המשחק הקרוב: מכבי Playtika ת"א נגד הפועל ב"ש, 20 באפריל, שבת, 20:40


התחילה בניית הרכבת הקלה בתל אביב

כאן מדברים על הכל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: התחילה בניית הרכבת הקלה בתל אביב

הודעהעל ידי MTA2311 » 23 אוגוסט 2015, 14:05

בברזיך תוך שנתיים בנו מערכת רכבות שלמה בעיר שגדולה מתל אביב פי 1 וחצי.
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47493
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19



Re: התחילה בניית הרכבת הקלה בתל אביב

הודעהעל ידי rc4991 » 23 אוגוסט 2015, 14:33

הדבר היחיד שאני מתפלא זה שלא הבנתם מראש שזה הולך להיות כישלון ועוד שנסבול עבורו בעשור הקרוב
סמל אישי של המשתמש
rc4991
חבר צוות
 
הודעות: 27477
הצטרף: 05 אפריל 2011, 13:58

Re: התחילה בניית הרכבת הקלה בתל אביב

הודעהעל ידי felix_r » 23 אוגוסט 2015, 15:00

MTA2311 כתב:בברזיך תוך שנתיים בנו מערכת רכבות שלמה בעיר שגדולה מתל אביב פי 1 וחצי.


במלחמת העולם השניה האמריקאים הפציצו את טוקיו בנפלם ותוך לילה אחד הרגו 100 אלף איש. לעומת זאת אנחנו מסתבכים עם עזה כבר 60 שנה... :tongue3
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 49341
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: התחילה בניית הרכבת הקלה בתל אביב

הודעהעל ידי jol9 » 23 אוגוסט 2015, 15:05

אני גם חושב שהפתרון צריך להיות מלא, וזה באמת לא הגיוני שייקח 10 שנים. המון זמן...
אני בטוח שהאנשים שקיבלו את ההחלטות הם לא טיפשים, ועשו את מה שצריך, אבל זה כן נשמע תמוה.

תל אביב היא כבר סוג של מטרופולין, ורכבת קלה/תחתית זה MUST, ואם כבר עושים, אז צריך לעשות כמו שצריך
סמל אישי של המשתמש
jol9
חבר צוות
 
הודעות: 38457
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:42

Re: התחילה בניית הרכבת הקלה בתל אביב

הודעהעל ידי roy1000 » 23 אוגוסט 2015, 18:29

jol9 כתב:אני גם חושב שהפתרון צריך להיות מלא, וזה באמת לא הגיוני שייקח 10 שנים. המון זמן...
אני בטוח שהאנשים שקיבלו את ההחלטות הם לא טיפשים, ועשו את מה שצריך, אבל זה כן נשמע תמוה.

תל אביב היא כבר סוג של מטרופולין, ורכבת קלה/תחתית זה MUST, ואם כבר עושים, אז צריך לעשות כמו שצריך


האנשים שמקבלים את ההחלטות באוצר הם ילדים חסרי מושג. זו המציאות הכואבת. חבורת הילדים הזו נסעה לאיזו עיר נידחת בברזיל וראתה שם עיר עם תחבורה שמבוססת על אוטובוסים ארוכים ועל בסיס זה הם החליטו שבכל העולם כולם מטומטמים ושבארץ צריך לעבוד עם אוטובוסים למרות שבכל העולם בונים רכבות תחתיות. אז במשך שנים עיכבו את הרכבת בתל-אביב וניסו לדחוף למסלולי אוטובוסים הזויים כמו שדחפו בחיפה. כשזה לא הלך, אז דחפו לעשות רכבת קלה מעל הקרקע (חסר הגיון לחלוטין) ובסוף, בגלל ההתעקשות של עריית ת"א, הגיעו לפשרה מטומטמת של חצי רכבת תחתית וחצי רכבת קלה - דבר שקיים רק בעיר אחת בעולם.

יש לך הרבה יותר מדי בטחון בנערי האוצר ובאינטילגנציה שלהם.
roy1000
 
הודעות: 19845
הצטרף: 19 אוקטובר 2011, 23:36

Re: התחילה בניית הרכבת הקלה בתל אביב

הודעהעל ידי jol9 » 23 אוגוסט 2015, 18:36

roy1000 כתב:
jol9 כתב:אני גם חושב שהפתרון צריך להיות מלא, וזה באמת לא הגיוני שייקח 10 שנים. המון זמן...
אני בטוח שהאנשים שקיבלו את ההחלטות הם לא טיפשים, ועשו את מה שצריך, אבל זה כן נשמע תמוה.

