המשחק הקרוב: הפועל גליל עליון נגד מכבי Playtika ת"א, 30 במרץ, שבת, 21:10


מחשבות לקראת עונת 2020/21

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

הודעהעל ידי שמוליק » 02 מרץ 2020, 20:51

Jack55 כתב:
Cobra כתב:אתם כבר חושבים על סגלים לעונה הבאה?

אני לא יודע אם אפשר לחשוב על סגל מסוים שכולל שמות של שחקנים חדשים אבל כן אפשר לאט לאט להתחיל לחבר את הפאזל ולהסתכל על התמונה של מה שיהיה פה בקיץ.

הסגל המלא הנוכחי נראה ככה :
1. וולטרס, ג'קסון, דיבה.
2. ווילבקין, דורסי, כהן.
3. בראיינט, זוסמן, אבדיה.
4. כספי, אייסי, קלויארו, כהן.
5. בלאק, האנטר, ריינולדס, סטודמאייר.
11 זרים + 6 ישראלים (18 שחקנים בסה"כ).

במצב האידיאלי והריאלי הסגל של מכבי בעונה הבאה יהיה בנוי מ8 זרים ו6 ישראלים, כ14 שחקנים.
כרגע אתה יודע שיש כבר 6 שחקנים שישארו באופן וודאי וסופי בעונה הבאה והם ווילבקין, האנטר, זוסמן, כספי, בראיינט ודיבה (בראיינט עם יציאה לNBA, לדעתי אין סיכוי אמיתי שיקבל חוזה בNBA ולכן אפשר להחשיב אותו כאחד שיישאר).
על פי כל הפרסומים גם אייסי וכהן צפויים להישאר, כהן בסבירות יותר גבוהה אבל גם ישנם המון דיווחים בשבועות האחרונים שבמכבי רוצים וגם מאמינים שאייסי ישאר, בעיניי אם לא יקרה משהו חריג הוא גם ימשיך איתנו.

בנוגע לאלה שיעזבו, אז קודם כל אתה יודע שיש אחד שבוודאות לא יישאר פה וזה אבדיה.
אפשר להעריך שכמובן גם ריינולדס וג'קסון לא ישארו פה, ושאם לא יצליחו לאזרח את כהן אז ככל הנראה ישאילו אותו הוא ינסו להיפטר מהחוזה שלו, אבל בינתיים נשים אותו בצד.
עם אמארה אני עדיין לא יודע מה יעשו, אם יצליחו לסגור איתו על חוזה יותר נמוך בעיניי אין שום סיבה שלא ימשיך פה, לליגה הוא חתיכת נכס ויכול לתת חופשי דקות מנוחה ל2 הסנטרים המובילים, והוא גם ישראלי שיכול לתת כמה דקות של נוכחות ביורוליג, כרגע הוא בסימן שאלה.

אז בעצם אנחנו נשארים עם עוד 4 שחקנים שאין לדעת מה יהיה איתם ואלה דורסי, קלויארו, וולטרס ובלאק.
דורסי - אם ימשיך ביכולת הטובה שלו ויראה יציבות עד סוף העונה אני מאמין שבמכבי ינסו לסגור איתו חוזה לפחות לעוד עונה אחת.
קלויארו - לדעתי במכבי מנסים לסמן את הדרך שלו החוצה לדעתי, אם פורסם שבמכבי מחפשים עוד שחקן לעמדה 4 בנוסף לניסיון הישארות של אייסי זה כנראה אומר שלקלויארו כבר לא יהיה פה מקום, אני מקווה שאני טועה אבל ככה זה נראה לי.
וולטרס - מצד אחד גמר את העונה וכשיחזור זה יהיה אחריי תקופה ארוכה של חצי עונה בחוץ, מצד שני השכר שלו נמוך והתרומה שלו הייתה מצוינת העונה, לכן או שיאלצו להיפרד ממנו בעקבות הפציעה, או שינסו לחפש רכז מוביל וישאירו את וולטרס כגיבוי מהספסל בשכר נוח.
בלאק - לדעתי הוא השחקן עם הסיכויים הכי גבוהים להישאר מתוך הארבעה בעיקר בגלל החוזה הגדול שיש לו, אבל מצד שני הוא לא צפוי לחזור העונה וגם הוא כשיחזור זה יהיה לאחר תקופה היעדרות מאוד ארוכה ועם פציעה שעלולה להמשיך להשבית אותו גם בהמשך.

