04 מאי 2026, 15:25
04 מאי 2026, 17:28
04 מאי 2026, 18:25
מרסר כתב:MTA2311 כתב:שילוב של פרנויה מעופר ינאי ועצלנות מחשבתית של כל המערכת
בשונה מבלאט את רומן הייתי משאיר גם במחיר גבוה כי סנטר ישראלי כמוהו אין בנמצא וספק אם יהיה בעתיד הקרוב, מה שכן רומן לא אמור להיות הסנטר הראשון של מכבי, מכבי חייבת להביא סנטר זר ורצוי אחד שיודע לעשות הגנה.
04 מאי 2026, 18:26
04 מאי 2026, 18:50
04 מאי 2026, 19:13
מרסר כתב:בשונה מבלאט את רומן הייתי משאיר גם במחיר גבוה כי סנטר ישראלי ברמת יורוליג כמוהו אין בנמצא וספק אם יהיה בעתיד הקרוב, מה שכן רומן לא אמור להיות הסנטר הראשון של מכבי, מכבי חייבת להביא סנטר זר ורצוי אחד שיודע לעשות הגנה.
04 מאי 2026, 20:29
04 מאי 2026, 20:38
עידן כתב:מרסר כתב:בשונה מבלאט את רומן הייתי משאיר גם במחיר גבוה כי סנטר ישראלי ברמת יורוליג כמוהו אין בנמצא וספק אם יהיה בעתיד הקרוב, מה שכן רומן לא אמור להיות הסנטר הראשון של מכבי, מכבי חייבת להביא סנטר זר ורצוי אחד שיודע לעשות הגנה.
יש לו חוזה עד 2029 ללא אפשרות יציאה למעט נבא.
אין שום סיבה הגיונית לפתוח לו חוזה כזה, בשלב כזה. ינאי לא יכול "לחטוף" אותו גם אם מאוד ירצה - אלא אם מסתירים מאיתנו תנאים בחוזה כמובן.
05 מאי 2026, 02:20
עידן כתב:מי לכל הרוחות פותח חוזה ארוך טווח, שלפי מה שפורסם בזמנו לא אמור לכלול סעיף יציאה לשום מקום חוץ מנבא (ובואו, סורקין לא יגיע לנבא)?
10 מאי 2026, 18:49
10 מאי 2026, 18:50
10 מאי 2026, 19:04
10 מאי 2026, 21:15
MTA2311 כתב:אם ווקר נשאר אנחנו הולכים לעונה עם חמישייה זהה לזאת של העונה הנוכחית
11 מאי 2026, 09:17
MTA2311 כתב:אם ווקר נשאר אנחנו הולכים לעונה עם חמישייה זהה לזאת של העונה הנוכחית
11 מאי 2026, 09:22
Mitelka כתב:MTA2311 כתב:אם ווקר נשאר אנחנו הולכים לעונה עם חמישייה זהה לזאת של העונה הנוכחית
למען ההגינות נגיד שהעונה התחילה עם דאוטין ו ווקר בעמדה 1-2 שלנו. בלאט השתלט יותר ויותר על העמדה של דאוטין עד הפריצה של קלארק. דאוטין במחזורים הראשונים ב20 ל30 דקות בערב. בסוף אפשר לזקק את העונה הזו לנפילה איו בעמדה 1 ולמחסור בסנטר.
11 מאי 2026, 09:23
עידן כתב:Mitelka כתב:MTA2311 כתב:אם ווקר נשאר אנחנו הולכים לעונה עם חמישייה זהה לזאת של העונה הנוכחית
למען ההגינות נגיד שהעונה התחילה עם דאוטין ו ווקר בעמדה 1-2 שלנו. בלאט השתלט יותר ויותר על העמדה של דאוטין עד הפריצה של קלארק. דאוטין במחזורים הראשונים ב20 ל30 דקות בערב. בסוף אפשר לזקק את העונה הזו לנפילה איו בעמדה 1 ולמחסור בסנטר.
לא נכון. הלכתי אפילו ובדקתי, כבר במשחק היורוליג הראשון של העונה, החמישייה הייתה בלי דאוטין.
11 מאי 2026, 09:26
Mitelka כתב:עידן כתב:Mitelka כתב:MTA2311 כתב:אם ווקר נשאר אנחנו הולכים לעונה עם חמישייה זהה לזאת של העונה הנוכחית
למען ההגינות נגיד שהעונה התחילה עם דאוטין ו ווקר בעמדה 1-2 שלנו. בלאט השתלט יותר ויותר על העמדה של דאוטין עד הפריצה של קלארק. דאוטין במחזורים הראשונים ב20 ל30 דקות בערב. בסוף אפשר לזקק את העונה הזו לנפילה איו בעמדה 1 ולמחסור בסנטר.
לא נכון. הלכתי אפילו ובדקתי, כבר במשחק היורוליג הראשון של העונה, החמישייה הייתה בלי דאוטין.
מה לא נכון? הוא שיחק 20 דקות במחזור 1, 30 דקות במחזור 2. מה זה משנה מי עלה לטיפ אוף בדקה הראשונה? הוא היה חלק משמעותי בעמדה 1.
11 מאי 2026, 10:34
Mitelka כתב:MTA2311 כתב:אם ווקר נשאר אנחנו הולכים לעונה עם חמישייה זהה לזאת של העונה הנוכחית
למען ההגינות נגיד שהעונה התחילה עם דאוטין ו ווקר בעמדה 1-2 שלנו. בלאט השתלט יותר ויותר על העמדה של דאוטין עד הפריצה של קלארק. דאוטין במחזורים הראשונים ב20 ל30 דקות בערב. בסוף אפשר לזקק את העונה הזו לנפילה בעמדה 1 ולמחסור בסנטר.
שקלארק כבר פרץ והקבוצה רצה הבור היה עמוק מדי (תחילת עונה ב10-3)
11 מאי 2026, 11:06
A.Parker כתב:Mitelka כתב:MTA2311 כתב:אם ווקר נשאר אנחנו הולכים לעונה עם חמישייה זהה לזאת של העונה הנוכחית
למען ההגינות נגיד שהעונה התחילה עם דאוטין ו ווקר בעמדה 1-2 שלנו. בלאט השתלט יותר ויותר על העמדה של דאוטין עד הפריצה של קלארק. דאוטין במחזורים הראשונים ב20 ל30 דקות בערב. בסוף אפשר לזקק את העונה הזו לנפילה בעמדה 1 ולמחסור בסנטר.
שקלארק כבר פרץ והקבוצה רצה הבור היה עמוק מדי (תחילת עונה ב10-3)
לא, הסגל כשלעצמו בינוני עד גרוע. לא מדובר בעמדה אחת או שתיים אלא בבניה כוללת. חשבתי שסיום העונה ביורוליג הבהיר את זה אחרי האופוריה בריצה שהיתה.
11 מאי 2026, 11:50