המשחק הקרוב: הפועל גליל עליון נגד מכבי Playtika ת"א, 30 במרץ, שבת, 21:10


מחירי המנויים והקשר לתקציב הקבוצה

מחירי המנויים והקשר לתקציב הקבוצה

הודעהעל ידי LIAV10 » 31 דצמבר 2013, 21:59

היי שי,

רציתי לשאול האם אתה מודע למחירי הכרטיסים והמנויים של מגוון הקבוצות ביורוליג (בערך), בעיקר מבין הקבוצות הגדולות עם התקציבים הגדולים.
אני שואל את זה בגלל שאנחנו משלמים מחירים מטורפים שקשה לי להאמין שאוהדי קבוצות אחרות משלמים, אבל נו, מילא, הבעיה הגדולה יותר מבחינתי שאני לא בדיוק מרוצה מההשקעה הכספית של ההנהלה בקבוצה בלשון המעטה (אני אישית רואה קשר ישיר בין הכסף שמשלם האוהד לבין הכסף שאותו אוהד מצפה שישקיעו בסגל).
מאוד מאכזב אותי שאנחנו משלמים את אחד המנויים היקרים באירופה אם לא היקר מבניהם ולא ממש מקבלים תמורה שאנו ראויים לה, לדעתי אפילו לא בטופ 10 בתקציב הקבוצה באירופה.
בנוסף העלויות היקרות עלולות להשפיע על "איכות" הקהל, לא כולם יכולים להשקיע, ונוצר מצב שמגיעים אנשים אמידים שלא ממש אכפת להם מהקבוצה (באו לראות ולהראות בעיקר) וזה משפיע על רמת הקבוצה והתמיכה שהשחקנים מקבלים ואני אישית כבר סובל שנים מהקהל מסביבי שלא מוכן לקבל את העובדה שאני מעודד ועומד לפעמים ומסתיר להם.

בנוסף עוד שאלה קטנה בנוגע לבניית קבוצה, מה לדעתך יעיל יותר, להביא שחקנים מוכרים (ודי בינוניים בשל העלויות שמוכנים להשקיע) שיודע פחות או יותר מה יקבלו מהם, שהיתרונות וחסרונות שלהם ידועים ואז לנסות לאזן בעזרת שאר השחקנים בקבוצה או ללכת על שחקנים ללא ניסיון באירופה, בעיקר כאלה שלא הצליחו בNBA או עברו בעבר פציעה שדי ברור שהם יותר מוכשרים אבל הם הרבה יותר בגדל הימור? (מדבר בעיקר על עמדות 2,3,4 שבהן יותר כדאי להמר, מבחינתי עמדות הרכז והסנטר הן באנקר)

תודה.
תמונה
יאללה הביתה.
כולם.
סמל אישי של המשתמש
LIAV10
 
הודעות: 27771
הצטרף: 09 ספטמבר 2011, 10:34
מיקום: הר הבית



Re: מחירי המנויים והקשר לתקציב הקבוצה

הודעהעל ידי האוזמן » 07 ינואר 2014, 22:55

לא מבין יותר מדי בעניין מחירי המנויים. כן יודע שאם בעבר הייתה התנפלות על כל כרטיס פנוי, היום זה ממש לא כל כך אטרקטיבי.

לגבי השאלה השניה, אני לא חושב שצריך לחפש כאן שבלונות. גוטוגאי אחד, משלימים טובים וקשוחים, שחקן מטרה בצבע, אתלטיות - והכל יהיה בסדר.
האוזמן
 
הודעות: 110
הצטרף: 31 דצמבר 2013, 21:40


חזור אל שי האוזמן מתארח בצהבת

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד