עמוד 1 מתוך 18

NBA 2K17 יצא

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2016, 01:36
על ידי שמואל1
המשחק יצא לחנויות ולהורדה דיגיטלית.
כרגע ניתן "להשיג" את גרסת ה PS3 ו XBOX36. מאמין שבמהלך היום גם גרסת ה PC תצא ל"השגה".

יש רשמים? מישהו שיחק?

Re: NBA 2K17 יצא

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2016, 01:45
על ידי Holiday_Armadillo
נדבר כשייצא למחשב

Re: NBA 2K17 יצא

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2016, 06:55
על ידי איתי-שגב
חבר שלי כבר קנה את הגרסה של הXB1..
בכל מקרה אני צופה לנפילה של המשחק. כשמשחק משנה כל כך הרבה דברים שמקשים עלייך (בעיקר שיותר קשה ליצור התקפה), הוא מקבל ביקורות רעות. חייב שיהיה פה פאץ.
אני אצמד לפיפא בכל מקרה, הדמו היה מעולה.

Re: NBA 2K17 יצא

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2016, 11:06
על ידי שמואל1
איתי-שגב כתב:חבר שלי כבר קנה את הגרסה של הXB1..
בכל מקרה אני צופה לנפילה של המשחק. כשמשחק משנה כל כך הרבה דברים שמקשים עלייך (בעיקר שיותר קשה ליצור התקפה), הוא מקבל ביקורות רעות. חייב שיהיה פה פאץ.
אני אצמד לפיפא בכל מקרה, הדמו היה מעולה.

אני לא מסכים. משחק קשה יותר לא בהכרח אומר שהוא משחק רע.
אם בעקבות זאת המשחק הופך לריאליסטי יותר, זה מבורך מבחינתי.

Re: NBA 2K17 יצא

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2016, 11:59
על ידי איתי-שגב
שמואל1 כתב:
איתי-שגב כתב:חבר שלי כבר קנה את הגרסה של הXB1..
בכל מקרה אני צופה לנפילה של המשחק. כשמשחק משנה כל כך הרבה דברים שמקשים עלייך (בעיקר שיותר קשה ליצור התקפה), הוא מקבל ביקורות רעות. חייב שיהיה פה פאץ.
אני אצמד לפיפא בכל מקרה, הדמו היה מעולה.

אני לא מסכים. משחק קשה יותר לא בהכרח אומר שהוא משחק רע.
אם בעקבות זאת המשחק הופך לריאליסטי יותר, זה מבורך מבחינתי.

הם ניסו לעשות אותו ריאליסטי, לא בטוח שהצליחו.
ומי אמר שכל הזמן כל המשחקים חייבים להיות ריאליסטים ? הם חייבים להיות מהנים לשני הצדדים, לצד של המגן ולצד של התוקף וכמובן שווה ל2 הצדדים. ב14 למשל זה היה בדיוק כזה. המשחק הכי טוב שלהם בסדרה לדעתי. היית יכולה לשחק איך שבאלך.
עכשיו כל התנועות הקטנות שעשו ממש מוזרות וייקח יותר מדי זמן להתרגל..

Re: NBA 2K17 יצא

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2016, 12:12
על ידי Holiday_Armadillo
אני מסכימה עם בן, צריך איזון בריא בין הנאה וריאליזם

לא צריך לאפשר לשחקנים לקלוע מכל בלטה במגרש או להטביע מקו השלוש, אבל לעשות את זה יותר מדי אמיתי זה כבר לפגום בהנאה
המשחק של 16 כבר היה על הגבול מהבחינה הזאת

החברה של פיפא (EA) זאת חברה מזעזעת, אבל היא מצאה את הנוסחה למשחקי הכדורגל והיא עושה את זה נכון עם איזון טוב בין הנאה לבין מה שאפשר לעשות במסגרת המשחק

Re: NBA 2K17 יצא

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2016, 12:16
על ידי שמואל1
Holiday_Armadillo כתב:אני מסכימה עם בן, צריך איזון בריא בין הנאה וריאליזם

לא צריך לאפשר לשחקנים לקלוע מכל בלטה במגרש או להטביע מקו השלוש, אבל לעשות את זה יותר מדי אמיתי זה כבר לפגום בהנאה
המשחק של 16 כבר היה על הגבול מהבחינה הזאת

החברה של פיפא (EA) זאת חברה מזעזעת, אבל היא מצאה את הנוסחה למשחקי הכדורגל והיא עושה את זה נכון עם איזון טוב בין הנאה לבין מה שאפשר לעשות במסגרת המשחק

אני מאוד נהניתי מ 2K16 בזמן הקצר ששיחקתי בו לפני הלימודים. בסופו של דבר מתרגלים מאוד מהר לשינויים במשחק.

