עמוד 1 מתוך 7

גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20:50

הודעהפורסם: 17 יוני 2026, 13:06
על ידי מרסר
18/6, אולם: היכל מנורה מבטחים, שידור ישיר ספורט 5.


סגל הזרים למשחק מכבי: לונדברג, קלארק, בריסט, הנקינס, הורד.

סגל הזרים הפועל: ויינרייט, מוטלי, ג'ונס, אודיאסי, מיצ'יץ.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהפורסם: 18 יוני 2026, 10:54
על ידי Mitelka
בהפועל קולשוב במקום שגב. חוץ מזה אין שינויים.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהפורסם: 18 יוני 2026, 12:15
על ידי Gevaudan
חייב להתעכב על הקטע עם שגב. ידיעה עצובה הייתה סמוך למשחק, שהשחקן איבד את אביו ובכל זאת בחר להגיע כדי לכבד את המעמד של הקבוצה ולשדר רצינות.

מה עושה איטודיס, במקום לכבד את השחקן ולא לבזות אותו? מעלה אותו כשהפועל מפגרת סמוך (או בדיוק) ב-30 הפרש והמשחק פחות או יותר גמור. זו רמה אחרת של חוסר רגישות על ספק הסכיזואידיות לעשות את זה. הייתי בהלם.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהפורסם: 18 יוני 2026, 12:28
על ידי עידן
Gevaudan כתב:חייב להתעכב על הקטע עם שגב. ידיעה עצובה הייתה סמוך למשחק, שהשחקן איבד את אביו ובכל זאת בחר להגיע כדי לכבד את המעמד של הקבוצה ולשדר רצינות.

מה עושה איטודיס, במקום לכבד את השחקן ולא לבזות אותו? מעלה אותו כשהפועל מפגרת סמוך (או בדיוק) ב-30 הפרש והמשחק פחות או יותר גמור. זו רמה אחרת של חוסר רגישות על ספק הסכיזואידיות לעשות את זה. הייתי בהלם.


איך אמרו הפועל במהלך שביתת השחקנים? השחקן הישראלי הוא נר לרגלינו?

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהפורסם: 18 יוני 2026, 13:37
על ידי ankram
Gevaudan כתב:חייב להתעכב על הקטע עם שגב. ידיעה עצובה הייתה סמוך למשחק, שהשחקן איבד את אביו ובכל זאת בחר להגיע כדי לכבד את המעמד של הקבוצה ולשדר רצינות.

מה עושה איטודיס, במקום לכבד את השחקן ולא לבזות אותו? מעלה אותו כשהפועל מפגרת סמוך (או בדיוק) ב-30 הפרש והמשחק פחות או יותר גמור. זו רמה אחרת של חוסר רגישות על ספק הסכיזואידיות לעשות את זה. הייתי בהלם.


איטודיס הוא מנייאק אמיתי , אבל מה הקטע של שגב להיות בסגל של הקבוצה שלו יומיים אחרי שאבא שלו נפטר , שהוא אפילו לא שחקן שולי בקבוצה הזאת.
מה הוא חשב? שאיטודיס יעריך את זה? שהוא יפתח במשחק?
אני זוכר ששגב היה קפטן מכבי השחקן היחיד שלא הוחלף בהפיכה לפני ספחיה 2 , ובגלל שהיה המאוכזב מדקות המשחק שלו ביורוליג (!!!!???) הוא עזב באמצע העונה.
השנה הוא לא נרשם לאיזה 3/4 משחקי יורוליג , ואלי יש לו ביחד 10 דקות במצטבר , אבל אפילו הגה לא נשמע ממנו, זה הכסף שריפד לו את הישבן הגדול שיותר נעים לו עכשיו?
או שתמיד הוא היה אוהד הפועל במסווה?
בחיים לא אבין בני אדם שאפילו שבעה לא מסוגלים לשבת על אבא שלהם בשביל מועדון עם 11 זרים שאפילו המאמן שלו לא סופר אותך.
משתתף בצערך שגב , אבל לא הבאת הרבה כבוד לאבא שלך ז"ל

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהפורסם: 18 יוני 2026, 14:13
על ידי omerk
ankram כתב:
Gevaudan כתב:חייב להתעכב על הקטע עם שגב. ידיעה עצובה הייתה סמוך למשחק, שהשחקן איבד את אביו ובכל זאת בחר להגיע כדי לכבד את המעמד של הקבוצה ולשדר רצינות.

מה עושה איטודיס, במקום לכבד את השחקן ולא לבזות אותו? מעלה אותו כשהפועל מפגרת סמוך (או בדיוק) ב-30 הפרש והמשחק פחות או יותר גמור. זו רמה אחרת של חוסר רגישות על ספק הסכיזואידיות לעשות את זה. הייתי בהלם.


