עמוד 12 מתוך 50

Re: בארץ V8

הודעהפורסם: 02 ספטמבר 2019, 08:07
על ידי מקאדו 3
לאן הגענו מביימים פצועים בשביל שהצד השני לא יירה עלינו עוד ...

אם ככה היינו מתנהלים ואלה היו המנהיגים והמצביאים שלנו בעשורים הראשונים של המדינה לא יודע אם המדינה הזו הייתה שורדת .

ממש חגיגת ניצחון על שלא הצליחו להרוג , מה עם כבוד ? מה עם ריבונות ? חתירה למגע ? דברים מאוד חשובים באיזורנו ...

אבל ביבי הוא מלך ההכלה כבר שנים שאנחנו באסטרטגיית הכלה ובסוף נחטוף את הבום מכל הכיוונים , הטילים והרקטות בסוף יופעלו נגדנו ובכמויות שייש להם זה יהיה ממש לא נעים , אבל מה זה משנה ? העיקר שעבדנו על החיבאללה ...

Re: בארץ V8

הודעהפורסם: 02 ספטמבר 2019, 10:08
על ידי toja27
felix_r כתב:מערכת השעות של האחיינית שלי. אני בשוק.

תמונה

דווקא אהבתי, מתאים יותר לימינו ולא רק שיעורים "יבשים" כמו שהיה פעם.

Re: בארץ V8

הודעהפורסם: 02 ספטמבר 2019, 10:50
על ידי ShiriV
toja27 כתב:
felix_r כתב:מערכת השעות של האחיינית שלי. אני בשוק.

תמונה

דווקא אהבתי, מתאים יותר לימינו ולא רק שיעורים "יבשים" כמו שהיה פעם.


זה באמת מדהים השינוי הזה

Re: בארץ V8

הודעהפורסם: 02 ספטמבר 2019, 12:40
על ידי my man
וואו. הולך לערוך על זה דיון כיתתי..

Re: בארץ V8

הודעהפורסם: 02 ספטמבר 2019, 12:51
על ידי A.Parker
מרשים מאוד. לא רק בשינוי התודעה של שיעורים שניתנו להם שמות אחרים, אלא בעיקר על שיעורים מעשירים כמו יזמות, צרכנות נבונה ומיידפולנס. השאלה כמה זה שונה באמת או שסתם הדביקו פה שמות שונים לאותו תוכן.

Re: בארץ V8

הודעהפורסם: 02 ספטמבר 2019, 13:11
על ידי MTA2311
my man כתב:וואו. הולך לערוך על זה דיון כיתתי..

דיון מעמיק ומקיף שמייד לאחריו תחזרו לשיעור הגמרא

Re: בארץ V8

הודעהפורסם: 02 ספטמבר 2019, 13:36
על ידי Holiday_Armadillo
MTA2311 כתב:
my man כתב:וואו. הולך לערוך על זה דיון כיתתי..

דיון מעמיק ומקיף שמייד לאחריו תחזרו לשיעור הגמרא
ודיון על למה יזמות משחיתה את הנפש

Re: בארץ V8

הודעהפורסם: 02 ספטמבר 2019, 13:51
על ידי my man
MTA2311 כתב:
my man כתב:וואו. הולך לערוך על זה דיון כיתתי..

דיון מעמיק ומקיף שמייד לאחריו תחזרו לשיעור הגמרא
אתה מוזמן..

וכן איפשהו במעבר בין היסודי לתיכון מאבדים את הקסם הזה..

אני עושה כל שביכולתי לגשר על הפער אבל אני בורג כל כך קטן במערכת..


לצורך העניין כחלק מיחידת הבגרות של תלמידיי בשנה שעברה בניתי להם חדר בריחה שלעבור אותו היתה המשימה המרכזית של הבגרות שלהם

Re: בארץ V8

הודעהפורסם: 02 ספטמבר 2019, 13:53
על ידי Holiday_Armadillo
אוי זה מזעזע

Re: בארץ V8

הודעהפורסם: 02 ספטמבר 2019, 13:53
על ידי my man
Holiday_Armadillo כתב:
MTA2311 כתב:
my man כתב:וואו. הולך לערוך על זה דיון כיתתי..

