איך שהתיישבתי שם, הוא די נבהל ובמקרה בטעות נפל לי הארנק מהידיים לרצפה ועוד הייתי צריכה להתכופף....

הבחור שם זינוק יותר מהיר מהאוהד שסופו רדף אחריו....

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
חנו'ש כתב:אפרופו סיפורים אישיים, היה לי פעם מקרה בו עליתי על קו עירוני סטנדרטי בי-ם כאשר המקום ישיבה היחיד היה במושב של ה-4 כיסאות שב-3 מהם ישבו גברים כשאחד מהם (זה שישב מול המושב הריק) היה חרדי.
איך שהתיישבתי שם, הוא די נבהל ובמקרה בטעות נפל לי הארנק מהידיים לרצפה ועוד הייתי צריכה להתכופף....![]()
הבחור שם זינוק יותר מהיר מהאוהד שסופו רדף אחריו....
Holiday_Armadillo כתב:חנו'ש כתב:אפרופו סיפורים אישיים, היה לי פעם מקרה בו עליתי על קו עירוני סטנדרטי בי-ם כאשר המקום ישיבה היחיד היה במושב של ה-4 כיסאות שב-3 מהם ישבו גברים כשאחד מהם (זה שישב מול המושב הריק) היה חרדי.
איך שהתיישבתי שם, הוא די נבהל ובמקרה בטעות נפל לי הארנק מהידיים לרצפה ועוד הייתי צריכה להתכופף....![]()
הבחור שם זינוק יותר מהיר מהאוהד שסופו רדף אחריו....
עד כדי כך סקסית חנוש'לה?
חנו'ש כתב:אפרופו סיפורים אישיים, היה לי פעם מקרה בו עליתי על קו עירוני סטנדרטי בי-ם כאשר המקום ישיבה היחיד היה במושב של ה-4 כיסאות שב-3 מהם ישבו גברים כשאחד מהם (זה שישב מול המושב הריק) היה חרדי.
איך שהתיישבתי שם, הוא די נבהל ובמקרה בטעות נפל לי הארנק מהידיים לרצפה ועוד הייתי צריכה להתכופף....![]()
הבחור שם זינוק יותר מהיר מהאוהד שסופו רדף אחריו....
LIAV10 כתב:איזה שידוך הפסיד שמואל
חנו'ש כתב:Holiday_Armadillo כתב:חנו'ש כתב:אפרופו סיפורים אישיים, היה לי פעם מקרה בו עליתי על קו עירוני סטנדרטי בי-ם כאשר המקום ישיבה היחיד היה במושב של ה-4 כיסאות שב-3 מהם ישבו גברים כשאחד מהם (זה שישב מול המושב הריק) היה חרדי.
איך שהתיישבתי שם, הוא די נבהל ובמקרה בטעות נפל לי הארנק מהידיים לרצפה ועוד הייתי צריכה להתכופף....![]()
הבחור שם זינוק יותר מהיר מהאוהד שסופו רדף אחריו....
עד כדי כך סקסית חנוש'לה?
סיפור חיי....
חנו'ש כתב:LIAV10 כתב:איזה שידוך הפסיד שמואל
אני??
יותר נכון איזה שידוך הפסידה כרמל
jol9 כתב:איך הצלחתי? אתה באמת לא מבין? זה לא כזה מסובך.
אל תנסה לשחק אותה פרשן לענייני המציאות. כולנו מבינים את המציאות מעולה.
אם אשה תעלה לאוטובוס מהדרין, ותעשה בכוונה ודווקא, אז הכעס יהיה מובן לי (גם אם אני לא מסכים איתו באופן מוחלט).
אבל אשה רגילה שנכנסת לאוטובוס שכזה היא לא אורחת, אלא לקוחה של אגד, והיא מכבדת את כללי המקום באופן מלא, אבל יש לה בעיה
והיא לא יכולה לשבת מאחורה באוטובוס, או שאין שם מקום, או שסתם יש מקום פנוי מקדימה - כל זה לא נוגד את חוקי המקום, ובכל זאת, זה כנראה
ייגמר ביריקה ובקללות.
ד"א עדיין לא אמרת לי, למה שהגברים לא יישבו מאחורה. איפה זה מסתדר בפירוש המציאות שלך?
jol9 כתב:חנו'ש כתב:אפרופו סיפורים אישיים, היה לי פעם מקרה בו עליתי על קו עירוני סטנדרטי בי-ם כאשר המקום ישיבה היחיד היה במושב של ה-4 כיסאות שב-3 מהם ישבו גברים כשאחד מהם (זה שישב מול המושב הריק) היה חרדי.
איך שהתיישבתי שם, הוא די נבהל ובמקרה בטעות נפל לי הארנק מהידיים לרצפה ועוד הייתי צריכה להתכופף....![]()
הבחור שם זינוק יותר מהיר מהאוהד שסופו רדף אחריו....
א - את מלאה בסיפורים היום...
ב - נראה לי שאת לא חנו'ש אלא פמניסטית מאוסה ופרובוקטיבית
התנין כתב:jol9 כתב:איך הצלחתי? אתה באמת לא מבין? זה לא כזה מסובך.
