גל גל כתב:על רוקאס גדיראיטיס ראיתי שדיברתם , כבר שנה שעברה דיברתי עליו פה כמה פעמים
הוא קלעי מצויין ואתלט נהדר , הוא גם די צעיר , אירופאי ליטאי , הייתי רוצה אחד כזה בקבוצה
השאלה נגיד ומדברים על שנה הבאה אז במקום מי הוא בא ?
כנ"ל לגבי טוניה גקירי ששופי שוף הזכיר ( שאפו אחי ) מה מביאים אותו במקום מי ?
האנטר טוב ולא בטוח שמכבי ירצו להמר
סתם ספקולציות , השאלה אם הם באמת יוכלו לשדרג את מכבי לעד צעד.
אני חושב שממש מוקדם לדבר על זה אבל זה עדיין יושב בראש ומעניין
אם אני לא טועה וינסנט פורייה לא מקבל דקות בבוסטון
חזרה שלו לאירופה שווה המון והייתי שם עליו את הכסף אפילו במקום בלאק
רוקאס גיטרייטיס אחלה שחקן אבל החוזה שלו בברלין מסתיים בעוד שנתיים כלומר בסוף עונת 20/21,
ג'קירי שחקן מאוד מעניין שגם הוא אם אני לא טועה מסיים חוזה באותו הזמן של גיידרייטיס, אבל צריך לזכור ג'קירי באסבל שחקן מוביל שמקבל 25 דקות, אם יגיע למכבי לא יקבל את אותה כמות הדקות ולכן התרומה שלו לא תיהיה זהה. לגבי האנטר הוא באמת טוב, אבל עוד דבר, האנטר בסוף העונה הזו יהיה בן 34 מכבי רוב הסיכויים לא ישאירו אותו לעוד עונה בגלל גילו, לדעתי יש המון מועמדים להחליפו (בסוף העונה) וג'קירי עוד מהם
פורייה זה חלום שהייתי שם עליו הרבה מאוד כסף ובוודאי שגם במקום בלאק אבל אם לא הנבא יהיו הרבה קבוצות באירופה שישימו לפני ויותר ממכבי עליו