דיון מעמיק ומקיף שמייד לאחריו תחזרו לשיעור הגמרא
ודיון על למה יזמות משחיתה את הנפש
מאיפה הבאת את זה?
בדיוק יצאתי מישיבה על הנושא שהולכים להביא סדרת שיעורים/סדנאות על יזמות/ התנהלות פיננסי/ וכדו'

Re: בארץ V8

הודעהפורסם: 02 ספטמבר 2019, 14:14
על ידי my man
Holiday_Armadillo כתב:אוי זה מזעזע
מה מזעזע?

Re: בארץ V8

הודעהפורסם: 02 ספטמבר 2019, 14:57
על ידי MTA2311
my man כתב:
MTA2311 כתב:
my man כתב:וואו. הולך לערוך על זה דיון כיתתי..

דיון מעמיק ומקיף שמייד לאחריו תחזרו לשיעור הגמרא
אתה מוזמן..

וכן איפשהו במעבר בין היסודי לתיכון מאבדים את הקסם הזה..

אני עושה כל שביכולתי לגשר על הפער אבל אני בורג כל כך קטן במערכת..


לצורך העניין כחלק מיחידת הבגרות של תלמידיי בשנה שעברה בניתי להם חדר בריחה שלעבור אותו היתה המשימה המרכזית של הבגרות שלהם

מערכת החינוך בארץ באופן כללי היא כושלת, וזה מתחיל בזה שיש מעט מאוד מורים איכותיים במערכת.

אצלכם דווקא אחוז המורים האיכותיים גבוה יותר, כי יש תחושת שליחות בחינוך, אבל חלק לא קטן מהתכנים הוא בעייתי.

Re: בארץ V8

הודעהפורסם: 02 ספטמבר 2019, 14:57
על ידי MTA2311
my man כתב:
Holiday_Armadillo כתב:אוי זה מזעזע
מה מזעזע?

עזוב אותה היא סתם ממורמרת

Re: בארץ V8

הודעהפורסם: 02 ספטמבר 2019, 15:00
על ידי Holiday_Armadillo
MTA2311 כתב:
my man כתב:
Holiday_Armadillo כתב:אוי זה מזעזע
מה מזעזע?

עזוב אותה היא סתם ממורמרת
זה לא סותר

Re: בארץ V8

הודעהפורסם: 02 ספטמבר 2019, 15:03
על ידי Jack55
A.Parker כתב:מרשים מאוד. לא רק בשינוי התודעה של שיעורים שניתנו להם שמות אחרים, אלא בעיקר על שיעורים מעשירים כמו יזמות, צרכנות נבונה ומיידפולנס. השאלה כמה זה שונה באמת או שסתם הדביקו פה שמות שונים לאותו תוכן.

אני יכול להגיד לך שבגדול כרגע זה ממש חרטא, מערכת החינוך נוראית.
גורמים לנו להקיא חומר ומפוצצים אותנו בטונות של נושאים בכמה מקצועות במקביל, זה בלתי נסבל.
לא באמת לומדים בשביל ללמוד ובשביל שזה יעזור לנו בחיים, אלא אתה רק מקיא חומר ואחריי הבחינה\מבחן\בגרות אתה שוכח הכל.
סתם לצורך העניין, הממוצע הארצי בבחינות הבגרות בלשון הוא מתחת ל65 אם אני לא טועה.

Re: בארץ V8

הודעהפורסם: 02 ספטמבר 2019, 15:04
על ידי my man
MTA2311 כתב:
my man כתב:
MTA2311 כתב:
my man כתב:וואו. הולך לערוך על זה דיון כיתתי..

דיון מעמיק ומקיף שמייד לאחריו תחזרו לשיעור הגמרא
אתה מוזמן..