אם אתה שואל אותי, בעיניי כאשר נגיע לקיץ ונתחיל לבנות את הסגל ככה הוא יראה :
1. X, ????, דיבה.
2. ווילבקין, דורסי\X ,X.
3. בראיינט, כספי, זוסמן.
4. X/(ליף??), אייסי, כהן.
5. בלאק, האנטר, אמארה.

2 סימני השאלה שלי שאני אישית עדיין לא יודע מה יהיה איתם הם וולטרס ודורסי, אגב בעיניי אם ניתן לאזרח את דורסי בקיץ זה MUST להשאיר אותו, פה אין שאלה בכלל.

בנוסף בלאק ואמארה ישארו ויסגרו את עמדה 5 יחד עם האנטר שכבר חתום, קשה לי מאוד להאמין שלא ישאירו את בלאק כאשר יש לו חוזה מובטח של 1.5 מיליון, ובנוגע לאמארה זאת סתם הערכה אישית שלי שיכולה לעזור מאוד וגם למנוע עומס ופציעות.
עמדה 3 תהייה מורכבת מבראיינט וזוסמן שיובילו אותה יחד עם כספי שינוע בין 3-4, איך לא יהיה באמת שחקן שיהיה ניתן לבנות עליו לאורך העונה ולכן :
השחקן בX בעמדה 4 יהיה שחקן שיכול לשחק גם בעמדה 3 וגם בעמדה 4, סטייל פאפאניקולאו. או לחילופין ליף שיהיה מתאזרח ובעצם יחסוך למכבי עוד מקום של זר בסגל.

עם עמדה 1-2 אין לי שום מושג או כיוון מה יעשו, זה הכל תלוי בהאם משאירים את וולטרס ומה נסגר עם דורסי (איזרוח? הארכת חוזה?).
אולי יחליטו להיפרד מוולטרס ולנסות להחתים רכז אחר שיוכל לשחק לצידו של ווילבקין, או לחילופין להשאיר את וולטרס בשכר הנמוך שלו ולהחתים עוד רכז זר שישחק לצידו.
בנוגע לX הנוסף בעמדה 2, אני לא יודע מי זה יהיה אבל מישהו צריך להשלים את המקום הזה, האופציה הכי טובה שתחסוך ממכבי הרבה כאב ראש וכסף זה אזרוח של סנדי כהן כמובן, נקווה שזה יקרה בקיץ.

קלויארו אחד השחקנים האהובים עליי העונה ואחד השחקנים שאני הכי רוצה שיישארו, אבל לצערי אם באמת בונים על הישארות של אייסי + החתמה של זר לעמדה 4 אז קשה לי מאוד לראות איפה הוא נכנס בכל המשוואה הזאת.
הכיוון היחידי שאני עוד איכשהו חושב עליו זה החתמה של ליף\אזרוח של דורסי שתפנה מקום בסגל לעוד זר או כמובן מצב שבו אייסי לא נישאר ואז משאירים את קלויארו במקומו.