תל אביב היא כבר סוג של מטרופולין, ורכבת קלה/תחתית זה MUST, ואם כבר עושים, אז צריך לעשות כמו שצריך


האנשים שמקבלים את ההחלטות באוצר הם ילדים חסרי מושג. זו המציאות הכואבת. חבורת הילדים הזו נסעה לאיזו עיר נידחת בברזיל וראתה שם עיר עם תחבורה שמבוססת על אוטובוסים ארוכים ועל בסיס זה הם החליטו שבכל העולם כולם מטומטמים ושבארץ צריך לעבוד עם אוטובוסים למרות שבכל העולם בונים רכבות תחתיות. אז במשך שנים עיכבו את הרכבת בתל-אביב וניסו לדחוף למסלולי אוטובוסים הזויים כמו שדחפו בחיפה. כשזה לא הלך, אז דחפו לעשות רכבת קלה מעל הקרקע (חסר הגיון לחלוטין) ובסוף, בגלל ההתעקשות של עריית ת"א, הגיעו לפשרה מטומטמת של חצי רכבת תחתית וחצי רכבת קלה - דבר שקיים רק בעיר אחת בעולם.

יש לך הרבה יותר מדי בטחון בנערי האוצר ובאינטילגנציה שלהם.


אני חושב שלך יש יותר מדי זלזול באלה שמקבלים את ההחלטות.
יש שר תחבורה (טוב ומנוסה) ואני די סומך על היושרה שלו, כמו גם על הרצון של עיריית ת"א לעשות את הדבר הטוב והנכון.
סמל אישי של המשתמש
jol9
חבר צוות
 
הודעות: 38457
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:42

Re: התחילה בניית הרכבת הקלה בתל אביב

הודעהעל ידי roy1000 » 23 אוגוסט 2015, 19:52

jol9 כתב:אני חושב שלך יש יותר מדי זלזול באלה שמקבלים את ההחלטות.
יש שר תחבורה (טוב ומנוסה) ואני די סומך על היושרה שלו, כמו גם על הרצון של עיריית ת"א לעשות את הדבר הטוב והנכון.


שרי תחבורה מתחלפים מדי שנה-שנתיים. ההשפעה שלהם על פרוייקט כזה ארוך היא לא גדולה. מי ששולט בדברים זה האוצר כי משם בא הכסף.
roy1000
 
הודעות: 19845
הצטרף: 19 אוקטובר 2011, 23:36

Re: התחילה בניית הרכבת הקלה בתל אביב

הודעהעל ידי jol9 » 23 אוגוסט 2015, 19:54

roy1000 כתב:
jol9 כתב:אני חושב שלך יש יותר מדי זלזול באלה שמקבלים את ההחלטות.
יש שר תחבורה (טוב ומנוסה) ואני די סומך על היושרה שלו, כמו גם על הרצון של עיריית ת"א לעשות את הדבר הטוב והנכון.


שרי תחבורה מתחלפים מדי שנה-שנתיים. ההשפעה שלהם על פרוייקט כזה ארוך היא לא גדולה. מי ששולט בדברים זה האוצר כי משם בא הכסף.


במקרה הזה זה לא מדוייק. כץ שר תחבורה כבר 6 שנים עם מבוא ל-10
כל הסיפור הזה הוא בפיקודו הישירה
סמל אישי של המשתמש
jol9
חבר צוות
 
הודעות: 38457
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:42

Re: התחילה בניית הרכבת הקלה בתל אביב

הודעהעל ידי roy1000 » 23 אוגוסט 2015, 22:54

jol9 כתב:במקרה הזה זה לא מדוייק. כץ שר תחבורה כבר 6 שנים עם מבוא ל-10
כל הסיפור הזה הוא בפיקודו הישירה


התוכנית של הרכבת בתל אביב נסגרה הרבה לפני תקופתו של כץ. אם אתה רוצה לדעת, אז הבן של מרידור בגיל 25 סגר את זה. ככה זה עובד.
roy1000
 
הודעות: 19845
הצטרף: 19 אוקטובר 2011, 23:36

Re: התחילה בניית הרכבת הקלה בתל אביב

הודעהעל ידי שחף » 23 אוגוסט 2015, 23:37

MTA2311 כתב:בברזיך תוך שנתיים בנו מערכת רכבות שלמה בעיר שגדולה מתל אביב פי 1 וחצי.

