המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
MTA2311 כתב:בברזיך תוך שנתיים בנו מערכת רכבות שלמה בעיר שגדולה מתל אביב פי 1 וחצי.
jol9 כתב:אני גם חושב שהפתרון צריך להיות מלא, וזה באמת לא הגיוני שייקח 10 שנים. המון זמן...
אני בטוח שהאנשים שקיבלו את ההחלטות הם לא טיפשים, ועשו את מה שצריך, אבל זה כן נשמע תמוה.
תל אביב היא כבר סוג של מטרופולין, ורכבת קלה/תחתית זה MUST, ואם כבר עושים, אז צריך לעשות כמו שצריך
roy1000 כתב:jol9 כתב:אני גם חושב שהפתרון צריך להיות מלא, וזה באמת לא הגיוני שייקח 10 שנים. המון זמן...
אני בטוח שהאנשים שקיבלו את ההחלטות הם לא טיפשים, ועשו את מה שצריך, אבל זה כן נשמע תמוה.
תל אביב היא כבר סוג של מטרופולין, ורכבת קלה/תחתית זה MUST, ואם כבר עושים, אז צריך לעשות כמו שצריך
האנשים שמקבלים את ההחלטות באוצר הם ילדים חסרי מושג. זו המציאות הכואבת. חבורת הילדים הזו נסעה לאיזו עיר נידחת בברזיל וראתה שם עיר עם תחבורה שמבוססת על אוטובוסים ארוכים ועל בסיס זה הם החליטו שבכל העולם כולם מטומטמים ושבארץ צריך לעבוד עם אוטובוסים למרות שבכל העולם בונים רכבות תחתיות. אז במשך שנים עיכבו את הרכבת בתל-אביב וניסו לדחוף למסלולי אוטובוסים הזויים כמו שדחפו בחיפה. כשזה לא הלך, אז דחפו לעשות רכבת קלה מעל הקרקע (חסר הגיון לחלוטין) ובסוף, בגלל ההתעקשות של עריית ת"א, הגיעו לפשרה מטומטמת של חצי רכבת תחתית וחצי רכבת קלה - דבר שקיים רק בעיר אחת בעולם.
יש לך הרבה יותר מדי בטחון בנערי האוצר ובאינטילגנציה שלהם.
jol9 כתב:אני חושב שלך יש יותר מדי זלזול באלה שמקבלים את ההחלטות.
יש שר תחבורה (טוב ומנוסה) ואני די סומך על היושרה שלו, כמו גם על הרצון של עיריית ת"א לעשות את הדבר הטוב והנכון.
roy1000 כתב:jol9 כתב:אני חושב שלך יש יותר מדי זלזול באלה שמקבלים את ההחלטות.
יש שר תחבורה (טוב ומנוסה) ואני די סומך על היושרה שלו, כמו גם על הרצון של עיריית ת"א לעשות את הדבר הטוב והנכון.
שרי תחבורה מתחלפים מדי שנה-שנתיים. ההשפעה שלהם על פרוייקט כזה ארוך היא לא גדולה. מי ששולט בדברים זה האוצר כי משם בא הכסף.
jol9 כתב:במקרה הזה זה לא מדוייק. כץ שר תחבורה כבר 6 שנים עם מבוא ל-10
כל הסיפור הזה הוא בפיקודו הישירה
MTA2311 כתב:בברזיך תוך שנתיים בנו מערכת רכבות שלמה בעיר שגדולה מתל אביב פי 1 וחצי.
שחף כתב:MTA2311 כתב:בברזיך תוך שנתיים בנו מערכת רכבות שלמה בעיר שגדולה מתל אביב פי 1 וחצי.
בהנחה שאתה לא רוצה להשוות לסין שם כוח העבודה זול מאוד והמדינה היא קומוניסטית על כל מה שמשתמע מזה הרכבת האחרונה שנבנתה, מההתחלה, היא בקופנהגן ב-2002. בקופנהגן יש 954 אנשים על כל קמ''ר רבוע. בתל אביב יש 8,000 איש על כל קמ''ר רבוע. הכל הרבה יותר צפוף פה ויש הרבה יותר דברים להזיז. אבל אני מסכים לחלוטין עם רוי שהיו צריכים להתחיל את הפרויקט הזה בערך לפני 20 שנה.
שחף כתב:MTA2311 כתב:בברזיך תוך שנתיים בנו מערכת רכבות שלמה בעיר שגדולה מתל אביב פי 1 וחצי.
בהנחה שאתה לא רוצה להשוות לסין שם כוח העבודה זול מאוד והמדינה היא קומוניסטית על כל מה שמשתמע מזה הרכבת האחרונה שנבנתה, מההתחלה, היא בקופנהגן ב-2002. בקופנהגן יש 954 אנשים על כל קמ''ר רבוע. בתל אביב יש 8,000 איש על כל קמ''ר רבוע. הרבה יותר קל לבנות כשיש לך פחות מה להזיז. מה שכן אני מסכים עם רוי שהפרויקט הזה היה צריך להתחיל לפני 20 שנה וגם היום הוא צריך לקבל עדיפות לאומית. לא יכול שלאישור תוכניות של הקו הירוק צריכים לתת 60 יום(!!!) לציבור להגיש התנגדויות. טימטום
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־63 אורחים