פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
פרסם תגובה

Re: ת'רד ההנהלה הביזיונית של מכבי ת''א

19 אוקטובר 2022, 23:05

מישהו רואה עכשיו את הריאיון של האוזמן עם לירון פנאן ? ממש מעניין

Sent from my SM-G991B using Tapatalk

Re: ת'רד ההנהלה הביזיונית של מכבי ת''א

19 אוקטובר 2022, 23:40

sweety כתב:מישהו רואה עכשיו את הריאיון של האוזמן עם לירון פנאן ? ממש מעניין

Sent from my SM-G991B using Tapatalk
ראיתי. ראיון מעניין מאוד.

Re: ת'רד ההנהלה הביזיונית של מכבי ת''א

20 אוקטובר 2022, 00:29

יש פנינים?

Re: ת'רד ההנהלה הביזיונית של מכבי ת''א

20 אוקטובר 2022, 00:34

A.Parker כתב:יש פנינים?

תראה את זה..

היא באה מוכנה כן? אבל עדיין..
למה מוני פוטר שנה לפני? מהראיון עולה שהם ידעו(כשהם טענו שלא)
"לא ידעתי כלום על משהו לא חוקי"...כמה דקות ראחר כך בראיון- "אני יודעת שהיה שם ניהול של כספים לא חוקיים"..

הקשרים עם דייויד פדרמן ושמעון מולם אחרי..
העיקר - "לא ניתן בכלל במה לשטויות של תאוריות הקונספירציה לגבי אנשים שנמצאים במערכת היום בגלל חובות שהיו להם ממוני"..
וכמובן שברקע צריך לזכור שהערוץ הזה מנוהל על ידי הבעלים של מכבי עצמה..

אבל מעניין אין ספק.

Re: ת'רד ההנהלה הביזיונית של מכבי ת''א

20 אוקטובר 2022, 00:50

my man כתב:
A.Parker כתב:יש פנינים?

תראה את זה..

היא באה מוכנה כן? אבל עדיין..
למה מוני פוטר שנה לפני? מהראיון עולה שהם ידעו(כשהם טענו שלא)
"לא ידעתי כלום על משהו לא חוקי"...כמה דקות ראחר כך בראיון- "אני יודעת שהיה שם ניהול של כספים לא חוקיים"..

הקשרים עם דייויד פדרמן ושמעון מולם אחרי..
העיקר - "לא ניתן בכלל במה לשטויות של תאוריות הקונספירציה לגבי אנשים שנמצאים במערכת היום בגלל חובות שהיו להם ממוני"..
וכמובן שברקע צריך לזכור שהערוץ הזה מנוהל על ידי הבעלים של מכבי עצמה..

אבל מעניין אין ספק.


היא התכוונה שנודע לה על כך רק אחרי שהסיפור התפוצץ ולא בשעת מעשה, ואני מאמין לה.
מצד שני, מכבי ידעו ולא חשפו את הסיפור. מעניין למה...

Re: ת'רד ההנהלה הביזיונית של מכבי ת''א

20 אוקטובר 2022, 01:09

my man כתב:
A.Parker כתב:יש פנינים?

תראה את זה..

היא באה מוכנה כן? אבל עדיין..
למה מוני פוטר שנה לפני? מהראיון עולה שהם ידעו(כשהם טענו שלא)
"לא ידעתי כלום על משהו לא חוקי"...כמה דקות ראחר כך בראיון- "אני יודעת שהיה שם ניהול של כספים לא חוקיים"..

הקשרים עם דייויד פדרמן ושמעון מולם אחרי..
העיקר - "לא ניתן בכלל במה לשטויות של תאוריות הקונספירציה לגבי אנשים שנמצאים במערכת היום בגלל חובות שהיו להם ממוני"..
וכמובן שברקע צריך לזכור שהערוץ הזה מנוהל על ידי הבעלים של מכבי עצמה..

אבל מעניין אין ספק.


תודה, אנסה לראות מחר

Re: ת'רד ההנהלה הביזיונית של מכבי ת''א

06 דצמבר 2022, 16:05

מנהל הכספים של מכבי דורון לב עוזב אחרי 15 שנה בתפקיד.