איטודיס הוא מנייאק אמיתי , אבל מה הקטע של שגב להיות בסגל של הקבוצה שלו יומיים אחרי שאבא שלו נפטר , שהוא אפילו לא שחקן שולי בקבוצה הזאת.
מה הוא חשב? שאיטודיס יעריך את זה? שהוא יפתח במשחק?
אני זוכר ששגב היה קפטן מכבי השחקן היחיד שלא הוחלף בהפיכה לפני ספחיה 2 , ובגלל שהיה המאוכזב מדקות המשחק שלו ביורוליג (!!!!???) הוא עזב באמצע העונה.
השנה הוא לא נרשם לאיזה 3/4 משחקי יורוליג , ואלי יש לו ביחד 10 דקות במצטבר , אבל אפילו הגה לא נשמע ממנו, זה הכסף שריפד לו את הישבן הגדול שיותר נעים לו עכשיו?
או שתמיד הוא היה אוהד הפועל במסווה?
בחיים לא אבין בני אדם שאפילו שבעה לא מסוגלים לשבת על אבא שלהם בשביל מועדון עם 11 זרים שאפילו המאמן שלו לא סופר אותך.
משתתף בצערך שגב , אבל לא הבאת הרבה כבוד לאבא שלך ז"ל

שמע לא הייתי שופט אותו כל אחד מתמודד אחרת עם מוות. יש כאלה שצריכים פשוט תעסוקה ולא לשבת עם המחשבות. אצל כל אחד זה אינדיבידואלי.

הוא אף פעם לא היה כישרון גדול, אז עכשיו בגיל 31 אני מניח שהוא בא ודי הובהר לו שהוא מקום אחרון בגדול ברוטציה בא להיות גיבוי בלבד. במכבי עוד פימפמו בתקשורת שיש פה פוטנציאל.

לדעתי הפועל, בתור מעסיק, צריכים היו לבוא אליו "תשמע איתי, מעריכים ממש את הרצון שלך בכל זאת לתרום ולנסות לעזור לנו, אבל לדעתנו עדיף לך שלא תגיע וקח את הזמן תהיה עם המשפחה"

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהפורסם: 18 יוני 2026, 14:35
על ידי עידן
לפי מה החלטת שהוא לא הביא כבוד לאבא שלו? הכרת אותו ואת אבא שלו? אולי עבור אבא שלו עצם זה שהגיע למשחק זה הכבוד הכי גדול שאפשר? סליחה אבל זו תגובה מגעילה על בן אדם שלא מכירים באופן אישי ועוד שופטים אותו באבל שלו.

כמו שנאמר פה בצדק מעליי - כל אחד מתמודד אחרת עם אבל. ולגבי "כבוד" זה לא משהו ששופטים בן אדם אחרי שקרוב משפחה שלו נפטר.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהפורסם: 18 יוני 2026, 14:38
על ידי MTA2311
עידן כתב:לפי מה החלטת שהוא לא הביא כבוד לאבא שלו? הכרת אותו ואת אבא שלו? אולי עבור אבא שלו עצם זה שהגיע למשחק זה הכבוד הכי גדול שאפשר? סליחה אבל זו תגובה מגעילה על בן אדם שלא מכירים באופן אישי ועוד שופטים אותו באבל שלו.

כמו שנאמר פה בצדק מעליי - כל אחד מתמודד אחרת עם אבל. ולגבי "כבוד" זה לא משהו ששופטים בן אדם אחרי שקרוב משפחה שלו נפטר.
חד משמעית. גועל נפש.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהפורסם: 18 יוני 2026, 18:29
על ידי A.Parker
בהחלט לא לעניין. הוא גם עוד לא ישב שבעה כי אבא שלו נקבר רק יום למחרת (ברביעי).

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהפורסם: 18 יוני 2026, 20:41
על ידי my man
זה לא מוזר שאיטודיס רשם את אותו סגל?

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהפורסם: 18 יוני 2026, 20:42
על ידי מרסר
יהיה קשה היום הפועל תבוא להרביץ משחק על עונה שלמה שלהם, נקווה שמכבי תעמוד בלחץ.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהפורסם: 18 יוני 2026, 20:44
על ידי מרסר
my man כתב:זה לא מוזר שאיטודיס רשם את אותו סגל?



אין לו ברירה, אוטורו לא כשיר במאה אחוז רנדולף פצוע בלייקני סיים את העונה יכל לרשום את דיאנדרה קוק אבל אז היה צריך להוציא גארד אחר או את אחד הגבוהים.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהפורסם: 18 יוני 2026, 20:56
על ידי יוסי22
ההחלטה האומללה של קטש לא לרשום את ווקר עוד תעלה לנו ביוקר.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהפורסם: 18 יוני 2026, 20:57
על ידי מרסר
איזה רכות בשני צדי המגרש

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהפורסם: 18 יוני 2026, 20:57
על ידי Avi1508
זה לא נראה טוב
מתי מכבי יתחילו כבר לקלוע את השלשות הפנויות האלו

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהפורסם: 18 יוני 2026, 20:59
על ידי מרסר
נראה רע נראה כמו השפלה

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהפורסם: 18 יוני 2026, 21:01
על ידי רנדי וייט
בפלופים האלה משתלמים להם בסוף

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהפורסם: 18 יוני 2026, 21:06
על ידי Avi1508
כמובן דפקו שתי עבירות לאיפה לונדברג כשהוא עשה אולי אחת
ספי שמש עשה סקאוט לפני המשחק והוא יודע שמכבי קצרה בגארדים

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהפורסם: 18 יוני 2026, 21:08
על ידי מרסר
איפה היתה מכבי בלי קלארק

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהפורסם: 18 יוני 2026, 21:12
על ידי Avi1508
הנה דפקו גם שנייה לקלארק
הגיעו למכור היום