המשחק הקרוב: פנאתינייקוס נגד מכבי FOX תל אביב, 21 בספטמבר, שבת, 19:00


תזונה וחדר כושר

כאן מדברים על הכל

המנהלים: Holiday_Armadillo, rc4991, jol9

Re: תזונה וחדר כושר

הודעהעל ידי Holiday_Armadillo » 09 ינואר 2018, 21:09

MTA2311 כתב:
Holiday_Armadillo כתב:מעדיפה טעמי אחד על 3 אגוזי

חח התכוונת להגיב פה חח?
איי הופ יו דיי אין אה פייר
:alan:
סמל אישי של המשתמש
Holiday_Armadillo
חבר צוות
 
הודעות: 59487
הצטרף: 20 אפריל 2011, 17:22
מיקום: פותחת_את_הקובץ



Re: תזונה וחדר כושר

הודעהעל ידי jol9 » 18 אוגוסט 2019, 19:53

אור, תגיד אתה עדיין אוכל רק חזה עוף?
סמל אישי של המשתמש
jol9
חבר צוות
 
הודעות: 36721
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:42

Re: תזונה וחדר כושר

הודעהעל ידי MTA2311 » 18 אוגוסט 2019, 19:59

jol9 כתב:אור, תגיד אתה עדיין אוכל רק חזה עוף?

לא רק, אבל זה מרכיב מרכזי.

לא כי זה חובה או משהו, זה טעים לי. למה?
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 44113
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: תזונה וחדר כושר

הודעהעל ידי jol9 » 18 אוגוסט 2019, 20:02

סתם, ראיתי כתבה עכשיו על דיאטות, חדרי כושר, חלבונים, וכו', ונזכרתי בך.
מדכא לאכול את זה כל הזמן, לא?
סמל אישי של המשתמש
jol9
חבר צוות
 
הודעות: 36721
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:42

Re: תזונה וחדר כושר

הודעהעל ידי my man » 18 אוגוסט 2019, 20:05

jol9 כתב:סתם, ראיתי כתבה עכשיו על דיאטות, חדרי כושר, חלבונים, וכו', ונזכרתי בך.
מדכא לאכול את זה כל הזמן, לא?
מילא חזה עוף אבל מה שאור אוכל הוא אולי קורא לזה חזה עוף אבל זה לא
"אם נחרבנו, ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות, והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 25271
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #שיהיה_לנו_בהצלחה

Re: תזונה וחדר כושר

הודעהעל ידי MTA2311 » 18 אוגוסט 2019, 20:07

jol9 כתב:סתם, ראיתי כתבה עכשיו על דיאטות, חדרי כושר, חלבונים, וכו', ונזכרתי בך.
מדכא לאכול את זה כל הזמן, לא?

יש הרבה אלטרנטיבות, זה פשוט טעים לי
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 44113
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: תזונה וחדר כושר

הודעהעל ידי Mitelka » 18 אוגוסט 2019, 20:14

נראה לי פעם ראשונה שאני רושם בדיון הזה.

האמת שאני בסיטואציה מעניינית. התחלתי תהליך ב"טוני פיט" למי שמכיר לפני חצה שנה. הייתי 62 קילו (1.78) אחרי שבשפל שלי הייתי 58 ק"ג. וזה לא שאני חלילה לא אוהב לאכול. אוהב המון. פשוט המעי רגיז (רגיש בהגה המקצועית) פירק אותי לחלוטין. בטוני ליוותה אותי דיאטנית קלינית עם כי כיוונתי אותה למשהו שאני רציתי גם ככה להתחיל (אחרי ניסיונות של בלי גלוטן, בלי לקטוז ועוד ועוד) שנקרא FOODMAP. האמת שזה חלקית, כי בפודמאפ זה גם בלי גלוטן אבל אני בגלל שכבר הייתי 3 חודשים בלי גלוטן באחת מהתקופות ולא ראיתי שום שיפור במצב המעי אז ידעתי שזאת לא הבעיה.
בגדול בגדול מבלי להכנס לרזי הפוד מאפ - העפתי לקטוז שהיה ברור לי שעושה לי רע, מצליבים (כרובית, כרוב, ברוקלי וכו'), קטניות למינהין (שעועית, חומוס וכו'). שתייה רק מים וכו'. מי שבא לו שיגגל קצת אבל זה בגדול.
התפריט היה עמוס חלובנים מין הסתם והמון ארוחות ובגדול עמדתי בהצלחה והיום אני 71 קילו, 20% שומן, עליתי יפה ביד, בחזה. השבוע בבריכה ראיתי תמונות שלי והייתי ממש שמח. אמיתי.

