המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
מרסר כתב:אולימפיאקוס מביסה את מונאקו, 64-94, ועולה ל 0-2 בסדרה, גם פנרבחצ'ה מנצחת את ז'לגיריס, 74-86 ועולה ל 0-2 .

עידן כתב:אני חושב שיש סיכוי ממשי השנה שכל סדרות הפלייאוף ביורוליג יסתיימו בסוויפ
Avi1508 כתב:נ׳ייג׳ל הייז דיוויס עם ווינר שוט מנצח את ולנסיה בהארכה
ולנסיה בבור גדול
לא הגיע לוולנסיה להפסיד ככה אחרי עונה כזאת
עידן כתב:אני חושב שיש סיכוי ממשי השנה שכל סדרות הפלייאוף ביורוליג יסתיימו בסוויפ
מרסר כתב:עידן כתב:אני חושב שיש סיכוי ממשי השנה שכל סדרות הפלייאוף ביורוליג יסתיימו בסוויפ
כול הקבוצות הגדולות עם טונות ניסיון במעמדים האלה וזה שווה ניצחונות, מעבר לזה הפועל ת"א ספציפית חסרה רכז מוביל וגבוה מחליף לאוטרו שנופל מהרגליים.
Gevaudan כתב:את הסיפור עם מדר אני עוד מבין בקונטקסט, אני לא מצליח להבין מה יש לאיטודיס ממוטלי.
כי החתימו אותו שלא על דעתו? בשביל זה אתה מעדיף לעוף בפלייאוף?
A.Parker כתב:Gevaudan כתב:את הסיפור עם מדר אני עוד מבין בקונטקסט, אני לא מצליח להבין מה יש לאיטודיס ממוטלי.
כי החתימו אותו שלא על דעתו? בשביל זה אתה מעדיף לעוף בפלייאוף?
לא הנחיתו אותו עליו, הוא כבר אימן אותו בהצלחה בפנר. סתם מאמן אידיוט שמוחק שחקנים.
החתימו גם את אדוארדס ורנדולף בהרבה כסף והם בקושי משחקים.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, felix_r, Google [Bot] ו־59 אורחים