הסנטר הראשון של מכבי, מכבי חייבת להביא סנטר זר ורצוי אחד שיודע לעשות הגנה.


יש לו חוזה עד 2029 ללא אפשרות יציאה למעט נבא.

אין שום סיבה הגיונית לפתוח לו חוזה כזה, בשלב כזה. ינאי לא יכול "לחטוף" אותו גם אם מאוד ירצה - אלא אם מסתירים מאיתנו תנאים בחוזה כמובן.



אתה צודק, אבל במכבי ככול הנראה לא רוצים להיכנס איתו להתנגחויות.

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

05 מאי 2026, 02:20

עידן כתב:מי לכל הרוחות פותח חוזה ארוך טווח, שלפי מה שפורסם בזמנו לא אמור לכלול סעיף יציאה לשום מקום חוץ מנבא (ובואו, סורקין לא יגיע לנבא)?

כדי שיגידו "מה הגדלנו את התקציב"

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

10 מאי 2026, 18:49

רומן צפוי לחתום בקרוב על חוזה חדש ומשודרג במכבי, שעל פי ישראל היום לא יהיו לו סעיפי יציאה והוא ירוויח כ 1.2 מיליון דולר לעונה.



https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/20504386

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

10 מאי 2026, 18:50

מועדון מטומטם, אין מילה אחרת

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

10 מאי 2026, 19:04

אם ווקר נשאר אנחנו הולכים לעונה עם חמישייה זהה לזאת של העונה הנוכחית

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

10 מאי 2026, 21:15

MTA2311 כתב:אם ווקר נשאר אנחנו הולכים לעונה עם חמישייה זהה לזאת של העונה הנוכחית

רק המחשבה על זה עושה לי בחילה

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

11 מאי 2026, 09:17

MTA2311 כתב:אם ווקר נשאר אנחנו הולכים לעונה עם חמישייה זהה לזאת של העונה הנוכחית

למען ההגינות נגיד שהעונה התחילה עם דאוטין ו ווקר בעמדה 1-2 שלנו. בלאט השתלט יותר ויותר על העמדה של דאוטין עד הפריצה של קלארק. דאוטין במחזורים הראשונים ב20 ל30 דקות בערב. בסוף אפשר לזקק את העונה הזו לנפילה בעמדה 1 ולמחסור בסנטר.

שקלארק כבר פרץ והקבוצה רצה הבור היה עמוק מדי (תחילת עונה ב10-3)
נערך לאחרונה על ידי Mitelka בתאריך 11 מאי 2026, 09:22, נערך פעם אחת בסך הכל.

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

11 מאי 2026, 09:22

Mitelka כתב:
MTA2311 כתב:אם ווקר נשאר אנחנו הולכים לעונה עם חמישייה זהה לזאת של העונה הנוכחית

למען ההגינות נגיד שהעונה התחילה עם דאוטין ו ווקר בעמדה 1-2 שלנו. בלאט השתלט יותר ויותר על העמדה של דאוטין עד הפריצה של קלארק. דאוטין במחזורים הראשונים ב20 ל30 דקות בערב. בסוף אפשר לזקק את העונה הזו לנפילה איו בעמדה 1 ולמחסור בסנטר.


לא נכון. הלכתי אפילו ובדקתי, כבר במשחק היורוליג הראשון של העונה, החמישייה הייתה בלי דאוטין.

וגם אם היו משחקים שפתח בחמישייה, זה לא משנה את העובדה שהעונה הקרובה תהיה חמישייה זהה או כמעט זהה..close enough

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

11 מאי 2026, 09:23

עידן כתב:
Mitelka כתב:
MTA2311 כתב:אם ווקר נשאר אנחנו הולכים לעונה עם חמישייה זהה לזאת של העונה הנוכחית

למען ההגינות נגיד שהעונה התחילה עם דאוטין ו ווקר בעמדה 1-2 שלנו. בלאט השתלט יותר ויותר על העמדה של דאוטין עד הפריצה של קלארק. דאוטין במחזורים הראשונים ב20 ל30 דקות בערב. בסוף אפשר לזקק את העונה הזו לנפילה איו בעמדה 1 ולמחסור בסנטר.


לא נכון. הלכתי אפילו ובדקתי, כבר במשחק היורוליג הראשון של העונה, החמישייה הייתה בלי דאוטין.

מה לא נכון? הוא שיחק 20 דקות במחזור 1, 30 דקות במחזור 2. מה זה משנה מי עלה לטיפ אוף בדקה הראשונה? הוא היה חלק משמעותי בעמדה 1.