אל תנסה לשחק אותה פרשן לענייני המציאות. כולנו מבינים את המציאות מעולה.
אם אשה תעלה לאוטובוס מהדרין, ותעשה בכוונה ודווקא, אז הכעס יהיה מובן לי (גם אם אני לא מסכים איתו באופן מוחלט).
אבל אשה רגילה שנכנסת לאוטובוס שכזה היא לא אורחת, אלא לקוחה של אגד, והיא מכבדת את כללי המקום באופן מלא, אבל יש לה בעיה
והיא לא יכולה לשבת מאחורה באוטובוס, או שאין שם מקום, או שסתם יש מקום פנוי מקדימה - כל זה לא נוגד את חוקי המקום, ובכל זאת, זה כנראה
ייגמר ביריקה ובקללות.
ד"א עדיין לא אמרת לי, למה שהגברים לא יישבו מאחורה. איפה זה מסתדר בפירוש המציאות שלך?
(1) הנושא הזה שהזכרת ''שאישה תעשה דווקא'' הוא הנושא הקלאסי - יש מספיק בחורות שיעשו דווקא בגלל אותן רגשי נחיתות ו''השפלה'' מדומה בכך שאומרים לה לעבור לאחור, אז היא תעדיף להיעמד על הרגליים האחוריות מאשר ''להתכופף''. אני מדבר על שורש הבעיה ולא על תופעות הלוואי שקיימות בכל תחום אפשרי. עם כל הכבוד, המקרים האחרים הם יחסית זניחים ואני לא מכיר יותר מידי נשים שחוטפות בחילות כאשר הן נוסעות מאחור. אגב, שאלה למחשבה - מה תעשה אישה שחוטפת בחילות אם היא עולה לאוטובוס ''רגיל'' שמלא מפה לפה, והמקום היחיד שפנוי הוא במושב האחורי ועוד לא ליד חלון?
(2) מי יישב מקדימה או מאחורה זה לא מענייני, ואין לי מושג למה השאלה מופנית כלפיי - אלו דברים שהחרדים קבעו לעצמם, ובינם לבין עצמם אין שום בעיה עם הסידור הנ"ל, כפי שלבחורות שפוקדות את בית הכנסת אין בעיה שהישיבה אינה מעורבת, ושהן נמצאות ''מאחורי פרגוד''.
Holiday_Armadillo כתב:אני? מתי ניסו לשדך לי אותך?
Holiday_Armadillo כתב:התנין כתב:jol9 כתב:איך הצלחתי? אתה באמת לא מבין? זה לא כזה מסובך.
אל תנסה לשחק אותה פרשן לענייני המציאות. כולנו מבינים את המציאות מעולה.
אם אשה תעלה לאוטובוס מהדרין, ותעשה בכוונה ודווקא, אז הכעס יהיה מובן לי (גם אם אני לא מסכים איתו באופן מוחלט).
אבל אשה רגילה שנכנסת לאוטובוס שכזה היא לא אורחת, אלא לקוחה של אגד, והיא מכבדת את כללי המקום באופן מלא, אבל יש לה בעיה
והיא לא יכולה לשבת מאחורה באוטובוס, או שאין שם מקום, או שסתם יש מקום פנוי מקדימה - כל זה לא נוגד את חוקי המקום, ובכל זאת, זה כנראה
ייגמר ביריקה ובקללות.
ד"א עדיין לא אמרת לי, למה שהגברים לא יישבו מאחורה. איפה זה מסתדר בפירוש המציאות שלך?
(1) הנושא הזה שהזכרת ''שאישה תעשה דווקא'' הוא הנושא הקלאסי - יש מספיק בחורות שיעשו דווקא בגלל אותן רגשי נחיתות ו''השפלה'' מדומה בכך שאומרים לה לעבור לאחור, אז היא תעדיף להיעמד על הרגליים האחוריות מאשר ''להתכופף''. אני מדבר על שורש הבעיה ולא על תופעות הלוואי שקיימות בכל תחום אפשרי. עם כל הכבוד, המקרים האחרים הם יחסית זניחים ואני לא מכיר יותר מידי נשים שחוטפות בחילות כאשר הן נוסעות מאחור. אגב, שאלה למחשבה - מה תעשה אישה שחוטפת בחילות אם היא עולה לאוטובוס ''רגיל'' שמלא מפה לפה, והמקום היחיד שפנוי הוא במושב האחורי ועוד לא ליד חלון?
(2) מי יישב מקדימה או מאחורה זה לא מענייני, ואין לי מושג למה השאלה מופנית כלפיי - אלו דברים שהחרדים קבעו לעצמם, ובינם לבין עצמם אין שום בעיה עם הסידור הנ"ל, כפי שלבחורות שפוקדות את בית הכנסת אין בעיה שהישיבה אינה מעורבת, ושהן נמצאות ''מאחורי פרגוד''.
וכל הכבוד לה
חנו'ש כתב:Holiday_Armadillo כתב:אני? מתי ניסו לשדך לי אותך?