Re: NBA 2K17 יצא

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2016, 12:21
על ידי איתי-שגב
היתרון העצום של EA הוא העדכונים היומ-יומיים שגדולים בכמה מונים מאשר 2K.
קבוצת השבוע (מקבלים קלפים משודרגים במעט אבל עדיין שגורמים לבזבז כסף), שחקנים שעשו שיאים/שיחקו מעולה בגביעים/ליגת אלופות(השבועיים זה רק בליגות המקומיות), קבוצת השנה, קבוצות העונה (בערך 13 כאלה).
ב2K אין הרבה דברים כאלה.

Re: NBA 2K17 יצא

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2016, 12:23
על ידי שמואל1
איתי-שגב כתב:היתרון העצום של EA הוא העדכונים היומ-יומיים שגדולים בכמה מונים מאשר 2K.
קבוצת השבוע (מקבלים קלפים משודרגים במעט אבל עדיין שגורמים לבזבז כסף), שחקנים שעשו שיאים/שיחקו מעולה בגביעים/ליגת אלופות(השבועיים זה רק בליגות המקומיות), קבוצת השנה, קבוצות העונה (בערך 13 כאלה).
ב2K אין הרבה דברים כאלה.

EA כבר מזמן לא רלוונטיים בכדורסל.

Re: NBA 2K17 יצא

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2016, 12:24
על ידי איתי-שגב
שמואל1 כתב:
איתי-שגב כתב:היתרון העצום של EA הוא העדכונים היומ-יומיים שגדולים בכמה מונים מאשר 2K.
קבוצת השבוע (מקבלים קלפים משודרגים במעט אבל עדיין שגורמים לבזבז כסף), שחקנים שעשו שיאים/שיחקו מעולה בגביעים/ליגת אלופות(השבועיים זה רק בליגות המקומיות), קבוצת השנה, קבוצות העונה (בערך 13 כאלה).
ב2K אין הרבה דברים כאלה.

EA כבר מזמן לא רלוונטיים בכדורסל.

אני מדבר על הכדורגל.

Re: NBA 2K17 יצא

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2016, 12:27
על ידי שמואל1
איתי-שגב כתב:
שמואל1 כתב:
איתי-שגב כתב:היתרון העצום של EA הוא העדכונים היומ-יומיים שגדולים בכמה מונים מאשר 2K.
קבוצת השבוע (מקבלים קלפים משודרגים במעט אבל עדיין שגורמים לבזבז כסף), שחקנים שעשו שיאים/שיחקו מעולה בגביעים/ליגת אלופות(השבועיים זה רק בליגות המקומיות), קבוצת השנה, קבוצות העונה (בערך 13 כאלה).
ב2K אין הרבה דברים כאלה.

EA כבר מזמן לא רלוונטיים בכדורסל.

אני מדבר על הכדורגל.

ברור, בכדורגל EA שולטים.
אפשר גם להבין למה. כדורגל משחק הרבה יותר פופולרי ומן הסתם יש יותר הכנסות. זה מאפשר להם להשקיע הרבה יותר במשחק.

Re: NBA 2K17 יצא

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2016, 12:28
על ידי איתי-שגב
שמואל1 כתב:
איתי-שגב כתב:
שמואל1 כתב:
איתי-שגב כתב:היתרון העצום של EA הוא העדכונים היומ-יומיים שגדולים בכמה מונים מאשר 2K.
קבוצת השבוע (מקבלים קלפים משודרגים במעט אבל עדיין שגורמים לבזבז כסף), שחקנים שעשו שיאים/שיחקו מעולה בגביעים/ליגת אלופות(השבועיים זה רק בליגות המקומיות), קבוצת השנה, קבוצות העונה (בערך 13 כאלה).
ב2K אין הרבה דברים כאלה.

EA כבר מזמן לא רלוונטיים בכדורסל.

אני מדבר על הכדורגל.

ברור, בכדורגל EA שולטים.
אפשר גם להבין למה. כדורגל משחק הרבה יותר פופולרי ומן הסתם יש יותר הכנסות. זה מאפשר להם להשקיע הרבה יותר במשחק.

הקטע הוא שהם לא משקיעים. הם פשוט עושים את זה נכון.