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

11 מאי 2026, 09:26

Mitelka כתב:
עידן כתב:
Mitelka כתב:
MTA2311 כתב:אם ווקר נשאר אנחנו הולכים לעונה עם חמישייה זהה לזאת של העונה הנוכחית

למען ההגינות נגיד שהעונה התחילה עם דאוטין ו ווקר בעמדה 1-2 שלנו. בלאט השתלט יותר ויותר על העמדה של דאוטין עד הפריצה של קלארק. דאוטין במחזורים הראשונים ב20 ל30 דקות בערב. בסוף אפשר לזקק את העונה הזו לנפילה איו בעמדה 1 ולמחסור בסנטר.


לא נכון. הלכתי אפילו ובדקתי, כבר במשחק היורוליג הראשון של העונה, החמישייה הייתה בלי דאוטין.

מה לא נכון? הוא שיחק 20 דקות במחזור 1, 30 דקות במחזור 2. מה זה משנה מי עלה לטיפ אוף בדקה הראשונה? הוא היה חלק משמעותי בעמדה 1.


מה ש-MTA כתב נכון - אנחנו הולכים לחמישייה זהה לזו של העונה הנוכחית או כמעט זהה אם אתה ממש מתעקש. אז במקום דאוטין יהיה מישהו אחר, מה זה משנה?

בשורה התחתונה אותם חמישה שחקנים מובילים שהובילו אותנו למקום 12 ביורוליג ימשיכו להיות חמישה שחקנים מובילים בעונה הקרובה.

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

11 מאי 2026, 10:34

Mitelka כתב:
MTA2311 כתב:אם ווקר נשאר אנחנו הולכים לעונה עם חמישייה זהה לזאת של העונה הנוכחית

למען ההגינות נגיד שהעונה התחילה עם דאוטין ו ווקר בעמדה 1-2 שלנו. בלאט השתלט יותר ויותר על העמדה של דאוטין עד הפריצה של קלארק. דאוטין במחזורים הראשונים ב20 ל30 דקות בערב. בסוף אפשר לזקק את העונה הזו לנפילה בעמדה 1 ולמחסור בסנטר.

שקלארק כבר פרץ והקבוצה רצה הבור היה עמוק מדי (תחילת עונה ב10-3)

לא, הסגל כשלעצמו בינוני עד גרוע. לא מדובר בעמדה אחת או שתיים אלא בבניה כוללת. חשבתי שסיום העונה ביורוליג הבהיר את זה אחרי האופוריה בריצה שהיתה.

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

11 מאי 2026, 11:06

A.Parker כתב:
Mitelka כתב:
MTA2311 כתב:אם ווקר נשאר אנחנו הולכים לעונה עם חמישייה זהה לזאת של העונה הנוכחית

למען ההגינות נגיד שהעונה התחילה עם דאוטין ו ווקר בעמדה 1-2 שלנו. בלאט השתלט יותר ויותר על העמדה של דאוטין עד הפריצה של קלארק. דאוטין במחזורים הראשונים ב20 ל30 דקות בערב. בסוף אפשר לזקק את העונה הזו לנפילה בעמדה 1 ולמחסור בסנטר.

שקלארק כבר פרץ והקבוצה רצה הבור היה עמוק מדי (תחילת עונה ב10-3)

לא, הסגל כשלעצמו בינוני עד גרוע. לא מדובר בעמדה אחת או שתיים אלא בבניה כוללת. חשבתי שסיום העונה ביורוליג הבהיר את זה אחרי האופוריה בריצה שהיתה.


מסתבר שעדיין הרבה חושבים שחסר שחקן אחד או שניים כדי שנהיה קבוצת פלייאוף מובילה

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

11 מאי 2026, 11:50

החמישיה שהתחילה את העונה שעברה מבחינת התאמה ליורוליג הייתה באמת גרועה
אבל מצד שני אי אפשר להתעלם מכך שלעונה הבאה השחקנים האלה מגיעים עם הרבה יותר ניסיון יורוליג ואני לא חושב שהיא חמישייה כזאת גרועה חוץ מעמדת הסנטר והביזיון עם ריימן כשחקן פותח ב3
ג׳ימי קלארק של סיום העונה זה שחקן אחר לגמרי ואני אתן דל״פ שלדעתי הוא לגמרי יכול לתפקד כרכז ראשון
טי ג׳יי ליף ואושיי בריסט מגיעים עם ניסיון יורוליג וגם הם בהכרח יהיו יותר טובים בעונה הבאה,
איפה לונדברג זה שחקן שכל קבוצת יורוליג הייתה רוצה שחקן ספסל כמוהו בתקווה שהוא כשיר
אם יהיה פה סנטר פותח ברמה גבוהה (ספוילר - לא יקרה) ושחקן יורוליג פותח בעמדה 3 שהוא לא וויל ריימן אז זו בהחלט חמישיית פלייאוף

מוזמנים לסקול אותי
פרסם תגובה