פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
נושא נעול

Re: דני אבדיה נבחר במקום ה 9 ע

20 דצמבר 2020, 03:25

שמואל1 כתב:דני לא יכול להרשות לעצמו לזרוק איירבול אחרי מסירה של ווסטברוק

לפחות שומר טוב בהגנה

Re: דני אבדיה נבחר במקום ה 9 ע"י וושינגטון וויזארדס

20 דצמבר 2020, 03:52

סוף סוף רואים קבוצה בוושינגטון.

Re: דני אבדיה נבחר במקום ה 9 ע"י וושינגטון וויזארדס

20 דצמבר 2020, 03:59

ShiriV כתב:סוף סוף רואים קבוצה בוושינגטון.
רואים קבוצה אבל לא רואים דני

Re: דני אבדיה נבחר במקום ה 9 ע

20 דצמבר 2020, 04:00

שמואל1 כתב:
ShiriV כתב:סוף סוף רואים קבוצה בוושינגטון.
רואים קבוצה אבל לא רואים דני


הוא חייב לקחת יותר על עצמו. המסירה האחרונה שלו הייתה מיותרת לחלוטין, הוא כבר היה סנטימטר מהסל.

Re: דני אבדיה נבחר במקום ה 9 ע"י וושינגטון וויזארדס

20 דצמבר 2020, 04:10

ווסטברוק שחקן חכם

Re: דני אבדיה נבחר במקום ה 9 ע

20 דצמבר 2020, 04:11

שמואל1 כתב:
ShiriV כתב:סוף סוף רואים קבוצה בוושינגטון.
רואים קבוצה אבל לא רואים דני


הוא מתרכז יותר בלהפעיל אחרים וזה בסדר, אבל בשני המצבים שהיו לו לסיים בסל הוא העדיף למסור וחבל. לפרגן זה יפה גם אני בעד אבל הוא גם חייב לקחת על עצמו את האחריות לסיים בהזדמנויות האלה.

Re: דני אבדיה נבחר במקום ה 9 ע"י וושינגטון וויזארדס

20 דצמבר 2020, 04:11

A.Parker כתב:ווסטברוק שחקן חכם

הרחקת לכת.

Re: דני אבדיה נבחר במקום ה 9 ע"י וושינגטון וויזארדס

20 דצמבר 2020, 04:12

ווסטברוק אחלה.
דני מקבל פירורים בקבוצה שלא מתאימה לסגנון שלו.

Re: דני אבדיה נבחר במקום ה 9 ע

20 דצמבר 2020, 04:18

שמואל1 כתב:ווסטברוק אחלה.
דני מקבל פירורים בקבוצה שלא מתאימה לסגנון שלו.

הוא לא מקבל שום "פירורים", לא בדקות ולא בשיתוף שלו על המגרש.
די כבר לקרבן אותו כל הזמן.

Re: דני אבדיה נבחר במקום ה 9 ע

20 דצמבר 2020, 04:21

ShiriV כתב:
שמואל1 כתב:
ShiriV כתב:סוף סוף רואים קבוצה בוושינגטון.
רואים קבוצה אבל לא רואים דני


הוא מתרכז יותר בלהפעיל אחרים וזה בסדר, אבל בשני המצבים שהיו לו לסיים בסל הוא העדיף למסור וחבל. לפרגן זה יפה גם אני בעד אבל הוא גם חייב לקחת על עצמו את האחריות לסיים בהזדמנויות האלה.


בול

Re: דני אבדיה נבחר במקום ה 9 ע"י וושינגטון וויזארדס

20 דצמבר 2020, 04:27

הופה שלשה מכדרור, יפה

Re: דני אבדיה נבחר במקום ה 9 ע"י וושינגטון וויזארדס

20 דצמבר 2020, 04:28

אחלה שורה סטטיסטית ביחס ל3 זריקות

Re: דני אבדיה נבחר במקום ה 9 ע"י וושינגטון וויזארדס

20 דצמבר 2020, 04:41

שתי שלשות לאבדיה ברבע הזה. לאט לאט הוא מציג שורה סטטיסטית יפה מאוד.

Re: דני אבדיה נבחר במקום ה 9 ע"י וושינגטון וויזארדס

20 דצמבר 2020, 04:59

ShiriV כתב:שתי שלשות לאבדיה ברבע הזה. לאט לאט הוא מציג שורה סטטיסטית יפה מאוד.
לפני זה, חוץ מהנקודות, השורה הסטטיסטית שלו הייתה מרשימה וגם זה היה ב2 זריקות.

Re: דני אבדיה נבחר במקום ה 9 ע"י וושינגטון וויזארדס

20 דצמבר 2020, 05:22

אחלה משחק שלו.
9 נקודות, 10 ריבאונדים, 2 אסיסטים, 3 חטיפות ו2 או 3 חסימות (הסטטיסטיקאי שיכור), הגנה מצויינת.
נערך לאחרונה על ידי Shay_uzan בתאריך 20 דצמבר 2020, 05:29, נערך 2 פעמים בסך הכל.

Re: דני אבדיה נבחר במקום ה 9 ע"י וושינגטון וויזארדס

20 דצמבר 2020, 05:23

הגנתית, אחלה משחק של אבדיה. התקפית, צריך כמובן לשפר את האחוזים ולהיות יותר מעורב.
יאללה, עכשיו הדבר האמיתי.
נערך לאחרונה על ידי אחדשיודע בתאריך 20 דצמבר 2020, 05:24, נערך פעם אחת בסך הכל.

Re: דני אבדיה נבחר במקום ה 9 ע

20 דצמבר 2020, 05:23

Shay_uzan כתב:אחלה משחק שלו.
9 נקודות, 9 ריבאונדים, לא מעט אסיסטים וחטיפות.


10 ריבאונדים.
אהבתי את ההגנה שלו במהלך האחרון. אפשר להגיד שהוא היה החותמת הסופית לניצחון הראשון של הוויזארדס :D

Re: דני אבדיה נבחר במקום ה 9 ע"י וושינגטון וויזארדס

20 דצמבר 2020, 05:25

יותר מהשורה הסטטיסטית הנאה, הוא הציג אחלה הגנה היום. שימשיך ככה.

Re: דני אבדיה נבחר במקום ה 9 ע"י וושינגטון וויזארדס

20 דצמבר 2020, 05:30

ShiriV כתב:
Shay_uzan כתב:אחלה משחק שלו.
9 נקודות, 9 ריבאונדים, לא מעט אסיסטים וחטיפות.


10 ריבאונדים.
אהבתי את ההגנה שלו במהלך האחרון. אפשר להגיד שהוא היה החותמת הסופית לניצחון הראשון של הוויזארדס :D
ערכתי את זה, הוספתי והזכרתי את ההגנה שכולם רשמו פה... מי שהיה על הסטטיסטיקה היה שיכור, עיקב אותי בהכל...
אגב, לא יודע מה עדיף כי 9 זריקות, 9 ריבאונדים לשחקן שנבחר תשיעי שלובש את הספרה 9 יכול להיות נחמד

Re: דני אבדיה נבחר במקום ה 9 ע"י וושינגטון וויזארדס

20 דצמבר 2020, 05:37

Scott Brooks isn't naming his starting 3 tonight, but said Deni Avdija is well on his way to becoming a starter "one day... might be Wednesday night."
נושא נעול