בהנחה שאתה לא רוצה להשוות לסין שם כוח העבודה זול מאוד והמדינה היא קומוניסטית על כל מה שמשתמע מזה הרכבת האחרונה שנבנתה, מההתחלה, היא בקופנהגן ב-2002. בקופנהגן יש 954 אנשים על כל קמ''ר רבוע. בתל אביב יש 8,000 איש על כל קמ''ר רבוע. הרבה יותר קל לבנות כשיש לך פחות מה להזיז. מה שכן אני מסכים עם רוי שהפרויקט הזה היה צריך להתחיל לפני 20 שנה וגם היום הוא צריך לקבל עדיפות לאומית. לא יכול שלאישור תוכניות של הקו הירוק צריכים לתת 60 יום(!!!) לציבור להגיש התנגדויות. טימטום
שחף
 
הודעות: 5130
הצטרף: 12 אפריל 2011, 11:59

Re: התחילה בניית הרכבת הקלה בתל אביב

הודעהעל ידי MTA2311 » 23 אוגוסט 2015, 23:42

שחף כתב:
MTA2311 כתב:בברזיך תוך שנתיים בנו מערכת רכבות שלמה בעיר שגדולה מתל אביב פי 1 וחצי.

בהנחה שאתה לא רוצה להשוות לסין שם כוח העבודה זול מאוד והמדינה היא קומוניסטית על כל מה שמשתמע מזה הרכבת האחרונה שנבנתה, מההתחלה, היא בקופנהגן ב-2002. בקופנהגן יש 954 אנשים על כל קמ''ר רבוע. בתל אביב יש 8,000 איש על כל קמ''ר רבוע. הכל הרבה יותר צפוף פה ויש הרבה יותר דברים להזיז. אבל אני מסכים לחלוטין עם רוי שהיו צריכים להתחיל את הפרויקט הזה בערך לפני 20 שנה.


זה שהיו צריכים להתחיל את הפרוייקט לפני שנים זה ברור (ועד כמה שאני יודע היו תכניות בתקופת צ'יצ'), אבל גם היום אפשר לבצע את זה בצורה טובה יותר. קו אחד ב6 שנים, זה לא רציני, ולא שווה את הסבל שיגרם לתושבי המרכז.
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47493
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: התחילה בניית הרכבת הקלה בתל אביב

הודעהעל ידי roy1000 » 24 אוגוסט 2015, 00:24

שחף כתב:
MTA2311 כתב:בברזיך תוך שנתיים בנו מערכת רכבות שלמה בעיר שגדולה מתל אביב פי 1 וחצי.

בהנחה שאתה לא רוצה להשוות לסין שם כוח העבודה זול מאוד והמדינה היא קומוניסטית על כל מה שמשתמע מזה הרכבת האחרונה שנבנתה, מההתחלה, היא בקופנהגן ב-2002. בקופנהגן יש 954 אנשים על כל קמ''ר רבוע. בתל אביב יש 8,000 איש על כל קמ''ר רבוע. הרבה יותר קל לבנות כשיש לך פחות מה להזיז. מה שכן אני מסכים עם רוי שהפרויקט הזה היה צריך להתחיל לפני 20 שנה וגם היום הוא צריך לקבל עדיפות לאומית. לא יכול שלאישור תוכניות של הקו הירוק צריכים לתת 60 יום(!!!) לציבור להגיש התנגדויות. טימטום


אם בקופנהאגן הלא צפופה בעליל עשו רכבת תחתת אז איך בתל-אביב לא?
מה עם ברצלונה ואתונה ששם עשו מערכות שלמות בערים הרריות והרבה יותר צפופות מתל-אביב? והכל בשלוש-ארבע שנים?
roy1000
 
הודעות: 19845
הצטרף: 19 אוקטובר 2011, 23:36

הקודם

חזור אל פורום שכונה

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־63 אורחים

cron