המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
ריאל עדיין בוחנת את השמות, אבל יוקובאיטיס הוא אחד השמות הכי מוערכים. הוא יכול לשמש כרכז מחליף טוב מאוד, אבל הכל תלוי בהחלטה שלו".
BIG sofo כתב:לגבי רוקאס יוקובאיטיס,
אני חשבתי ועדיין חושב שזאת החתמה טובה מאוד,
אני כן מצפה ממנו להיות לפעמים יותר רכז ולמסור אסיסטים מאשר גאנר שלוקח על עצמו את המשחק...
toja27 כתב:יש לו עוד מקום להשתפר, אני חושב שהוא עוד רחוק מהמוצר המוגמר שהוא יכול להיות.


toja27 כתב:יש לו עוד מקום להשתפר, אני חושב שהוא עוד רחוק מהמוצר המוגמר שהוא יכול להיות.
A.Parker כתב:toja27 כתב:יש לו עוד מקום להשתפר, אני חושב שהוא עוד רחוק מהמוצר המוגמר שהוא יכול להיות.
נכון. בעיני יכול להתפתח עד לטופ.
שמחתי שחתם לשלוש שנים.
גל גל כתב:A.Parker כתב:toja27 כתב:יש לו עוד מקום להשתפר, אני חושב שהוא עוד רחוק מהמוצר המוגמר שהוא יכול להיות.
נכון. בעיני יכול להתפתח עד לטופ.
שמחתי שחתם לשלוש שנים.
כרגע יש 2 בעיות איתו.
הוא לא מספיק חודר עד הטבעת וסוחט עבירות.
והוא עושה איבודים שטותיים ומנסה לתת את המסירות שבלאט מנסה אבל זה לא עובד.
חוץ מזה הוא מעולה.
