MTA2311 כתב:הריצה התחילה כשזיזיץ ירד בלי סיבה
לא היה לו אוויר.
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
MTA2311 כתב:הריצה התחילה כשזיזיץ ירד בלי סיבה
נכון. זיזיץ' היה טוב.MTA2311 כתב:הריצה התחילה כשזיזיץ ירד בלי סיבה





משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Baidu [Spider], felix_r, Gevaudan, Google [Bot], מרסר ו־12 אורחים