Jack55 כתב:ניצחון ענק שמאוד מאוד עוזר לנו לקראת ההמשך, שבוע הבא שבוע טורקי עם משחקים בשלישי וחמישי מול פנר ואנדולו
נקווה שצסקא תנצח ותתן לנו הזדמנות לעקוף את פנר בשבוע הבא, הגיע הזמן להשאיר אותם מאחורינו
ובנוגע למשחק היום באמת היה משחק מצוין רק חבל ששוב פעם במאני טיים הם התעקשו לעשות לנו את המוות עם 3 החטאות עונשין רצופות
אבל באמת שכולם היו טובים היום - דיבה ובלייזר עם אחלה של תרומה מהספסל, הקרואטים עם משחק נחמד, בראיינט וקלויארו עם משחק סולידי, סקוטי והאנטר היו מצוינים וכמובן שדורסי מעל כולם
בקיצור שבוע הבא זה שבוע שיכול להפוך את כל העונה הזאת, הולך להיות סופר מעניין
**אגב מי שלא שם לב אנחנו על 7 ניצחונות ב10 מחזורים האחרונים, יפה מאוד!
להשאיר את פנר מאחור? ראיתם אותם לאחרונה? בטח לא פיספסת את הסגל המחודש שלהם... פנר קבוצת פיינל פור ידידי, קל.
Sent from my iPhone using Tapatalk