המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
הוא לא צריך לשחקיוסי22 כתב:לא מבין את הטענות לוויבלקין, תגידו תודה שהוא משחק פצוע .

שמואל1 כתב:הוא לא צריך לשחקיוסי22 כתב:לא מבין את הטענות לוויבלקין, תגידו תודה שהוא משחק פצוע .

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot], מרסר, עידן ו־7 אורחים