Re: ת'רד ההנהלה הביזיונית של מכבי ת''א

06 דצמבר 2022, 17:07

מרסר כתב:מנהל הכספים של מכבי דורון לב עוזב אחרי 15 שנה בתפקיד.

מה שמגוחך זה שב-one עשו מזה כותרת ראשית, עם באנר ה"פרסום ראשון " המאוס שלהם ומשפטים כמו "רעידת אדמה".
למי אכפת בכלל מזה?

Re: ת'רד ההנהלה הביזיונית של מכבי ת''א

06 דצמבר 2022, 17:09

"רעידת אדמה עוצמתית", לא פחות.

תקשורת הספורט פה זה זבל שאי אפשר לתאר

Re: ת'רד ההנהלה הביזיונית של מכבי ת''א

06 דצמבר 2022, 17:12

MTA2311 כתב:"רעידת אדמה עוצמתית", לא פחות.

תקשורת הספורט פה זה זבל שאי אפשר לתאר

כן, מה כבר קרה, אפשר לחשוב שעברו ממגבות ערד לכיתן על הספסל או משהו...

Re: ת'רד ההנהלה הביזיונית של מכבי ת''א

06 דצמבר 2022, 17:33

JarJarBinx כתב:
מרסר כתב:מנהל הכספים של מכבי דורון לב עוזב אחרי 15 שנה בתפקיד.

מה שמגוחך זה שב-one עשו מזה כותרת ראשית, עם באנר ה"פרסום ראשון " המאוס שלהם ומשפטים כמו "רעידת אדמה".
למי אכפת בכלל מזה?

MTA2311 כתב:"רעידת אדמה עוצמתית", לא פחות.

תקשורת הספורט פה זה זבל שאי אפשר לתאר

הוצאתם לי את המילים מהפה.
בדיחה.

כך יעשה לאיש שחסך לפדרמן.

Re: ת'רד ההנהלה הביזיונית של מכבי ת''א

06 דצמבר 2022, 18:34

איזה בלאגן המועדון הזה…


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: ת'רד ההנהלה הביזיונית של מכבי ת''א

06 דצמבר 2022, 19:24

מבוא לעזיבה של פדרמן?

Sent from my RMX2111 using Tapatalk

Re: ת'רד ההנהלה הביזיונית של מכבי ת''א

07 דצמבר 2022, 17:42

מכבי השיקה תלבושת שלישית בצבע שחור .

https://www.maccabi.co.il/news.asp?id=9240

Re: ת'רד ההנהלה הביזיונית של מכבי ת''א

07 דצמבר 2022, 17:54

ידעתי שמשהו חסר ולא ידעתי להצביע על מה בדיוק. מדים שחורים! זה מה שיציל את הקבוצה...

Re: ת'רד ההנהלה הביזיונית של מכבי ת''א

07 דצמבר 2022, 18:39

.
שנראה שחור עד הסוף ...

Re: ת'רד ההנהלה הביזיונית של מכבי ת''א

07 דצמבר 2022, 20:33

מנסים לקושש מהאוהדים עוד כמה שחקנים, מישהו צריך לממן את הביי-אאוט של בריימו..

Re: ת'רד ההנהלה הביזיונית של מכבי ת''א

08 דצמבר 2022, 01:46

JarJarBinx כתב:
מרסר כתב:מנהל הכספים של מכבי דורון לב עוזב אחרי 15 שנה בתפקיד.

מה שמגוחך זה שב-one עשו מזה כותרת ראשית, עם באנר ה"פרסום ראשון " המאוס שלהם ומשפטים כמו "רעידת אדמה".
למי אכפת בכלל מזה?

אתר מביך

Re: ת'רד ההנהלה הביזיונית של מכבי ת''א

08 דצמבר 2022, 10:14

שם לרגע בצד את המצב של הקבוצה וכמה החולצה מתאימה כרגע,
החולצה ממש יפה לדעתי.

Re: ת'רד ההנהלה הביזיונית של מכבי ת''א

09 דצמבר 2022, 05:24

Thorin כתב:שם לרגע בצד את המצב של הקבוצה וכמה החולצה מתאימה כרגע,
החולצה ממש יפה לדעתי.

חולצה ממש יפה, חד משמעית
פרסם תגובה