עכשיו אני קצת לא בטוח מה אני רוצה. אין לי ריבועים בבטן, למרות שאני מתאמן הרבה (כרגע נמצא באימוני A\B). יהיה נחמד אם אני אצליח לחזק אותה כי איכשהו הידיים שלי נראות כבר טוב, החזה גם. הכתפיים הגב שלו התקדמו משמעותית - אבל הבטן עדיין לא נראית טוב. ריבועים זה לא פיסגת השאיפות (אני לא בן 17) אבל יכול להיות נחמד...בכל זאת.

מה שכן, אני בספק לגבי המשך האכילה הדי מטורפות הזו (7-8 מנות חלבון ביום ו12-14 פחמימות) אני יכול להמשיך לעלות, אני יודע את זה ומרגיש את זה. אבל השאלה אם לעצור את זה כאן ולהמשיך להתאמן עם תזונה "רזה" יותר כדי לשמור ולא להמשיך לעלות. כי אני לא באמת יודע מתי לעצור (בעיקרון התהליך עם טוני הסתיים חודש שעבר).

ואגב, יש למישהו שסובל ממעי רגיש ויש לו עצות? בגדול אני מצליח לשלוט על זה בשיגרה, אבל כל שינוי שיגרה, ארוחה קצת שונה ושינוי של השעות של האוכל (מה שקורה בדרך כלל בסוף שבוע) גומר אותי. וזה גם משפיע על התהליך כי ברגע שזה קורה אני לא יכול לאכול את כל הארוחות שאני צריך. אם אני דוחף בימים כאלה 3 ארוחות זה נס. אני די בהלם מעצמי שאם כל הרגישות הזאת הצלחתי לעלות במשקל ככה ולהיות על התהליך, אבל ג'יזס, הייתי שמח אם המעי שלי היה יותר רגוע שאני זז לו "שנייה אחת" מהתפריט.

ואגב, בטוני ממש לא רצו שאעשה אירובי, בגלל שהמטרה שלי היא לא לשרוף, מצד שני אני כל פעם תוהה אולי אני צריך כדי להוריד טיפה את אחוזי השומן ואולי לחשוף בטן קצת יותר "קשיחה". איך הייתם מסדרים את הבטן מבחינת האימונים? כי אני עושה A\B וגם בA וגם בB אני עושה בטן. עדיין, לא יודע, היא לא נראית טוב.
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 1094
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: תזונה וחדר כושר

הודעהעל ידי jol9 » 18 אוגוסט 2019, 20:40

MTA2311 כתב:
jol9 כתב:סתם, ראיתי כתבה עכשיו על דיאטות, חדרי כושר, חלבונים, וכו', ונזכרתי בך.
מדכא לאכול את זה כל הזמן, לא?

יש הרבה אלטרנטיבות, זה פשוט טעים לי


מילא שניצל... חזה עוף אני לא אוהב בכלל.
מה עם איזה צלע כבש עסיסי?
סמל אישי של המשתמש
jol9
חבר צוות
 
הודעות: 36721
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:42

Re: תזונה וחדר כושר

הודעהעל ידי jol9 » 18 אוגוסט 2019, 20:41

בא לי להיות 62 קילו.
סמל אישי של המשתמש
jol9
חבר צוות
 
הודעות: 36721
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:42

Re: תזונה וחדר כושר

הודעהעל ידי MTA2311 » 18 אוגוסט 2019, 20:41

תהליך מרשים מאוד.

מה זה טוני?

באופן כללי, אני מקווה שאתה בליווי של תזונאים/רופאים מבחינת התפריט. או שלפחות עשית בדיקות דם לאחרונה. אלה הרבה שינויים ויכולים להיווצר כל מני חוסרים בויטמינים/מינרלים למינהם.

