19 אוקטובר 2022, 23:05
19 אוקטובר 2022, 23:40
ראיתי. ראיון מעניין מאוד.sweety כתב:מישהו רואה עכשיו את הריאיון של האוזמן עם לירון פנאן ? ממש מעניין
Sent from my SM-G991B using Tapatalk
20 אוקטובר 2022, 00:29
20 אוקטובר 2022, 00:34
A.Parker כתב:יש פנינים?
20 אוקטובר 2022, 00:50
my man כתב:A.Parker כתב:יש פנינים?
תראה את זה..
היא באה מוכנה כן? אבל עדיין..
למה מוני פוטר שנה לפני? מהראיון עולה שהם ידעו(כשהם טענו שלא)
"לא ידעתי כלום על משהו לא חוקי"...כמה דקות ראחר כך בראיון- "אני יודעת שהיה שם ניהול של כספים לא חוקיים"..
הקשרים עם דייויד פדרמן ושמעון מולם אחרי..
העיקר - "לא ניתן בכלל במה לשטויות של תאוריות הקונספירציה לגבי אנשים שנמצאים במערכת היום בגלל חובות שהיו להם ממוני"..
וכמובן שברקע צריך לזכור שהערוץ הזה מנוהל על ידי הבעלים של מכבי עצמה..
אבל מעניין אין ספק.
20 אוקטובר 2022, 01:09
my man כתב:A.Parker כתב:יש פנינים?
תראה את זה..
היא באה מוכנה כן? אבל עדיין..
למה מוני פוטר שנה לפני? מהראיון עולה שהם ידעו(כשהם טענו שלא)
"לא ידעתי כלום על משהו לא חוקי"...כמה דקות ראחר כך בראיון- "אני יודעת שהיה שם ניהול של כספים לא חוקיים"..
הקשרים עם דייויד פדרמן ושמעון מולם אחרי..
העיקר - "לא ניתן בכלל במה לשטויות של תאוריות הקונספירציה לגבי אנשים שנמצאים במערכת היום בגלל חובות שהיו להם ממוני"..
וכמובן שברקע צריך לזכור שהערוץ הזה מנוהל על ידי הבעלים של מכבי עצמה..
אבל מעניין אין ספק.
06 דצמבר 2022, 16:05
06 דצמבר 2022, 17:07
מרסר כתב:מנהל הכספים של מכבי דורון לב עוזב אחרי 15 שנה בתפקיד.
06 דצמבר 2022, 17:09
06 דצמבר 2022, 17:12
MTA2311 כתב:"רעידת אדמה עוצמתית", לא פחות.
תקשורת הספורט פה זה זבל שאי אפשר לתאר
06 דצמבר 2022, 17:33
JarJarBinx כתב:מרסר כתב:מנהל הכספים של מכבי דורון לב עוזב אחרי 15 שנה בתפקיד.
מה שמגוחך זה שב-one עשו מזה כותרת ראשית, עם באנר ה"פרסום ראשון " המאוס שלהם ומשפטים כמו "רעידת אדמה".
למי אכפת בכלל מזה?
MTA2311 כתב:"רעידת אדמה עוצמתית", לא פחות.
תקשורת הספורט פה זה זבל שאי אפשר לתאר
06 דצמבר 2022, 18:34
06 דצמבר 2022, 19:24
07 דצמבר 2022, 17:42
07 דצמבר 2022, 17:54
07 דצמבר 2022, 18:39
07 דצמבר 2022, 20:33
08 דצמבר 2022, 01:46
JarJarBinx כתב:מרסר כתב:מנהל הכספים של מכבי דורון לב עוזב אחרי 15 שנה בתפקיד.
מה שמגוחך זה שב-one עשו מזה כותרת ראשית, עם באנר ה"פרסום ראשון " המאוס שלהם ומשפטים כמו "רעידת אדמה".
למי אכפת בכלל מזה?
08 דצמבר 2022, 10:14
09 דצמבר 2022, 05:24
Thorin כתב:שם לרגע בצד את המצב של הקבוצה וכמה החולצה מתאימה כרגע,
החולצה ממש יפה לדעתי.