המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
עזוב את אייסי, לפחות ראינו את הפציעה וקיבלנו דיווחיל על האבחנה הרפואית.TAYO כתב:אייסי כבר חזר מהפציעה הקלה שלו?
Sent from my iPhone using Tapatalk

BIG sofo כתב:נקווה שהפעם ננצח בלי מהלך שנוי במחלוקת



משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Baidu [Spider], Google Adsense [Bot], אליאור ו־8 אורחים