וכן איפשהו במעבר בין היסודי לתיכון מאבדים את הקסם הזה..

אני עושה כל שביכולתי לגשר על הפער אבל אני בורג כל כך קטן במערכת..


לצורך העניין כחלק מיחידת הבגרות של תלמידיי בשנה שעברה בניתי להם חדר בריחה שלעבור אותו היתה המשימה המרכזית של הבגרות שלהם

מערכת החינוך בארץ באופן כללי היא כושלת, וזה מתחיל בזה שיש מעט מאוד מורים איכותיים במערכת.

אצלכם דווקא אחוז המורים האיכותיים גבוה יותר, כי יש תחושת שליחות בחינוך, אבל חלק לא קטן מהתכנים הוא בעייתי.

אז אנחנו מסכימים על הרוב..

לגבי התכנים- מניח שזה עניין של תפיסות עולם גם...(אם כי לא יפתיע אותי לראות שגם על חלק מהתכנים אנחנו נסכים שהם "בעייתיים)

Re: בארץ V8

הודעהפורסם: 02 ספטמבר 2019, 15:05
על ידי my man
Jack55 כתב:
A.Parker כתב:מרשים מאוד. לא רק בשינוי התודעה של שיעורים שניתנו להם שמות אחרים, אלא בעיקר על שיעורים מעשירים כמו יזמות, צרכנות נבונה ומיידפולנס. השאלה כמה זה שונה באמת או שסתם הדביקו פה שמות שונים לאותו תוכן.

אני יכול להגיד לך שבגדול כרגע זה ממש חרטא, מערכת החינוך נוראית.
גורמים לנו להקיא חומר ומפוצצים אותנו בטונות של נושאים בכמה מקצועות במקביל, זה בלתי נסבל.
לא באמת לומדים בשביל ללמוד ובשביל שזה יעזור לנו בחיים, אלא אתה רק מקיא חומר ואחריי הבחינה\מבחן\בגרות אתה שוכח הכל.
סתם לצורך העניין, הממוצע הארצי בבחינות הבגרות בלשון הוא מתחת ל65 אם אני לא טועה.

זה גם רוב מה שהיה בתקופתי..

Re: בארץ V8

הודעהפורסם: 02 ספטמבר 2019, 15:06
על ידי Jack55
my man כתב:
Jack55 כתב:
A.Parker כתב:מרשים מאוד. לא רק בשינוי התודעה של שיעורים שניתנו להם שמות אחרים, אלא בעיקר על שיעורים מעשירים כמו יזמות, צרכנות נבונה ומיידפולנס. השאלה כמה זה שונה באמת או שסתם הדביקו פה שמות שונים לאותו תוכן.

אני יכול להגיד לך שבגדול כרגע זה ממש חרטא, מערכת החינוך נוראית.
גורמים לנו להקיא חומר ומפוצצים אותנו בטונות של נושאים בכמה מקצועות במקביל, זה בלתי נסבל.
לא באמת לומדים בשביל ללמוד ובשביל שזה יעזור לנו בחיים, אלא אתה רק מקיא חומר ואחריי הבחינה\מבחן\בגרות אתה שוכח הכל.
סתם לצורך העניין, הממוצע הארצי בבחינות הבגרות בלשון הוא מתחת ל65 אם אני לא טועה.

זה גם רוב מה שהיה בתקופתי..

וזה נורא, יש ביקורת רעה מאוד על המערכת החינוך (אפילו מצד המורים שלי) כבר הרבה מאוד זמן ולא עושים עם זה כלום.
מתישהו זה יהיה חייב להשתנות, כי כרגע רק גורמים לנו להקיא את החומר מבלי ללמוד אותו באמת.

Re: בארץ V8

הודעהפורסם: 02 ספטמבר 2019, 15:37
על ידי MTA2311
my man כתב:
MTA2311 כתב:
my man כתב:
MTA2311 כתב:
my man כתב:וואו. הולך לערוך על זה דיון כיתתי..

