פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
פרסם תגובה

Re: ג'ון דיברתולומיאו - ממשיך בצהוב

09 אפריל 2025, 09:26

A.Parker כתב:
עידן כתב:
A.Parker כתב:אני רואה, שוב, שהשכר שלו סביב 650 אלף דולר. כנראה שבאמת שדרגו גם לו את השכר בקיץ, למרות הירידה הדרמטית ביכולת.
יושבים בהנהלה אנשים טיפשים שמוותרים על זרים איכותיים בפחות ממיליון דולר, אבל מחתימים ישראלים בינוניים על חוזים עצומים.

טמטום מוחלט.


כבר היה את הדיון הזה. אני די בטוח שאראל אמר בזמנו שזה הסכום לשנתיים, לא לעונה, ושהדיווחים באתרים השונים הם לא נכונים.

לא יודע, קשה לי להאמין שכל האתרים טועים. הוא מראש הרוויח נראה לי בסביבות 400-450 אלף.
היה דיבור על שדרוג גם בשכר שלו, אז זה בהחלט אפשרי.

וכן, הם יכולים להיות עד כדי כך טיפשים.



למה קשה לך להאמין שתקשורת הספורט העלובה והחולה שלנו טועה? אתה יודע כמה שקרים ופייק היא מפיצה על בסיס יומי?
אין סרט שג'ונדי מרוויח יותר מ350 לעונה , גם עם ההנהלה המטומטמת שלנו , לא צריך להאמין לכל שטות שכותבים.

Re: ג'ון דיברתולומיאו - ממשיך בצהוב

30 אפריל 2026, 21:55

ג'ונדי הצטרף לסוכנות 'אוקטגון', של אבי אבן.

כך שנראה שהוא לא פורש עדיין, וצפוי להמשיך לשחק לפחות עוד עונה.

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=542994

Re: ג'ון דיברתולומיאו - ממשיך בצהוב

30 אפריל 2026, 22:47

עידן כתב:ג'ונדי הצטרף לסוכנות 'אוקטגון', של אבי אבן.

כך שנראה שהוא לא פורש עדיין, וצפוי להמשיך לשחק לפחות עוד עונה.

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=542994


נקווה שישאר עוד עונה במכבי, ואז יפרוש .

Re: ג'ון דיברתולומיאו - ממשיך בצהוב

30 אפריל 2026, 23:08

שיישאר רק בשכר שפוי, אחרת אין צורך

Re: ג'ון דיברתולומיאו - ממשיך בצהוב

01 מאי 2026, 16:56

לדעתי, הוא כבר צריך לפרוש בסוף העונה הנוכחית

Re: ג'ון דיברתולומיאו - ממשיך בצהוב

12 מאי 2026, 18:27

שמעתי שוב שהוא מקבל העונה 650 אלף שזה כמובן טמטום מוחלט שממשיך את ההיסטריה סביב הישראלים
כמובן שצריך להיפרד ממנו בקיץ (הוא ייעלב אם יציעו לו 300 אלף, שזה גג מה שהוא שווה)
פרסם תגובה