כמה דברים: אם אתה אכן 20% שומן, ואני בספק, לא הייתי ממליץ להמשיך במאסה, אבל זה תלוי במידת שביעות הרצון שלך מהמראה. גם ככה מדידת אחוזי שומן שלא בדקסה או אולטרסאונד לא שווה הרבה. דווקא בגלל שאתה בהתלבטות לאן להמשיך, הייתי דווקא ממליץ לעשות הפסקה קטנה. הגוף שלך עבר הרבה שינויים והוא צריך להתאים את עצמו. לפני שנכנסים למחזורי חיטוב מאסה, הייתי עושה צקופה של כמה שבועות על מאזן נייטרלי, ואז שוקל לאן להמשיך יותר ברוגע.

אין קשר בין אירובי למאסה או חיטוב. הרכב גוף זו תוחאה רק של מאזן קלורי. אירובי כשלעצמו לא "מחטב", כמו שאוכל כלשהו כשלעצמו הוא לא "משמין". אירובי זה כלי להגדלת הגירעון הקלורי, יכול רק לעזור. מבחינה בריאותית כמובן מומלץ מאוד, גם אם אתה במאסה.

אין שום סיבה לאכול כל כך הרבה ארוחות ביום, אלא אם זה נוח לך. היום זה כבר ידוע שאין שום משמעות לכמות או פריסת הארוחות ביום. בטח לא בלבל הזה.

ריבועים זו פונקציה של מסת שריר בבטן ואחוזי שומן נמוכים. אם אתה רוצה ריבועים, אתה צריך לחטב. אבל במשקל שלך זה לא יעיל, כי מאסת השריר עדיין נמוכה.
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 44113
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: תזונה וחדר כושר

הודעהעל ידי MTA2311 » 18 אוגוסט 2019, 20:42

jol9 כתב:
MTA2311 כתב:
jol9 כתב:סתם, ראיתי כתבה עכשיו על דיאטות, חדרי כושר, חלבונים, וכו', ונזכרתי בך.
מדכא לאכול את זה כל הזמן, לא?

יש הרבה אלטרנטיבות, זה פשוט טעים לי


מילא שניצל... חזה עוף אני לא אוהב בכלל.
מה עם איזה צלע כבש עסיסי?
אתה אוהב את האוכל שלך 80% שומן אה
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 44113
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: תזונה וחדר כושר

הודעהעל ידי jol9 » 18 אוגוסט 2019, 20:43

MTA2311 כתב:
jol9 כתב:
MTA2311 כתב:
jol9 כתב:סתם, ראיתי כתבה עכשיו על דיאטות, חדרי כושר, חלבונים, וכו', ונזכרתי בך.
מדכא לאכול את זה כל הזמן, לא?

יש הרבה אלטרנטיבות, זה פשוט טעים לי


מילא שניצל... חזה עוף אני לא אוהב בכלל.
מה עם איזה צלע כבש עסיסי?
אתה אוהב את האוכל שלך 80% שומן אה


תגיד לי אתה מה יותר טעים. המבורגר טוב או חזה עוף?
סמל אישי של המשתמש
jol9
חבר צוות
 
הודעות: 36721
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:42

Re: תזונה וחדר כושר

הודעהעל ידי jol9 » 18 אוגוסט 2019, 20:45

MTA2311 כתב:תהליך מרשים מאוד.



מה אתה אומר על התהליך שלי?
סמל אישי של המשתמש
jol9
חבר צוות
 
הודעות: 36721
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:42

Re: תזונה וחדר כושר

הודעהעל ידי MTA2311 » 18 אוגוסט 2019, 20:50

jol9 כתב:
MTA2311 כתב:תהליך מרשים מאוד.



מה אתה אומר על התהליך שלי?

דמות לחיקוי עבור כולנו
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 44113
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: תזונה וחדר כושר

הודעהעל ידי Mitelka » 18 אוגוסט 2019, 20:53

MTA2311 כתב:תהליך מרשים מאוד.

מה זה טוני?