דיון מעמיק ומקיף שמייד לאחריו תחזרו לשיעור הגמרא
אתה מוזמן..

וכן איפשהו במעבר בין היסודי לתיכון מאבדים את הקסם הזה..

אני עושה כל שביכולתי לגשר על הפער אבל אני בורג כל כך קטן במערכת..


לצורך העניין כחלק מיחידת הבגרות של תלמידיי בשנה שעברה בניתי להם חדר בריחה שלעבור אותו היתה המשימה המרכזית של הבגרות שלהם

מערכת החינוך בארץ באופן כללי היא כושלת, וזה מתחיל בזה שיש מעט מאוד מורים איכותיים במערכת.

אצלכם דווקא אחוז המורים האיכותיים גבוה יותר, כי יש תחושת שליחות בחינוך, אבל חלק לא קטן מהתכנים הוא בעייתי.

אז אנחנו מסכימים על הרוב..

לגבי התכנים- מניח שזה עניין של תפיסות עולם גם...(אם כי לא יפתיע אותי לראות שגם על חלק מהתכנים אנחנו נסכים שהם "בעייתיים)

אתה מרגיש שבוגר ישיבה תיכונית מוכן היום לחיים בחברה מודרנית?

Re: בארץ V8

הודעהפורסם: 02 ספטמבר 2019, 16:16
על ידי A.Parker
Jack55 כתב:
A.Parker כתב:מרשים מאוד. לא רק בשינוי התודעה של שיעורים שניתנו להם שמות אחרים, אלא בעיקר על שיעורים מעשירים כמו יזמות, צרכנות נבונה ומיידפולנס. השאלה כמה זה שונה באמת או שסתם הדביקו פה שמות שונים לאותו תוכן.

אני יכול להגיד לך שבגדול כרגע זה ממש חרטא, מערכת החינוך נוראית.
גורמים לנו להקיא חומר ומפוצצים אותנו בטונות של נושאים בכמה מקצועות במקביל, זה בלתי נסבל.
לא באמת לומדים בשביל ללמוד ובשביל שזה יעזור לנו בחיים, אלא אתה רק מקיא חומר ואחריי הבחינה\מבחן\בגרות אתה שוכח הכל.
סתם לצורך העניין, הממוצע הארצי בבחינות הבגרות בלשון הוא מתחת ל65 אם אני לא טועה.

אני לא רואה בעיה רצינית בדרך הלמידה הזאת ולא מבין את אלה שמתלוננים. שינון זה פחות או יותר הדרך ללמוד חומר חדש ואתה "תקיא" את החומר גם באוניברסיטה. זה שלא זוכרים את רוב החומר אחר כך זו בעיה אחרת, אבל ללמוד את החומר ולענות עליו אחר כך במבחן זו הדרך ללמוד ולבחון אותך על החומר. אני מפרש את התלונות האלה של תלמידים והוריהם בשנים האחרונות בעיקר כרמת פינוק כללית שעלתה בעשור האחרון בכל התחומים אצל ילדים (כשהאחריות מוטלת על אותם הורים שמחנכים אותם לזה), וחינוך זה רק אחד מהם. אנשים מצפים שחווית הלימוד תהיה קסומה וללא קשיים. אפשר לחשוב כבר כמה סבל יש בבתי הספר והתיכונים.

הדבר העיקרי שהייתי משנה זה להרחיב בתיכון את המגמות השונות ולהעמיק אותן, הן בתוכן והן במספר השעות. כלומר, להפוך את המגמות למעין "בית ספר מקצועי" בו התלמיד בוחר תחום שמעניין אותו ומקבל כלים מעשיים או לימודיים ברמה שתקרב אותו מאוד לעבודה/למידה של אותו תחום לאחר התיכון.

בכל מקרה, אני התכוונתי שאולי נתנו פה שמות חדשים ומרשימים יותר לשיעורים שכבר היו קיימים פחות או יותר, או שהכותרות שלהם לא מעידות על תוכן השיעור בפועל.