10 יולי 2019, 00:52
שמואל1 כתב:אין אחריות, זה סיכון שלוקחים.ShiriV כתב:Holiday_Armadillo כתב:עליאקספרס, 1700 שקל
שאלה של הדיוטית: כשמזמינים סמארטפון מעליאקספרס, מה עם עניין האחריות? מה עושים אם קורית תקלה במכשיר אחרי תקופה מסויימת, נניח חודשיים אחרי הקנייה? זה תמיד נראה לי הימור מפחיד להזמין מכשירים חשמליים מחו"ל בטח במחירים גבוהים כאלה ולכן אני נמנעת, או במקסימום קונה דברים פשוטים בכסף קטן, לא יותר..
דרך אגב אחריות יבואן מקביל בארץ זה בערך כמו אחריות של אליקספרס (רמז- אין)
10 יולי 2019, 00:56
10 יולי 2019, 03:48
Holiday_Armadillo כתב:בעיקרון יש אחריות של שנה
איך העניין הזה עובד כשהמוכר בסין, אני לא יודעת
האחריות בארץ מכסה הכל עד שצריך ואז במקרה את הדבר הספציפי הזה היא לא מכסה
הם יכולים לקפוץ לי, על אחת כמה וכמה שאני לא אשלח את הפלאפון שלי למעבדה ואשאר עם חרא חלופי עד שיחליטו לסדר לי אותו
10 יולי 2019, 08:14
לדעתי הכל תלוי בהפרש בין המחיר בסין לבין המחיר בארץ דרך יבואן רשמי.ShiriV כתב:Holiday_Armadillo כתב:בעיקרון יש אחריות של שנה
איך העניין הזה עובד כשהמוכר בסין, אני לא יודעת
האחריות בארץ מכסה הכל עד שצריך ואז במקרה את הדבר הספציפי הזה היא לא מכסה
הם יכולים לקפוץ לי, על אחת כמה וכמה שאני לא אשלח את הפלאפון שלי למעבדה ואשאר עם חרא חלופי עד שיחליטו לסדר לי אותו
אבל את בעצמך אומרת שאמנם יש לך אחריות, אבל איך תממשי אותה במקרה הצורך? תשלחי את הסמארטפון לסין? את לא יודעת.
זה כאב ראש אחד, והעניין השני שציינת על האחריות הדפוקה בארץ זה כאב ראש אחר. שורה תחתונה: כמעט תמיד סובלים כשמשהו רע קורה למכשיר שלך ולא משנה דרך איפה אתה קונה אותו.
זה אמור לתת לי נקודה למחשבה גם כשאני קונה מיבואן רשמי, אבל איכשהו אני תמיד מפחדת ונכנעת.
24 יולי 2019, 14:35
24 יולי 2019, 22:13