מעדיף את ווייטי על אמרה כסנטר ישראלי. מעט צעיר יותר, חוסם, שחקן התקפה סולידי.
לא חסר לנו פאוורד? האם הסיבה לכך היא שיש לנו הנעלה שלא מסוגלת להכניס יד לכיס? שמסתתרת מאחורי "תקציב מאוזן" סטייל נס ציונה? לא הגיע הזמן שישחררו לנו את חיבוק הדוב של הלא יוצלחים האלה? לא הגיע הזמן שהגייט יראה להם את הדלת החוצה?
שמוליק
 
הודעות: 1975
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:32



Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

הודעהעל ידי Cobra » 02 מרץ 2020, 21:02

לדעתי לא צריך להשאיר את בלאק ואני חושב שהם צריכים להיפטר מהחוזה בדרך כלשהי , לגבי אייסי אני לא חושב שהתרומה שלו מצדיקה את הישארות שלו פה , ודורסי הוא סימן השאלה הגדול ביותר מכיוון שכאשר הוא מגיע למשחקים חובה להשאיר אותו אבל אני מרגיש שאחרי כל משחק טוב הוא נתן כמה רעים ולכן אם הוא לא יראה יציבות עד סוף העונה לא צריך להשאיר אותו , מאוד הייתי רוצה שקלויארו ישאר אבל לצערי זה לא ככל הנראה לא יקרה , וולטרס נתן תרומה נהדרת שהוא שיחק אבל לדעתי לא יקחו את הסיכון איתו , ולגבי כספי לא חושב שכדאי להכליל אותו כי גם אם הוא ישאר הוא יפצע לאחר כמה מחזורים שנה הבאה ויגמור את השנה .
כך אני הייתי רואה את הסגל לשנה הבאה :
1. X, דיבה
2. ווילבקין , X ,X
3. פאפאניקולאו? , בראיינט, זוסמן
4. X, ליף? , כהן
5. X, האנטר , אמארה
לגבי מחליפים לאיקסים שרשמתי , בעמדה 1 אין לי רעיונות כרגע , בעמדה שתיים כמחליף לווילבקין אני רואה את מרקוס פוסטר מחולון כפוטנציאל נהדר לשנה הבאה , צעיר , זול , והפוטנציאל שלו לדעתי לא פחות משל דורסי , כמובן שכל זה במידה ודורסי לא יראה יציבות , האיקס השני בעמדה שתיים סנדי כהן אם יקבל אזרחות ואם לא יקבל אז ישראלי שיוכל להיות טוב בליגה אולי יפתח זיו , האיקס בעמדה ארבע זה כתחליף לכספי והייתי שמח לראות את אנתוני גיל מחימקי שיכול להתאים לנו ולהיות נהדר , וליף זה כסימן שאלה עם אייסי , בעמדה חמש האיקס זה תחליף לבלאק והייתי שמח לראות את פורייה מבוסטון שלא מקבל דקות כל כך השנה , למרות שהוא יקר , וגם דובליביץ מולנסיה הייתי רוצה לראות כאן .
Cobra
 
הודעות: 684
הצטרף: 05 דצמבר 2019, 14:27

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

הודעהעל ידי Bluesman » 02 מרץ 2020, 21:19

Cobra כתב:לדעתי לא צריך להשאיר את בלאק ואני חושב שהם צריכים להיפטר מהחוזה בדרך כלשהי , לגבי אייסי אני לא חושב שהתרומה שלו מצדיקה את הישארות שלו פה , ודורסי הוא סימן השאלה הגדול ביותר מכיוון שכאשר הוא מגיע למשחקים חובה להשאיר אותו אבל אני מרגיש שאחרי כל משחק טוב הוא נתן כמה רעים ולכן אם הוא לא יראה יציבות עד סוף העונה לא צריך להשאיר אותו , מאוד הייתי רוצה שקלויארו ישאר אבל לצערי זה לא ככל הנראה לא יקרה , וולטרס נתן תרומה נהדרת שהוא שיחק אבל לדעתי לא יקחו את הסיכון איתו , ולגבי כספי לא חושב שכדאי להכליל אותו כי גם אם הוא ישאר הוא יפצע לאחר כמה מחזורים שנה הבאה ויגמור את השנה .
כך אני הייתי רואה את הסגל לשנה הבאה :
1. X, דיבה
2. ווילבקין , X ,X
3. פאפאניקולאו? , בראיינט, זוסמן
4. X, ליף? , כהן
5. X, האנטר , אמארה
לגבי מחליפים לאיקסים שרשמתי , בעמדה 1 אין לי רעיונות כרגע , בעמדה שתיים כמחליף לווילבקין אני רואה את מרקוס פוסטר מחולון כפוטנציאל נהדר לשנה הבאה , צעיר , זול , והפוטנציאל שלו לדעתי לא פחות משל דורסי , כמובן שכל זה במידה ודורסי לא יראה יציבות , האיקס השני בעמדה שתיים סנדי כהן אם יקבל אזרחות ואם לא יקבל אז ישראלי שיוכל להיות טוב בליגה אולי יפתח זיו , האיקס בעמדה ארבע זה כתחליף לכספי והייתי שמח לראות את אנתוני גיל מחימקי שיכול להתאים לנו ולהיות נהדר , וליף זה כסימן שאלה עם אייסי , בעמדה חמש האיקס זה תחליף לבלאק והייתי שמח לראות את פורייה מבוסטון שלא מקבל דקות כל כך השנה , למרות שהוא יקר , וגם דובליביץ מולנסיה הייתי רוצה לראות כאן .

דורסי מפגין בינתיים יכולת קלאצ'. הוא גם שומר טוב. וגם כבר במערכת. פוסטר הוא חלק מקבוצת האין הגנה של חולון. לא מתלהב. דובלביץ יישאר בוולנסיה. הייתי שמח לגיל אבל הוא פציע ועם המזל שלנו ייפצע לכל העונה. אולי היקס. יחד עם ליף. בסנטר זו בעיה. לא נראה לי שפוריה יבוא. צריך יהיה לעבוד קשה. כנל לגבי הרכז. מה שמסבך את העסק זה איך תיגמר העונה הזו. כי אם יגיעו להישגים זה יסייע בהבאת שחקנים טובים (לטעמי העונה כבר צברה לנו נקודות זכות) אבל ספק אם העונה הזו תבוא לסיום ספורטיבי לאור הקורונה
Bluesman
 
הודעות: 1041
הצטרף: 26 ספטמבר 2019, 23:24

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

הודעהעל ידי felix_r » 02 מרץ 2020, 21:23

שמוליק כתב:
felix_r כתב:
שמוליק כתב:
felix_r כתב:פאפאניקולאו לא רק יכול לשחק 3, אלא זאת העמדה שבא הוא משחק כל הזמן.

בכל מקרה, גם אני לא הייתי מביא אותו

ג'רמאר גאלי עדיף בכל היבט בעמדה 3 ועוד לא דיברתי על לוציץ'


גאלי עושה מספרים נהדרים העונה, אבל קשה לדעת האם גאלי יכול להפגין יכולת גבוהה ברמת היורוליג. הוא יהיה בן 29 בעוד עשרה ימים, אבל עד לרגע זה לא הופיע בשום קבוצה רצינית.

לפני העונה הזאת בגלבוע, גאלי שיחק עונה ברעננה בליגה הלאומית , ולפני זה 4 עונות רצופות בפאקינג לוקסמבורג בקבוצה שאין לה אפילו ערך בויקיפדיה!

כמו בריאנט וכמו רבים לפניו, הוא יכול להיות השחקן התורן מתחת לפנס שיכול לתת כאן 4 עונות מעולות בשכר נמוך.


באמת? אפילו לא קרוב. אלייז'ה בריאנט בן 29 ו שיחק 4 שנים בלוקסמבורג? נו באמת! בריאנט בן 24. העונה באילת הייתה הראשונה שלו מחוץ לקולג'.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 49236
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

הודעהעל ידי Hujirat » 02 מרץ 2020, 22:07

למישהו יש רשמים על ההגנה של אוסטין הולינס?
בקבוצה יותר מאוזנת הוא יכול להיות נשק רציני מהספסל
חושב שיש לו חוזה לשנתיים אבל אם הם לא יהיו ביורוליג הוא לא יהיה שם
Hujirat
 
הודעות: 572
הצטרף: 18 יוני 2019, 13:34

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

הודעהעל ידי Cobra » 02 מרץ 2020, 22:40

Bluesman כתב:
Cobra כתב:לדעתי לא צריך להשאיר את בלאק ואני חושב שהם צריכים להיפטר מהחוזה בדרך כלשהי , לגבי אייסי אני לא חושב שהתרומה שלו מצדיקה את הישארות שלו פה , ודורסי הוא סימן השאלה הגדול ביותר מכיוון שכאשר הוא מגיע למשחקים חובה להשאיר אותו אבל אני מרגיש שאחרי כל משחק טוב הוא נתן כמה רעים ולכן אם הוא לא יראה יציבות עד סוף העונה לא צריך להשאיר אותו , מאוד הייתי רוצה שקלויארו ישאר אבל לצערי זה לא ככל הנראה לא יקרה , וולטרס נתן תרומה נהדרת שהוא שיחק אבל לדעתי לא יקחו את הסיכון איתו , ולגבי כספי לא חושב שכדאי להכליל אותו כי גם אם הוא ישאר הוא יפצע לאחר כמה מחזורים שנה הבאה ויגמור את השנה .
כך אני הייתי רואה את הסגל לשנה הבאה :
1. X, דיבה
2. ווילבקין , X ,X
3. פאפאניקולאו? , בראיינט, זוסמן
4. X, ליף? , כהן
5. X, האנטר , אמארה
לגבי מחליפים לאיקסים שרשמתי , בעמדה 1 אין לי רעיונות כרגע , בעמדה שתיים כמחליף לווילבקין אני רואה את מרקוס פוסטר מחולון כפוטנציאל נהדר לשנה הבאה , צעיר , זול , והפוטנציאל שלו לדעתי לא פחות משל דורסי , כמובן שכל זה במידה ודורסי לא יראה יציבות , האיקס השני בעמדה שתיים סנדי כהן אם יקבל אזרחות ואם לא יקבל אז ישראלי שיוכל להיות טוב בליגה אולי יפתח זיו , האיקס בעמדה ארבע זה כתחליף לכספי והייתי שמח לראות את אנתוני גיל מחימקי שיכול להתאים לנו ולהיות נהדר , וליף זה כסימן שאלה עם אייסי , בעמדה חמש האיקס זה תחליף לבלאק והייתי שמח לראות את פורייה מבוסטון שלא מקבל דקות כל כך השנה , למרות שהוא יקר , וגם דובליביץ מולנסיה הייתי רוצה לראות כאן .

דורסי מפגין בינתיים יכולת קלאצ'. הוא גם שומר טוב. וגם כבר במערכת. פוסטר הוא חלק מקבוצת האין הגנה של חולון. לא מתלהב. דובלביץ יישאר בוולנסיה. הייתי שמח לגיל אבל הוא פציע ועם המזל שלנו ייפצע לכל העונה. אולי היקס. יחד עם ליף. בסנטר זו בעיה. לא נראה לי שפוריה יבוא. צריך יהיה לעבוד קשה. כנל לגבי הרכז. מה שמסבך את העסק זה איך תיגמר העונה הזו. כי אם יגיעו להישגים זה יסייע בהבאת שחקנים טובים (לטעמי העונה כבר צברה לנו נקודות זכות) אבל ספק אם העונה הזו תבוא לסיום ספורטיבי לאור הקורונה

אומנם פוסטר מהאין הגנה של חולון אבל גם בראיינט הגיע כשומר לא טוב והשנה הוא שומר , חושב שיכול לקרות אותו דבר עם פוסטר
Cobra
 
הודעות: 684
הצטרף: 05 דצמבר 2019, 14:27

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

הודעהעל ידי Jack55 » 02 מרץ 2020, 22:44

אגב זה מה שמכבי אמורה לקבל על אבדיה, יכול לעזור בתקציב השחקנים.
מכבי ת"א מגיעה לעולם העסקים האמריקאי עם לא מעט ניסיון - זכר לעסקת דראגן בנדר - מה שהביא אותה להחתים את אבדיה על חוזה עד 2023 מבעוד מועד. וכיוון שהם קשורים איתו בחוזה - בהנחה שהסיכויים שהוא ימומש עד לסיומו נמוכים עד לא קיימים - האינטרס של הצהובים הוא שאבדיה יבחר כמה שיותר גבוה בדראפט. למה? מהסיבה הפשוטה שחוזה מובטח וביקוש גבוה יבטיחו כמעט ודאית את תשלום הביי-אאוט של אבדיה, שעומד על כמיליון דולר. 650 אלף דולר מקופת המועדון שיזכה בו, ו-350 אלף דולר ממשכורתו העתידית של הנער.
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Jack55
 
הודעות: 19887
הצטרף: 26 אוקטובר 2017, 00:32

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

הודעהעל ידי MTAbasket » 02 מרץ 2020, 22:56

אני רואה את הסגל פחות או יותר ככה:
1. ??, X, דיבה
2. סקוטי, בראיינט
3. X, זוסמן, סנדי??, (כספי*)
4. ליף??, אייסי(??)/X, כהן (כספי*)
5. בלאק(??)/X, האנטר, וויטי (אם יתאזרח)

בעמדה 1 כרגע אין לי מועמדים לרכז הראשון. אני שם עין על וולדן ואולי הוא יכול להיות המחליף טוב לעונה הבאה

בעמדה 3 יש 2 שמות מובילים: ג'סטין אנדרסון (הלוואי שיגיע- לדעתי מכבי חייבת לחטוף אותו בקיץ) וקאליניץ'. שמות נוספים שיכולים להתאים לדעתי: אולנובס, ואבאלדה, שניהם כבר שנים משחקים במולדתם וקשה לי לראות אותם עוזבים את המקום הנוח שלהם, אבל הם עדיין אופציות.

בעמדה 4- הייתי שמח מאוד לראות פה את ליף בעונה הבאה, מעבר לזה שהוא ישראלי, אני חושב שהוא שחקן נהדר. לגבי המחליף, אייסי לא מרשים במיוחד אבל לפי הבנתי הוא שחקן חדר הלבשה ודבק בקבוצה ולכן אם יסכים להפחית מעט משכרו אני מוכן לקבל אותו בסגל שלי, אופצייה מעניינת במקומו לדעתי הוא ראשון תומאס, ויש עוד כמה שמות מעניינים בעמדה הזאת של ה3-4-5.
כהן יישאר וזה מצוין כי הוא נכס

בעמדה 5- לא הייתי משאיר את בלאק כי אני מאמין שגם אם הוא יחזור בעונה הבאה אנחנו מהר מאוד נפגוש את פציעת הסחוס בשנית, אופציות מעניינות במקומו: גרג מונרו, וג'קירי. וויטי יכול להיות גיבוי ישראלי נהדר והוא צריך להיות פה בעונה הבאה אם יהיה לו דרכון כחול.

כספי*- לא בונה עליו והוא מבחינתי יכול להיות רק בונוס לסגל

**- במידה ודורסי מקבל אזרחות הוא צריך להישאר פה, אם לא הוא יצטרך להוכיח שיש לו מקום פה בעונה הבאה

דעתכם??
MTAbasket
 
הודעות: 1568
הצטרף: 01 אוקטובר 2019, 11:43

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

הודעהעל ידי oferkm8 » 03 מרץ 2020, 14:13

סנדי כהן לא יקבל אזרחות. בטוח שמכבי עשו כל מה שאפשר אבל לא הצליחו אז כנראה אי אפשר לתת לו
לגבי דורסי- הוא לא רוצה אזרחות כי הוא רוצה לשמור על האזרחות היוונית שלו
כבר דיברו איתו על זה בתחילת השנה
כספי ובלאק גמורים
או לפחות פציעים ברמה של אולי ישחקו רבע מכמות המשחקים
אלו נקודות הפתיחה של שנה הבאה
oferkm8
 
הודעות: 16
הצטרף: 10 דצמבר 2019, 10:47

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

הודעהעל ידי Gevaudan » 03 מרץ 2020, 15:29

oferkm8 כתב:סנדי כהן לא יקבל אזרחות. בטוח שמכבי עשו כל מה שאפשר אבל לא הצליחו אז כנראה אי אפשר לתת לו
לגבי דורסי- הוא לא רוצה אזרחות כי הוא רוצה לשמור על האזרחות היוונית שלו
כבר דיברו איתו על זה בתחילת השנה
כספי ובלאק גמורים
או לפחות פציעים ברמה של אולי ישחקו רבע מכמות המשחקים
אלו נקודות הפתיחה של שנה הבאה

העניין עם סנדי כהן נתקע בגלל הבחירות שתוקעות את הממשלה בתקופת מעבר, והיא לא נוטה לאשר אזרחויות בזמן כזה. אני מאמין שבקיץ, בהנחה ויתייצב המצב, הוא יקבל אזרחות יחד עם וויטי (לעניות דעתי טרם אוזרח)
Gevaudan
 
הודעות: 124
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

הודעהעל ידי Jack55 » 03 מרץ 2020, 20:22

על פי הכתב של ONE, מכבי מאוד מעוניינים לראות את זיזיץ' משחק עבורם אך קודם כל הוא צריך להיות שחקן חופשי בקיץ.
https://twitter.com/MosesB1/status/1234 ... 28768?s=20
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Jack55
 
הודעות: 19887
הצטרף: 26 אוקטובר 2017, 00:32

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

הודעהעל ידי MTAbasket » 03 מרץ 2020, 21:25

Jack55 כתב:על פי הכתב של ONE, מכבי מאוד מעוניינים לראות את זיזיץ' משחק עבורם אך קודם כל הוא צריך להיות שחקן חופשי בקיץ.
https://twitter.com/MosesB1/status/1234 ... 28768?s=20

יכול להיות נהדר.
הלוואי ויגיע
MTAbasket
 
הודעות: 1568
הצטרף: 01 אוקטובר 2019, 11:43

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

הודעהעל ידי Hujirat » 03 מרץ 2020, 21:47

Hujirat כתב:למישהו יש רשמים על ההגנה של אוסטין הולינס?
בקבוצה יותר מאוזנת הוא יכול להיות נשק רציני מהספסל
חושב שיש לו חוזה לשנתיים אבל אם הם לא יהיו ביורוליג הוא לא יהיה שם


והערב?
Hujirat
 
הודעות: 572
הצטרף: 18 יוני 2019, 13:34

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

הודעהעל ידי Jack55 » 03 מרץ 2020, 21:49

Hujirat כתב:
Hujirat כתב:למישהו יש רשמים על ההגנה של אוסטין הולינס?
בקבוצה יותר מאוזנת הוא יכול להיות נשק רציני מהספסל
חושב שיש לו חוזה לשנתיים אבל אם הם לא יהיו ביורוליג הוא לא יהיה שם


והערב?

דובר פה עליו המון בקיץ האחרון ובמהלך העונה גם אני ועוד כמה פה דיברו עליו פה לא מעט.
אם דורסי לא ממשיך איתנו בעיניי הוא צריך להיות הפייבוריט למלא את מקומו, הבעיה שכמו שאמרת יש לו חוזה לשנתיים.
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Jack55
 
הודעות: 19887
הצטרף: 26 אוקטובר 2017, 00:32

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

הודעהעל ידי Hujirat » 03 מרץ 2020, 21:50

Jack55 כתב:
Hujirat כתב:
Hujirat כתב:למישהו יש רשמים על ההגנה של אוסטין הולינס?
בקבוצה יותר מאוזנת הוא יכול להיות נשק רציני מהספסל
חושב שיש לו חוזה לשנתיים אבל אם הם לא יהיו ביורוליג הוא לא יהיה שם


והערב?

דובר פה עליו המון בקיץ האחרון ובמהלך העונה גם אני ועוד כמה פה דיברו עליו פה לא מעט.
אם דורסי לא ממשיך איתנו בעיניי הוא צריך להיות הפייבוריט למלא את מקומו, הבעיה שכמו שאמרת יש לו חוזה לשנתיים.


מה ראית ממנו בהגנה?
Hujirat
 
הודעות: 572
הצטרף: 18 יוני 2019, 13:34

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

הודעהעל ידי Jack55 » 03 מרץ 2020, 21:52

Hujirat כתב:
Jack55 כתב:
Hujirat כתב:
Hujirat כתב:למישהו יש רשמים על ההגנה של אוסטין הולינס?
בקבוצה יותר מאוזנת הוא יכול להיות נשק רציני מהספסל
חושב שיש לו חוזה לשנתיים אבל אם הם לא יהיו ביורוליג הוא לא יהיה שם


והערב?

דובר פה עליו המון בקיץ האחרון ובמהלך העונה גם אני ועוד כמה פה דיברו עליו פה לא מעט.
אם דורסי לא ממשיך איתנו בעיניי הוא צריך להיות הפייבוריט למלא את מקומו, הבעיה שכמו שאמרת יש לו חוזה לשנתיים.


מה ראית ממנו בהגנה?

הוא שחקן הגנה מצוין, העונה הוכיח שהוא מסוגל לתת עבודה טובה בהגנה גם ברמות האלה.
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Jack55
 
הודעות: 19887
הצטרף: 26 אוקטובר 2017, 00:32

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

הודעהעל ידי גל גל » 03 מרץ 2020, 22:19

מכבי צריכים להסתכל על קמרון פיין לקראת שנה הבאה

זיזיץ אחלה אופציה אבל במקום מי? בלאק?
מכבי 2024

בלאט,מדר
בולדווין,דיבה,גאי
קולסון,מנקו,קליבלנד
סורקין,סמיתס,כהן
בירץ,זר נפיל
גל גל
 
הודעות: 7852
הצטרף: 05 אפריל 2011, 12:56

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

הודעהעל ידי Jack55 » 03 מרץ 2020, 22:20

גל גל כתב:מכבי צריכים להסתכל על קמרון פיין לקראת שנה הבאה

זיזיץ אחלה אופציה אבל במקום מי? בלאק?

ככל הנראה, יש מצב שבמכבי ינסו להיפטר מהחוזה שלו בקיץ למרות שלדעתי הסיכויים שזה יקרה נמוכים מאוד.
בעיניי ימשיכו עם האנטר ובלאק בתקווה שהפציעה של בלאק לא תשפיע עליו גם בעונה הבאה וכדאי גם להשאיר את סטודמאייר על כסף נמוך שיתן להם מנוחה בליגה.
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Jack55
 
הודעות: 19887
הצטרף: 26 אוקטובר 2017, 00:32

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

הודעהעל ידי גל גל » 03 מרץ 2020, 22:50

ווילבקין , נאז מיטרו לונג/קמרון פיין ,דיבה , וולטרס ?
דורס,בראיינט,סנדי
זוסמן , פאפאניקולאו
כספי,אייסי,ליף
בלאק/זיזיץ, האנטר, כהן


זאת השאיפה שלי לשנה הבאה.
מכבי 2024

בלאט,מדר
בולדווין,דיבה,גאי
קולסון,מנקו,קליבלנד
סורקין,סמיתס,כהן
בירץ,זר נפיל
גל גל
 
הודעות: 7852
הצטרף: 05 אפריל 2011, 12:56

Re: מחשבות לקראת עונת 2020/21

הודעהעל ידי MTA2311 » 03 מרץ 2020, 22:51

עמדות 3-4 לא טובות
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47493
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot], sroeyz ו־40 אורחים