20 דצמבר 2020, 03:25
שמואל1 כתב:דני לא יכול להרשות לעצמו לזרוק איירבול אחרי מסירה של ווסטברוק
20 דצמבר 2020, 03:52
20 דצמבר 2020, 03:59
רואים קבוצה אבל לא רואים דניShiriV כתב:סוף סוף רואים קבוצה בוושינגטון.
20 דצמבר 2020, 04:00
שמואל1 כתב:רואים קבוצה אבל לא רואים דניShiriV כתב:סוף סוף רואים קבוצה בוושינגטון.
20 דצמבר 2020, 04:10
20 דצמבר 2020, 04:11
שמואל1 כתב:רואים קבוצה אבל לא רואים דניShiriV כתב:סוף סוף רואים קבוצה בוושינגטון.
20 דצמבר 2020, 04:11
A.Parker כתב:ווסטברוק שחקן חכם
20 דצמבר 2020, 04:12
20 דצמבר 2020, 04:18
שמואל1 כתב:ווסטברוק אחלה.
דני מקבל פירורים בקבוצה שלא מתאימה לסגנון שלו.
20 דצמבר 2020, 04:21
ShiriV כתב:שמואל1 כתב:רואים קבוצה אבל לא רואים דניShiriV כתב:סוף סוף רואים קבוצה בוושינגטון.
הוא מתרכז יותר בלהפעיל אחרים וזה בסדר, אבל בשני המצבים שהיו לו לסיים בסל הוא העדיף למסור וחבל. לפרגן זה יפה גם אני בעד אבל הוא גם חייב לקחת על עצמו את האחריות לסיים בהזדמנויות האלה.
20 דצמבר 2020, 04:27
20 דצמבר 2020, 04:28
20 דצמבר 2020, 04:41
20 דצמבר 2020, 04:59
לפני זה, חוץ מהנקודות, השורה הסטטיסטית שלו הייתה מרשימה וגם זה היה ב2 זריקות.ShiriV כתב:שתי שלשות לאבדיה ברבע הזה. לאט לאט הוא מציג שורה סטטיסטית יפה מאוד.
20 דצמבר 2020, 05:22
20 דצמבר 2020, 05:23
20 דצמבר 2020, 05:23
Shay_uzan כתב:אחלה משחק שלו.
9 נקודות, 9 ריבאונדים, לא מעט אסיסטים וחטיפות.
20 דצמבר 2020, 05:25
20 דצמבר 2020, 05:30
ערכתי את זה, הוספתי והזכרתי את ההגנה שכולם רשמו פה... מי שהיה על הסטטיסטיקה היה שיכור, עיקב אותי בהכל...ShiriV כתב:Shay_uzan כתב:אחלה משחק שלו.
9 נקודות, 9 ריבאונדים, לא מעט אסיסטים וחטיפות.
10 ריבאונדים.
אהבתי את ההגנה שלו במהלך האחרון. אפשר להגיד שהוא היה החותמת הסופית לניצחון הראשון של הוויזארדס
20 דצמבר 2020, 05:37
Scott Brooks isn't naming his starting 3 tonight, but said Deni Avdija is well on his way to becoming a starter "one day... might be Wednesday night."