באופן כללי, אני מקווה שאתה בליווי של תזונאים/רופאים מבחינת התפריט. או שלפחות עשית בדיקות דם לאחרונה. אלה הרבה שינויים ויכולים להיווצר כל מני חוסרים בויטמינים/מינרלים למינהם.

כמה דברים: אם אתה אכן 20% שומן, ואני בספק, לא הייתי ממליץ להמשיך במאסה, אבל זה תלוי במידת שביעות הרצון שלך מהמראה. גם ככה מדידת אחוזי שומן שלא בדקסה או אולטרסאונד לא שווה הרבה. דווקא בגלל שאתה בהתלבטות לאן להמשיך, הייתי דווקא ממליץ לעשות הפסקה קטנה. הגוף שלך עבר הרבה שינויים והוא צריך להתאים את עצמו. לפני שנכנסים למחזורי חיטוב מאסה, הייתי עושה צקופה של כמה שבועות על מאזן נייטרלי, ואז שוקל לאן להמשיך יותר ברוגע.

אין קשר בין אירובי למאסה או חיטוב. הרכב גוף זו תוחאה רק של מאזן קלורי. אירובי כשלעצמו לא "מחטב", כמו שאוכל כלשהו כשלעצמו הוא לא "משמין". אירובי זה כלי להגדלת הגירעון הקלורי, יכול רק לעזור. מבחינה בריאותית כמובן מומלץ מאוד, גם אם אתה במאסה.

אין שום סיבה לאכול כל כך הרבה ארוחות ביום, אלא אם זה נוח לך. היום זה כבר ידוע שאין שום משמעות לכמות או פריסת הארוחות ביום. בטח לא בלבל הזה.

ריבועים זו פונקציה של מסת שריר בבטן ואחוזי שומן נמוכים. אם אתה רוצה ריבועים, אתה צריך לחטב. אבל במשקל שלך זה לא יעיל, כי מאסת השריר עדיין נמוכה.

תודה ! טוני פיט זה זה: https://www.tonyfit.co.il/
יודע שיש לו ביקורות לטוב ולרע.

מין הסתם אני מלווה בתהליך עם דיאטית קלינית. הבדיקות דם שלי האחרונות היו טובות (אני לוקח מינרלים בכדור, אגב). לא הבנתי למה אתה בספק שאני 20 אחוז שומן? זה מעט מדי? הרבה מדי?. זאת הייתה מדידה לפני חודש, אולי השתנה מאז אבל לא חושב שבהרבה...

בוא נגיד ככה, כמה מנות חלבון (ונגיד גם כמה פחמימות) הייתה אוכל ביום כדי לשמור על מאזן "יציב"? בהנחה ובאמת אני עושה אימוני A\B ארבע פעמים בשבוע (A, B, מנוחה, A,B)
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 1094
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: תזונה וחדר כושר

הודעהעל ידי MTA2311 » 18 אוגוסט 2019, 21:06

בספק כי אם התחלת תת משקל ביחס תגובה ועלית 9 קילו שלא מעט מהם זו מאסה רזה בגלל אפקט המתאמן המתחיל, אז 20 זה לא ממש סביר.

אני לא אוהב לדבר במונחי מנות כי מנה זה גודל אמורפי. בגדול בן אדם במצב שלך אמור לאכול בערך 1.6-2 גרם חלבון לכל קילו משקל גוף. פחמימות אין המלצה גורפת. כמות הפחמימות לא משפיעה על הרכב הגוף, זה רק מאזן קלורי כולל.

בשביל להיות על מאזן יציב, תצטרך לדעת מה ההוצאה הקלורית שלך ביום. יש כל מני נוסחאות, אבל אף אחת מהן לא מדוייקת. מה שנהוג לעשות במצב הזה, זה להתחיל עם הכמות שאתה אוכל היום, שהיא מעל המאזן הנייטרלי ולהוריד בהדרגה. מחר נגיד להוריד בערך 200 קלוריות, לאכול את הכמות הזאת 5 ימים-שבוע ולראות מה קורה למשקל. בהתאם לשינויים להוריד עוד או אם אתה מתאזן אז לצאת מנקודת הנחה שזה הסט פוינט של הגוף שלך.
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 44113
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

הקודם

חזור אל פורום שכונה

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: jol9 ו־6 אורחים