רעיון מעניין (בעיקר בדמיון של רוב החברה פה)...![]()
אבל דיברתי על שמואל...
jol9 כתב:איך הצלחתי? אתה באמת לא מבין? זה לא כזה מסובך.
אל תנסה לשחק אותה פרשן לענייני המציאות. כולנו מבינים את המציאות מעולה.
אם אשה תעלה לאוטובוס מהדרין, ותעשה בכוונה ודווקא, אז הכעס יהיה מובן לי (גם אם אני לא מסכים איתו באופן מוחלט).
אבל אשה רגילה שנכנסת לאוטובוס שכזה היא לא אורחת, אלא לקוחה של אגד, והיא מכבדת את כללי המקום באופן מלא, אבל יש לה בעיה
והיא לא יכולה לשבת מאחורה באוטובוס, או שאין שם מקום, או שסתם יש מקום פנוי מקדימה - כל זה לא נוגד את חוקי המקום, ובכל זאת, זה כנראה
ייגמר ביריקה ובקללות.
ד"א עדיין לא אמרת לי, למה שהגברים לא יישבו מאחורה. איפה זה מסתדר בפירוש המציאות שלך?
התנין כתב:jol9 כתב:איך הצלחתי? אתה באמת לא מבין? זה לא כזה מסובך.
אל תנסה לשחק אותה פרשן לענייני המציאות. כולנו מבינים את המציאות מעולה.
אם אשה תעלה לאוטובוס מהדרין, ותעשה בכוונה ודווקא, אז הכעס יהיה מובן לי (גם אם אני לא מסכים איתו באופן מוחלט).
אבל אשה רגילה שנכנסת לאוטובוס שכזה היא לא אורחת, אלא לקוחה של אגד, והיא מכבדת את כללי המקום באופן מלא, אבל יש לה בעיה
והיא לא יכולה לשבת מאחורה באוטובוס, או שאין שם מקום, או שסתם יש מקום פנוי מקדימה - כל זה לא נוגד את חוקי המקום, ובכל זאת, זה כנראה
ייגמר ביריקה ובקללות.
ד"א עדיין לא אמרת לי, למה שהגברים לא יישבו מאחורה. איפה זה מסתדר בפירוש המציאות שלך?
(1) הנושא הזה שהזכרת ''שאישה תעשה דווקא'' הוא הנושא הקלאסי - יש מספיק בחורות שיעשו דווקא בגלל אותן רגשי נחיתות ו''השפלה'' מדומה בכך שאומרים לה לעבור לאחור, אז היא תעדיף להיעמד על הרגליים האחוריות מאשר ''להתכופף''. אני מדבר על שורש הבעיה ולא על תופעות הלוואי שקיימות בכל תחום אפשרי. עם כל הכבוד, המקרים האחרים הם יחסית זניחים ואני לא מכיר יותר מידי נשים שחוטפות בחילות כאשר הן נוסעות מאחור. אגב, שאלה למחשבה - מה תעשה אישה שחוטפת בחילות אם היא עולה לאוטובוס ''רגיל'' שמלא מפה לפה, והמקום היחיד שפנוי הוא במושב האחורי ועוד לא ליד חלון?
(2) מי יישב מקדימה או מאחורה זה לא מענייני, ואין לי מושג למה השאלה מופנית כלפיי - אלו דברים שהחרדים קבעו לעצמם, ובינם לבין עצמם אין שום בעיה עם הסידור הנ"ל, כפי שלבחורות שפוקדות את בית הכנסת אין בעיה שהישיבה אינה מעורבת, ושהן נמצאות ''מאחורי פרגוד''.
התנין כתב:כי לשבת מאחור או מאחורי פרגוד (מטעמי צניעות בלבד) אכן שקול למילת נשים. ברור לך שנשים אינן מחויבות ללכת לבית הכנסת, והעובדה שהן עושות זאת למרות אותה ''אפלייה'' כהגדרתך, די מעידה על כך שאין להן בעיה עם הנוהל הזה.
עכשיו אם תטען שיש לך בעיה עם עניין הצניעות ותגיד שהוא לכשעצמו מעיד על אפליה מינית אז יש לך בעיה עם עקרון מרכזי בדת, שהיא כמו שאמרתי לא ליברלית, לא פתוחה ולרוב גם לא רציונלית, אבל מי שמאמין בה מקבל את כל המרכיבים בה.
התנין כתב:כי לשבת מאחור או מאחורי פרגוד (מטעמי צניעות בלבד) אכן שקול למילת נשים. ברור לך שנשים אינן מחויבות ללכת לבית הכנסת, והעובדה שהן עושות זאת למרות אותה ''אפלייה'' כהגדרתך, די מעידה על כך שאין להן בעיה עם הנוהל הזה.
עכשיו אם תטען שיש לך בעיה עם עניין הצניעות ותגיד שהוא לכשעצמו מעיד על אפליה מינית אז יש לך בעיה עם עקרון מרכזי בדת, שהיא כמו שאמרתי לא ליברלית, לא פתוחה ולרוב גם לא רציונלית, אבל מי שמאמין בה מקבל את כל המרכיבים בה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים