המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
LIAV10 כתב:אוקיי, לי זה היה נראה כמו דיון שהתחיל בעצבים ושלא היה טעם לפתוח אותו יותר מידי.
yanay21 כתב:אז בואו נחיל פה נוהל מעכשיו: כל עוד הדיון רק מתחיל בקללה, זה לגיטימי. אש?
Holiday_Armadillo כתב:LIAV10 כתב:אוקיי, לי זה היה נראה כמו דיון שהתחיל בעצבים ושלא היה טעם לפתוח אותו יותר מידי.
ממש לא התחיל בעצבים מבחינתי
אני חייבת להודות שהסטריאוטיפ הזה כן מעצבן אותי יותר מאחרים כי אני פוגשת בו כל יום (כן, גם מכיוון אמא שלי וגם בה אני נכנסת), אבל ההערה הראשונה שלי פה ממש לא הייתה בקטע עצבני וגם אחרי זה כשנכנסנו לדיון עצמו אני לא חושבת שהוא גלש לפסים לא יפים אלא היו טיעונים נכונים שגם נוסחו כמו שצריך
Holiday_Armadillo כתב:yanay21 כתב:אז בואו נחיל פה נוהל מעכשיו: כל עוד הדיון רק מתחיל בקללה, זה לגיטימי. אש?
מזכיר לי שבבית ספר הייתי מאלה שעושים ''עוד לא ראינו דם'' (סיפור אמיתי)
yanay21 כתב:Holiday_Armadillo כתב:yanay21 כתב:אז בואו נחיל פה נוהל מעכשיו: כל עוד הדיון רק מתחיל בקללה, זה לגיטימי. אש?
מזכיר לי שבבית ספר הייתי מאלה שעושים ''עוד לא ראינו דם'' (סיפור אמיתי)
נשמע שהיית חביבה על המוריםXD
Holiday_Armadillo כתב:yanay21 כתב:Holiday_Armadillo כתב:yanay21 כתב:אז בואו נחיל פה נוהל מעכשיו: כל עוד הדיון רק מתחיל בקללה, זה לגיטימי. אש?
מזכיר לי שבבית ספר הייתי מאלה שעושים ''עוד לא ראינו דם'' (סיפור אמיתי)
נשמע שהיית חביבה על המוריםXD
פעם הייתה לי תספורת שלא אהבתי ובאתי עם קפוצ'ון לבית ספר והייתי איתו על הראש
כשהמורה שלי ראתה אותי (כיתה ד' או ה') היא אמרה לי ''תורידי את זה, את רק יותר מכוערת ככה''
לא ''מכוערת'', לא, ''יותר'' מכוערת
yanay21 כתב:Holiday_Armadillo כתב:yanay21 כתב:Holiday_Armadillo כתב:yanay21 כתב:אז בואו נחיל פה נוהל מעכשיו: כל עוד הדיון רק מתחיל בקללה, זה לגיטימי. אש?
מזכיר לי שבבית ספר הייתי מאלה שעושים ''עוד לא ראינו דם'' (סיפור אמיתי)
נשמע שהיית חביבה על המוריםXD
פעם הייתה לי תספורת שלא אהבתי ובאתי עם קפוצ'ון לבית ספר והייתי איתו על הראש
כשהמורה שלי ראתה אותי (כיתה ד' או ה') היא אמרה לי ''תורידי את זה, את רק יותר מכוערת ככה''
לא ''מכוערת'', לא, ''יותר'' מכוערת
איזו יציאה של כלבה
מקווה שלא היו לך הרבה כאלו. לי דווקא היו מורים מדהימים, למרות שלא הייתי חלומו של כל מורה. וזה מוזר, כי התיכון שלי היה בינוני בכל מובן.
yanay21 כתב:אין כמו זריקת מוטיבציה ברגעים הכי מכריעים בחיים:\
למרות שכל שיטת החינוך פה רקובה מהיסוד. לא צריכות להיות בגרויות, חוץ ממתמטיקה ואנגלית.
Holiday_Armadillo כתב:yanay21 כתב:אין כמו זריקת מוטיבציה ברגעים הכי מכריעים בחיים:\
למרות שכל שיטת החינוך פה רקובה מהיסוד. לא צריכות להיות בגרויות, חוץ ממתמטיקה ואנגלית.
כן, שיטה מזעזעת
אני לא חושבת שאי פעם הייתה בגרות שלא שכחתי 100% מהחומר 5 דקות אחרי המבחן, בלי להגזים
דוחסים לתלמידים כל כך הרבה נושאים בשביל שיכתבו את זה אחרי זה על הנייר ולא משנה אם הם לא זוכרים כלום אחרי זה
אנשים מסיימים פה תיכון עם ציונים יפים בלי לדעת כלום
yanay21 כתב:Holiday_Armadillo כתב:yanay21 כתב:אין כמו זריקת מוטיבציה ברגעים הכי מכריעים בחיים:\
למרות שכל שיטת החינוך פה רקובה מהיסוד. לא צריכות להיות בגרויות, חוץ ממתמטיקה ואנגלית.
כן, שיטה מזעזעת
אני לא חושבת שאי פעם הייתה בגרות שלא שכחתי 100% מהחומר 5 דקות אחרי המבחן, בלי להגזים
דוחסים לתלמידים כל כך הרבה נושאים בשביל שיכתבו את זה אחרי זה על הנייר ולא משנה אם הם לא זוכרים כלום אחרי זה
אנשים מסיימים פה תיכון עם ציונים יפים בלי לדעת כלום
בגלל זה אני לא מופתע שאנשים מוציאים הון על כל מיני בתי ספר אליטיסטיים. כדי שיהיה לילד מה לנשום.
ובכלל, כל הטיעון של "מדד לאוניברסיטה" לא תופס, כי יש גם פסיכומטרי. לא שבדקתי, אבל הבנתי שאנחנו די חריגים בעולם בקטע שמבקשים גם פסיכומטרי וגם בגרויות. עדיף בחינות כניסה לפקולטה או משהו.
הכי טוב זה לתת למורים גמישות, ולעשות מבחנים פנימיים או פרוייקטים. אולי ככה תלמידים לא ישנאו הכול.
Holiday_Armadillo כתב:yanay21 כתב:Holiday_Armadillo כתב:yanay21 כתב:אין כמו זריקת מוטיבציה ברגעים הכי מכריעים בחיים:\
למרות שכל שיטת החינוך פה רקובה מהיסוד. לא צריכות להיות בגרויות, חוץ ממתמטיקה ואנגלית.
כן, שיטה מזעזעת
אני לא חושבת שאי פעם הייתה בגרות שלא שכחתי 100% מהחומר 5 דקות אחרי המבחן, בלי להגזים
דוחסים לתלמידים כל כך הרבה נושאים בשביל שיכתבו את זה אחרי זה על הנייר ולא משנה אם הם לא זוכרים כלום אחרי זה
אנשים מסיימים פה תיכון עם ציונים יפים בלי לדעת כלום
בגלל זה אני לא מופתע שאנשים מוציאים הון על כל מיני בתי ספר אליטיסטיים. כדי שיהיה לילד מה לנשום.
ובכלל, כל הטיעון של "מדד לאוניברסיטה" לא תופס, כי יש גם פסיכומטרי. לא שבדקתי, אבל הבנתי שאנחנו די חריגים בעולם בקטע שמבקשים גם פסיכומטרי וגם בגרויות. עדיף בחינות כניסה לפקולטה או משהו.
הכי טוב זה לתת למורים גמישות, ולעשות מבחנים פנימיים או פרוייקטים. אולי ככה תלמידים לא ישנאו הכול.
בשוויץ וגרמניה יש את ממוצע ההשכלה הגבוה ביותר באירופה ואני חושבת שממוצע ה''בגרויות'' שם עומד על משהו כמו 2 כשבשוויץ זה 0
פרוייקטים תמיד יהיו יותר אפקטיבים ממבחנים
כל השיטה פה נועדה או להכניס טון כסף (פסיכומטרי) או להתגאות בתוצאות (בגרויות/מיצ''ב)
yanay21 כתב:האמת שהפסיכומטרי הוא לא עניין כספי. כלומר, עכשיו זה כן ,אבל בעבר זה פשוט בא לסנן יותר אנשים, אחרי שהאוכלוסייה ממש גדלה(לדעתי זה הוכנס אחרי איזה גל עלייה גדול, לא זוכר של מי). במילים אחרות, זה "אל תבואו לקמפוס".
ובישראל נורא קל להימנע מרפורמות, כי תמיד יש איזה חמאס. ומי שנפגע מהקיפאון אלו האנשים שמלכתחילה לא אכפת מהם. מעניין מתי מישהו יתחרפן על זה.
שמואל1 כתב:אני לא מסכים. צריך לכמת איכשהו את ההישגים של התלמידים.
זה כמו שבאוניברסיטה לומדים קורס במשך משהו כמו 3 חודשים- דוחסים אינספור חומר ברמה הגבוהה ביותר ובסוף הכל מתנקז למבחן מסכן של 3 שעות שהציון שלך בו נקבע לפי איך שקמת באותו הבוקר.
וזה גם הציון הסופי של הקורס. אתה אשכרה יכול להיות סטודנט מדהים, לקבל 100 בכל המטלות המעשיות אבל בסוף לבוא למבחן ולסיים את הקורס עם ציון עלוב. או לחילופין, אתה יכול לא להבין כלום כל הסמסטר ואז בפוקס של החיים לקבל 100 במבחן ולצאת מלך.
אין מה לעשות, זאת השיטה המקובלת בכל העולם וזה לא הולך להשתנות.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־84 אורחים