Re: NBA 2K17 יצא

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2016, 12:29
על ידי Holiday_Armadillo
איתי-שגב כתב:היתרון העצום של EA הוא העדכונים היומ-יומיים שגדולים בכמה מונים מאשר 2K.
קבוצת השבוע (מקבלים קלפים משודרגים במעט אבל עדיין שגורמים לבזבז כסף), שחקנים שעשו שיאים/שיחקו מעולה בגביעים/ליגת אלופות(השבועיים זה רק בליגות המקומיות), קבוצת השנה, קבוצות העונה (בערך 13 כאלה).
ב2K אין הרבה דברים כאלה.

כל הדברים שאתה מדבר עליהם זה לא בשביל להגביר את ההנאה אלא בשביל לנפח את הכיס
הם עושים הון מהקלפים
כמו שבקאונטר סטרייק עושים הון מסקינס

Re: NBA 2K17 יצא

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2016, 12:31
על ידי איתי-שגב
בדיוק, אבל זה מה שגורם למשחק להיות חי. בNBA הוא לפעמים מת, כשכל שבוע אולי משחררים איזה קלף סביר, ופעם ב איזה קלף טוב.

Re: NBA 2K17 יצא

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2016, 12:35
על ידי Holiday_Armadillo
איתי-שגב כתב:בדיוק, אבל זה מה שגורם למשחק להיות חי. בNBA הוא לפעמים מת, כשכל שבוע אולי משחררים איזה קלף סביר, ופעם ב איזה קלף טוב.

אני לא מתעסקת בכל הקלפים האלה, אני נטו משחק

המשחק של ה..12 נראה לי, היה מאוד קל לשפר את השחקן וזה אולי לא היה מציאותי אבל נהניתי מאוד מזה שאשכרה ראיתי שידרוג אמיתי (גם במבנה הפיזי ד''א)
ב-16 לא משנה כמה שיפרתי את הכדרור שלו ואת הקליעה שלו ואת המסירות, פשוט לא ראיתי התקדמות
למה לעבוד קשה בשביל שתוכל לפתח את השחקן אם שידרוג של 70٪ הוא על גבול הלא מורגש?

Re: NBA 2K17 יצא

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2016, 12:36
על ידי איתי-שגב
לגמרי. גם ב17 וגם ב16 הCAPS לכל הרייטינגס הזויים. אי אפשר לבנות שחקן טוב אל אם כל הזמן משתמשים בבוסטים.

Re: NBA 2K17 יצא

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2016, 12:45
על ידי Holiday_Armadillo
איתי-שגב כתב:לגמרי. גם ב17 וגם ב16 הCAPS לכל הרייטינגס הזויים. אי אפשר לבנות שחקן טוב אל אם כל הזמן משתמשים בבוסטים.

נראה לי אעשה גיחה קצרה ל-12 שוב, רק בשביל ליהנות קצת מהמשחק שוב

אני לגמרי שהמשחק צריך להיות ריאליסטי, אבל הסיבה שמשחקי achievements כל כך פופולריים, זה בגלל שאתה מרגיש שאתה משיג משהו
כשאתה טוחן עונות והשחקן שלך נשאר בינוני, זה לא כיף

Re: NBA 2K17 יצא

הודעהפורסם: 17 ספטמבר 2016, 01:33
על ידי שמואל1
יצא למחשב!!!
53 ג'יגה :eek :eek :eek :eek :eek :eek

Re: NBA 2K17 יצא

הודעהפורסם: 17 ספטמבר 2016, 01:38
על ידי Holiday_Armadillo
שמואל1 כתב:יצא למחשב!!!
53 ג'יגה :eek :eek :eek :eek :eek :eek


כשבדקתי היה את הגירסא הראשונית שעדיין אי אפשר היה להשתמש כי לא היה *שם של סם כבד*
עכשיו זה התעדכן

Re: NBA 2K17 יצא

הודעהפורסם: 17 ספטמבר 2016, 01:40
על ידי שמואל1
Holiday_Armadillo כתב:
שמואל1 כתב:יצא למחשב!!!
53 ג'יגה :eek :eek :eek :eek :eek :eek


כשבדקתי היה את הגירסא הראשונית שעדיין אי אפשר היה להשתמש כי לא היה *שם של סם כבד*
עכשיו זה התעדכן

הפעלתי את ה"תהליך". מאמין שעד מחר בבוקר זה יסתיים ואני אציג את הרשמים שלי.